Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Srovnání webových stránek vybraných průmyslových měst zemí EU
Tříšková, Petra ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje hodnotícím metodám srovnávání webových stránek. Nastiňuje jejich historický vývoj a význam pro současnou společnost. Hlavním cílem je sestavit a popsat skupiny hodnotících kritérií pro porovnávání webových prezentací a vytvořenou metodiku aplikovat na vybrané stránky. Těmi jsou tři průmyslová města Evropské unie Ostrava jako reprezentant České republiky, polský Gdaňsk a Lipsko za Německo. Výsledkem práce je za prvé porovnávací metodika použitelná pro stránky měst zaměřených nejen na průmysl, a za druhé vyhodnocení aplikované metodiky pro konkrétní stránky.
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Černý, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Richtrmocová, Klára (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejpoužívanějšími formami elektronického bankovnictví, které bankovní instituce nabízejí v České republice i v zahraničí. V teoretické části je popsán vývoj elektornického bankovnictví a výhody, které tento produkt nabízí pro bankovní instituce a pro jejich klienty. Praktická část je zaměřena na polemiku s názory publicisty Nicholase G. Carra. Jeho publiková články jsou v práci konfrontovány s názory odborné veřejnosti IT a s vlastním úsudkem autora, který argumentuje obecnými výhodami užívání informačních systémů pro banky.
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Novák, Miroslav ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Široká, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce "Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti" je zanalyzovat a přiblížit čtenáři elektronické (přímé) bankovnictví České republiky a zmapovat jeho současný stav. Tato práce rovněž definuje možnosti spojení klienta s bankou prostřednictvím různých druhů komunikačních kanálů. V první části této práce bude čtenář seznámen s pojmem elektronické bankovnictví a jeho základními rysy. Následuje stručný historický vývoj přímého bankovnictví ve světě a u nás, základní rozdíly mezi elektronickou a tradiční bankou, včetně kladů a záporů jak z pohledu banky, tak z pohledu klienta a dále bezpečnost a možná rizika vzdáleného přístupu k bance. Součástí úvodní části této práce je rovněž definice a rozdělení elektronických peněz. Druhá část detailněji popisuje a krátce hodnotí jednotlivé formy a komunikační kanály elektronického bankovnictví používané v České republice. Mezi tyto formy patří: platební karty, telefonní bankovnictví, GSM banking, WAP banking, JAVA banking, PDA banking a počítačové bankovnictví zahrnující homebanking a internet banking. V závěrečné části bakalářské práce je vyhodnocen dotazník zaměřený na aktuální využívání služeb elektronického bankovnictví, a na zmapovaní postojů a preferencí veřejnosti k přímému bankovnictví jako takovému.
Možnosti CPM řešení v bankovnictví
Janata, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou měření a řízení výkonnosti v prostředí komerčních bankovních institucí pomocí systému označovaného jako Corporate Performance Management (CPM). Teoretická část práce je zaměřena na uvedení do problematiky činnosti bank a způsobu měření výkonnosti v komerčních bankách. Dále je představen celkový koncept a klíčové komponenty CPM podporované technologií Business Intelligence. V praktické části práce je na základě teoretických znalostí z první části představen návrh dvou konkrétních řešení CPM budovaných v současné době v bankách -- vyhodnocování KPI a výpočet bankovní úrokové marže. Hlavním přínosem této práce je vytvoření uceleného, v českém jazyce zpracovaného, shrnutí relevantních aspektů implementace CPM řešení v datových skladech komerčních bank a vytvoření konceptuálního návrhu konkrétního řešení.
Mobilní bankovnictví v ČR a ve světě a jeho vývoj
Hawlová, Kateřina ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá bankovní službou, mobilní bankovnictví. V první části práce jsou popsány principy, na kterých služba funguje a způsob zabezpečení jednotlivých technologií, využívaných pro komunikaci banky se zákazníkem. Následuje zmínka o historickém vývoji mobilního bankovnictví. Ve druhé části je popsán současný stav služby. Pro zjištění současného stavu byly vybrány banky z České republiky a zahraničí, které jsou součástí velkých finančních skupin. Práce obsahuje komplexní přehled podporovaných operací v mobilním bankovnictví s následným vyhodnocením kvality poskytovaných služeb.
