Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace sekundárních struktur DNA v prostředí R/Bioconductor
Jaroš, Marta ; Bendl, Jaroslav (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazovacími technikami sekundárních struktur DNA. Shrnuje a rozebírá některé současné metody vizualizace. Objasňuje problém a jeho význam z hlediska molekulární biologie. Cílem práce je návrh obecného algoritmu pro vizualizaci sekundárních struktur DNA, konkrétně palindromických a triplexových struktur a jeho implementace do prostředí R/Bioconductor. Zaměřuje se zejména na oblast 2D grafického zobrazování zmíněných sekundárních struktur DNA. Výsledkem práce je vytvořená 2D grafická podpora pro softwarové balíčky určené pro prostředí R/Bioconductor, které zabezpečují vyhledávání charakteristických sekvencí palindromů a triplexů v  sekvencích DNA.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Morávek, Jan ; Mokrý, Ondřej (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá počítačovou 3D grafikou a implementací výukových aplikací v jazyce JavaScript. Mezi probírané oblasti práce patří transformace objektů, Beziérovy pláty a role kamery ve scéně. V práci je popsán teoretický základ těchto oblastí a následně se práce věnuje vytvořeným výukovým aplikacím. Práce obsahuje detailní popis fungování a implementace vytvořených aplikací. V závěru práce jsou zmíněna možná rozšíření těchto aplikací.
Procedural Generation and Simulation of 2D Gaming World
Dubský, Tomáš ; Kocur, Viktor (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to implement procedural generation and simulation of a two-dimensional gaming world. The virtual world is a seemingly-endless grid composed of small-tiled chunks which are generated and simulated when the player is nearby. The generated terrain consists of several biomes and underground caves. Liquids, gases or growth of grass are among the simulated processes of the world.
Multiplatformní hra v Javě
Brus, Jan ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Jančík, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny výsledky v podobě míry přenositelnosti kódu a množství kódu, který je pro všechny uvedené platformy neměnný.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
An automatic football match event detection
Dvonč, Tomáš ; Říha, Kamil (oponent) ; Přinosil, Jiří (vedoucí práce)
This diploma thesis describes methods suitable for automatic detection of events from video sequences focused on football matches. The first part of the work is focused on the analysis and creation of procedures for extracting informations from available data. The second part deals with the implementation of selected methods and neural network algorithm for corner kick detection. Two experiments were performed in this work. The first captures static information from one image and the second is focused on detection from spatio-temporal data. The output of this work is a program for automatic event detection, which can be used to interpret the results of the experiments. This work may figure as a basis to gain new knowledge about the issue and also to the further development of detection events from football.
Vizualizace hmatových a zvukových vjemů
Lukš, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí shaderů na GPU. Zvukové vjemy jsou implementací simulace vlnění výpočetně nenáročnou explicitní metodou. Hmatový vjem je tvořen pomocí pohyblivých čar. K vykreslování je použita knihovna OpenGL. V práci jsem vytvořil funkční herní prototyp obsahující dvojici vjemů.
Mining and access shaft of the pilot adit with extended launch chamber
Kuhajdik, Adam ; Horák, Vlastimil (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design of a mining and access shaft with an extended launch chamber for the Vinohrady exploration adit in Brno. The requirements to be met by this underground work are defined. Based on an analysis of the applicable shaft sinking methods, two implementation procedures have been proposed. The combination of a drilled pile wall with extensive use of jet grouting appears to be preferable. This procedure is further elaborated in 2D and 3D models with static design assessment of the different structural parts and phases. The work further discusses displacements in the modelled environment and displacements on the structure. The static design of the shaft is complemented by a safety analysis of the embryo face of the exploration adit. A bill of quantities of the selected technical solution is also included in this work. The work with numerical models includes a comparison of the results of 2D and 3D models.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.