National Repository of Grey Literature 908 records found  beginprevious899 - 908  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (advisor) ; Vyskočil, Vlastimil (referee)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Customer satisfaction
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (advisor) ; Průšová, Petra (referee)
The aim of this thesis is to demonstrate usage of statistic methods to better identify customer loyalty and satisfaction. The main purpose is to understand customer behavior and to find key factors which can influence customer satisfaction with the company related. The thesis is divided into 3 chapters. The first two chapters represent the theoretical part. The first chapter is focused on marketing research. There the reader can find the main research approaches, the selection of the sample of customers, the structure of question blanks, the way of collecting data and several methods used in praxis. The following chapter consists of necessary statistic methods -- correlation analysis, regression analysis, factor analysis and structural equation models. Practical part is represented by the key last chapter. In the begging the description of survey sampling and basic information about selected set can be found. The data collected are further analyzed using not very common method Walker which offers one very interesting and efficient way how to evaluate information about customers. Introduction and presentation of the method Walker is not only the core but also the main aim of the work.
Analysis of the Consumers' Shopping Behaviour in Selected Locality
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (advisor) ; Hommerová, Dita (referee)
Bachelor thesis analyses shopping behaviour of the customers from Černošice and its environs. It describes selected shops in Černošice and nearby and briefly characterizes a development of preferences of a type of a main shopping place for food in the Czech Republic and shoppers' character in the Czech Republic. Shopping behaviour of the customers from Černošice and its surroundings is analysed on the basis of its author's survey. The choice of shops is described as well as its reasons. The importance of these reasons is compared according to the choice of the type of main shopping place or the shoppers' mobility. The outcomes of this analysis are compared to the situation in the Czech Republic.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (advisor) ; Skopal, Jaroslav (referee)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Kritéria zákazníka pro výběr autobusového přepravce na trase Praha - Brno
Kulhánek, Luboš ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vycudilík, Vojtěch (referee)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá marketingem služeb, marketingovým mixem s akcentem na přepravní služby, připraví teoretický základ pro výzkum trhu. Dále obsahuje základní data o autobusové přepravě v ČR. V praktické části je proveden výzkum u spol. Student agency a Touring Bohemia. Výsledky jsou interpretovány a nakonec je přidáno hodnocení a doporučení.
Quantification of Customers' Satisfaction in a chosen Firm
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Pražáková, Eva (referee)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.
Customer Valuation and Predication of Their Leaving in CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (advisor) ; Švarcbachová, Jarka (referee)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Zouhar, Josef (referee)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.

National Repository of Grey Literature : 908 records found   beginprevious899 - 908  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.