Performance management
Štěpán, Radek ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Oškrdal, Václav (oponent)
Řízení podnikové výkonnosti neboli Corporate Performance Management (CPM) je v dnešní době často skloňovaným pojmem. Firmy hledají řešení, která by jim pomohla uspokojit více zákazníků či snížit vlastní náklady a tím posílit vlastní finanční výsledky. Jedním z přístupů podpory podnikových priorit je implementace řešení pro podporu rozhodování. CPM ve své podstatě nabízí konsolidaci podnikových cílů s podnikovými procesy a odpovídá na otázky: "Jak si vedeme? Proč? Co bychom měli dělat?" Práce je rozdělena do tří částí. První poskytuje úvod do tematiky řízení výkonnosti, vyzdvihuje přednosti systému CPM, odkrývá jeho základní stavební kameny a poskytuje historický vhled do širších souvislostí. Druhá část analyzuje současnou situaci na trhu s produkty CPM. Třetí závěrečná nabízí shrnutí a odhad budoucího vývoje na základě vypozorovaných souvislostí.
Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace
Stehlík, Libor ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Předmětem mé práce je analyzovat možnosti, které jsou dnes dostupné pro mobilní platby za zboží a služby. Měla by čtenáři zprostředkovat náhled do budoucna, který je do jisté míry závislý na chování naší společnosti a technickém pokroku. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je čtenář seznámen s pojmy a je uveden do problematiky. Ve druhém oddíle se dozví, jak jsou mobilní platby kategorizovány, možná řešení a jaký důraz je kladen na bezpečnost. Další část se snaží analyzovat dotazník, který byl vytvořen pro tuto práci. Rozbor by měl dát závěry využitelné pro zavádění nových řešení mobilních plateb v České republice. Poslední část je věnovaná návrhu řešení na konkrétním případu, tedy praktická aplikace získaných vědomostí. Cílem této práce je podat čtenáři ucelený pohled na způsoby plateb pomocí mobilní komunikace. V němž by měl získat povědomí o rozdělení těchto plateb, o terminologii, která tyto platby provází, o problematice spojené se zaváděním, o řešení bezpečnosti a o zkušenostech ze světa.
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Tůma, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Předmětem bakalářské práce: Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti, je přiblížit elektronické bankovnictví České republiky a zhodnotit jeho aktuální stav. V první části je definován pojem elektronického bankovnictví, dále jaké jsou jeho výhody a nevýhody ve srovnání s klasickým pobočkovým bankovnictvím jak z pohledu banky tak klienta, jeho bezpečnost a historický vývoj. Prostřední kapitola je zaměřena na jednotlivé formy elektronického bankovnictví. V závěrečné části této práce je uveden průzkum českého trhu a podle předem definovaných kritérií je na základě multikriteriálního hodnocení vybraného vzorku bank vybrána banka, která nabízí neoptimálnější variantu elektronického bankovnictví pro klienta -- jako fyzickou osobu, nepodnikatele.
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
Novák, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Způsob plateb pomocí mobilních telefonů je relativně nový, nachází však uplatnění v mnoha situacích. Pomocí mobilních telefonů lze platit jak za digitální tak i za klasické zboží. Poskytuje možnost okamžitých plateb za obsah, služby a zboží na internetu, jízdné v prostředcích hromadné dopravy, parkovné a za mnoho dalších služeb. Jedná se tedy o oblast s velkým potenciálem k expanzi. Předmětem bakalářské práce "Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů" je analýza možností využití jednotlivých technologií plateb a zhodnocení aktuálního stavu v České republice. V první části práce bude čtenář seznámen s rozvojem mobilní komunikace v České republice, dále pak s principy mobilního obchodování a s mobilními platbami jako celkem. Druhá část práce popisuje jednotlivé možnosti plateb, především GSM Banking, SMS platby a platby založené na technologii NFC. Hodnotí jejich výhody a nevýhody a analyzuje aktuální situaci v České republice. Ve třetí části je vyhodnocen dotazník zaměřený na aktuální využívání mobilních plateb a postoj veřejnosti k jejich možnému rozšiřování. Čtenář práce bude seznámen se situací na poli mobilních plateb, získá představu o možnostech jejich využití, silných i slabých stránkách a možném budoucím vývoji.
Elektronický podpis: porovnání legislativy v ČR a UK
Řehořka, David ; Ganoczy, Eduard (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Elektronický podpis je stále více využívanou technologií. Tato práce si klade za cíl přiblížit jeho funkci a zároveň porovnat jeho právní základ v České republice a Spojeném království. První část práce se zabývá samotnou funkcí elektronického podpisu a také tím, jaké jeho druhy mohou existovat. V druhé části jsou popsány jednotlivé legislativy, které jsou následně porovnávány. Poté popisuje možné návrhy na větší rozšíření mezi obyčejné lidi a nakonec několik příkladů použití elektronického podpisu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.