Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání současného managementu hudebních těles s manažerskými postupy v minulosti
Pivrnec, Michal ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá manažerskými postupy v činnosti hudebních těles na aktuální české hudební scéně. V teoretické části se práce zabývá trhem jako takovým, současnou ekonomickou situací ve světě hudby, funkcí a úkoly manažerů, marketingem a marketingovou komunikací. V praktické části jsou představena tři hudební tělesa působící na území České republiky a jedno, které funguje ve Spojených státech amerických, u kterého jsou popsány geografické odlišnosti. K vypracování praktické části sloužil především vlastní kvalitativní výzkum a to v podobě hloubkových rozhovorů. Cílem práce je pak nástin metodologie pro management menších hudebních těles, především v oblasti kapel s akcentem na menšinové žánry a menší uskupení, zobecnění procesů a postupů s ohledem na odlišnosti hudebních těles a jejich žánrového zařazení.
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Kovář, Martin ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na malý podnikatelský subjekt, fyzická osoba, která je živnostníkem provozující obchod s Chovatelskými potřebami ve Zlíně. V teoretické části jsou popsány obecné postupy pro efektivní vyžívání kapitálu, návrhy řešení organizace a chodu firmy, pracovní postupy, možnosti financování rozvoje, trh poptávky a nabídky v daném odvětví. Část se také věnuje využití IS, webu, PR, goodwill. V části vlastní práce se pak věnuje aplikaci těchto teoretických postupů na mnou zvolený subjekt. Především však vytvoření ucelené a souvislé strategie, definování konkrétních postupů podložených výpočty a prognózami, pro rozvoj tohoto podnikatelského subjektu.
Marketingová komunikace
Stejskalová, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Dagmar, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. Popisuje nástroje marketingové komunikace, které jsou aplikovány na konečné spotřebitele. Teoretická část je zaměřena v první části na vymezení pojmu marketing, jeho definice a historický vývoj. Následující podkapitola popisuje nejprve obecně marketingovou komunikaci, a proces komunikace. Další část se již zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu. Poslední podkapitola pojednává o pojmu product placement. Charakterizuje význam slova product placement, definuje jeho druhy a formy a v poslední části popisuje situaci ohledně umístění produktů na českém trhu. Empirická část práce navazuje na teoretická východiska první kapitoly. Zaměřuje se především na product placement na území České republiky. Charakterizuje umístění produktů v TV pořadech a seriálech. Druhá část vlastní práce je zaměřena na sběr a zpracování informací ohledně povědomí o zkratce PP. V závěru kapitoly jsou tyto informace statisticky testovány. V kapitole závěr jsou zjištěné výsledky výzkumu interpretovány a zhodnoceny.
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Agmanova, Nazgul ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
V moderním světě globalizace je marketing klíčovou složkou většiny podniků. Firmy mají speciálně zavedená marketingová oddělení, která se zabývají výzkumem trhu, plánováním a realizací marketingových aktivit na dlouho dopředu. Cílem těchto činnosti je oslovení zákazníků a uspokojení jejich přání, požadavků a očekávání. V této bakalářské práci je popsán rozšířený marketingový mix 7P konkrétní společnosti, působící na českém trhu, a jsou vytvořena doporučení, která by firma mohla využít pro účinné oslovení svých zákazníků. Cílem práce je vymezit oblast marketingového řízení v podmínkách konkrétní organizace, zhodnotit marketingový mix 7P, specifikovat používání marketingových nástrojů a vytvořit doporučení pro podnik v oblasti marketingové komunikace.
Komunikační mix podniku
Lévek, Martin ; Řihák, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna teoretická východiska potřebná jako nezbytný základ bakalářské práce. V analytické části následuje analýza současných nástrojů komunikačního mixu v konkrétním podniku. V poslední části je navrhnut nový komunikační mix.
Návrh komunikační strategie společnosti
Hasanbayova, Sabina ; Koleňák,, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategii v rámci jednotlivého podniku. Specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladě vybrané firmy a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Online marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení online kampaně, která je spjata s jednou z produktových řad firmy LEGO Group zvanou LEGO DUPLO. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje prostředí internetu v ČR a výhodám online reklamy jako celku. Druhá kapitola charakterizuje společnost LEGO Group, produktovou řadu LEGO DUPLO a její specifika z hlediska cílových skupin a online marketingové komunikace. Třetí kapitola je rozdělena do dvou částí, kde je první část věnována hlavnímu online komunikačnímu kanálu - webový portál DUPLOsvet. Druhá část již zaměřena na analýzu vybrané kampaně a použitých marketingových nosičů. Čtvrtá a zároveň poslední kapitola shrnuje nasbírané poznatky, nabízí celkové hodnocení a prezentuje návrhy možných zlepšení.
Krizová komunikace na sociální síti Facebook
Stránská, Adriana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Špačková, Jana (oponent)
Cílem této práce je definování principů pro krizovou komunikaci na Facebooku. Přítomnost na sociálních sítích se stala standardní součástí propagace společností, produků či služeb. Ne všechny společnosti si však plně uvědomují veškeré aspekty přítomnosti v sociálních médiích. V případě negativních událostí hrozí díky veřejné dostupnosti všech vkládaných informací daleko větší škody než dříve. Tato práce analyzuje dopady rozmachu sociálních sítí na tradiční PR a poskytuje teoretický rámec korporátní krizové komunikace. V analytické části jsou obsaženy výsledky dvou průzkumů. První byl zaměřen na postoj spotřebitelů ke komunikaci svých stížností přes Facebook a druhý byl proveden jako soubor expertních rozhovorů. Závěry obou těchto výzkumů byly formulovány do deseti doporučení pro zvládání krizí na Facebooku.
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
VOBRUBA, Lukáš
Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.