Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projektové vedení s důrazem na time management
Matušková, Katrin ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je vývoj projektového řízení a zejména pak těch jeho částí, jež se týkají time managementu, včetně jejich v současnosti rozpoznávaných metod. Práce se zabývá mimo jiné také motivací, jakožto klíčovým prvkem pro úspěšné ukončení projektu. Cílem práce je shrnutí jednotlivých metod včetně možností jejich použití a následná aplikace nejvhodnějších z nich na konkrétním vlastním týmovém projektu Ročenkomat.
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.
Pes v reklamě a marketingu
Němečková, Petra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tématem této bakalářské práce je pes v reklamě a marketingu. V první, teoretické části práce jsou objasněny pojmy napříč obory, které k tématu mají co říct, jako například marketing, reklama, psychologie nebo působení psa na člověka. V praktické části jsou popsány tři reklamy se psy a následuje rozbor marketingových komunikací ziskové a neziskové organizace. Následně jsem zpracovala reálnou marketingovou kampaň pro neziskovou organizaci -- útulek v Krásném Lese u Frýdlantu.
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Hniličková, Klára ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop a vektorového grafického editoru Adobe Illustrator. Dále práce osvětluje principy podnikové identity. V druhé polovině práce se věnuji analýze stávající vizuální podnikové identity společnosti. Součástí této části práce je také moje vlastní shrnutí obecných zásad pro tvorbu vizuální podnikové identity a vysvětlení vzniku a funkce jejích jednotlivých částí. Poslední částí je praktické vytvoření nové vizuální podnikové identity a popis principů, které byly při jejím vytváření použity.
Time-managment a optimalizační systémy pro práci s nápady a kreativitou.
Jedličková, Barbora ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Stěžejním tématem této bakalářské práce je kreativita, jakožto schopnost člověka, která je nedělitelnou součástí úspěchu jedince napříč dějinami lidstva. Teoretická část je nejprve zaměřena na charakteristiku kreativního člověka, jeho postoje a procesy myšlení, jimiž se vyznačuje a zkoumá tento pojem z hlediska historického vývoje. V druhé části popisuje jevy, které se významně podílejí na procesu kreativního myšlení s ohledem na časové omezení. V praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při tvorbě reálné kreativní seance s využitím různých technik k dosažení kreativního řešení při práci se skupinou vybraných jedinců. Cílem práce je tedy sestavit skupinu, jejíž členové co nejlépe odpovídají charakteristice kreativní osobnosti, využít veškerých znalostí o procesu myšlení, motivaci a bariérách kreativity, a zorganizovat program s využitím daných metod pro kreativní řešení problému. Závěr obsahuje vyhodnocení úspěšnosti spolupráce členů a osobní přínos autorovi.
Ekonomické aspekty filmové a video produkce
Drachovská, Zuzana ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Práce je zaměřena především na ekonomické aspekty filmové produkce. Slouží k ucelené představě o financováním filmů a odkud jsou čerpány prostředky na jejich realizaci. Popsány jsou granty a dotace spolu s institucemi, které je udílí a podmínky, jež je třeba splnit pro jejich získání. V práci jsou představeny veškeré náležitosti, které má produkce v popisu práce a uvedeny principy, jimiž se produkční řídí. Pro snazší vhled a porozumnění celé problematice jsou zároveň uvedeny jednotlivé kroky přípravy, realizace i následné postprodukce projektů obecně. Předkládány jsou metody pro efektivní řízení projektů, jež jsou aplikovány na konkrétní projekt, kterým je studentský film. Okrajově jsou zmíněny i zákony ovlivňující práva autora.
Tvorba vizuálního stylu nové značky a návrh e-shopu
Leksa, Ladislav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Náplní této práce je vytvoření nové značky triček s motivy geocachingu. Hlavní cíle představuje tvorba vizuálního stylu a návrh internetového obchodu, práce se však zabývá i dalšími kroky spojenými se vstupem nové značky na trh. Jde především o analýzu konkurence a cílové skupiny. Jedním z dílčích témat je i definování identity značky. Smyslem teoretické části je shrnout pravidla, která jsou směrodatná pro tvorbu praktických výstupů. Praktická část práce se zabývá tvorbou konkrétní značky triček.
Design a typografie svatebních tiskovin
Kopecká, Barbora ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Bubeníček, Jan (oponent)
Práce se zabývá vytvořením návrhu tří sad svatebních tiskovin. Každá sada bude vytvořená v rámci jednotného vizuálního stylu a bude obsahovat několik typů tiskovin. V teoretické části se věnuji definicím klíčových pojmů, rozboru faktorů ovlivňujících design, a také popíši obecný postup při tvorbě publikace. V praktické části aplikuji tyto poznatky na bakalářský projekt svatební agentury Get Wed, pro kterou navrhnu tři designové řady svatebních tiskovin. Než přistoupím k samotné tvorbě tiskovin, provedu analýzu konkurence v daném odvětví v České republice. Výsledkem je produkt s jedinečným designem, respektující pravidla tvorby publikace a požadavky českého trhu.
Efektivní komunikace na sociálních sítích, se zaměřením na Facebook
Heřmánek, Jakub ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá zásadami efektivní firemní komunikace a plánováním komunikační kampaně v prostředí sociálních médií. Obsahuje také popis nejpopulárnějších a pro marketing nejvýznamnějších sociálních sítí. Nedílnou součástí práce je implementace teoretických poznatků do praktického příkladu a vytvoření obecného manuálu pro efektivní přípravu komunikační kampaně a její rozběhnutí.
Optimalizace workflow grafika při úpravě standardních úloh pomoci současných grafických programů
Khabirova, Maja ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Práce se zaměřuje na popis a charakteristiku základních úloh, se kterými grafik při své práci v reklamní agentuře se setkává každodenně. Kromě toho práce popisuje způsoby, jakými se dá tyto úlohy řešit za použití současných grafických programů. Zabývá se tedy kromě jiného definici praxi grafika a grafické agentury. Popisuje rozděleni úkolů podle typu zpracované grafiky a výstupu. Cílem práce je zmapovat základní úkoly s rastrovou grafikou, se kterými grafik při své práci se setkává nejčastěji, a navrhnout optimální workflow. Ve výsledku práci po seskupeni navrhnutých řešeni by měla objevit příručka, která by měla usnadnit práci studenta, který nastoupí na pozici grafika do reklamní agentury.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.