Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prokazování shody v obchodní politice států Evropské unie
Kozlovská, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Diference mezi technickými normami, právními předpisy i zkušebními a certifikačními postupy v jednotlivých zemích EU značně komplikují sjednocování mezinárodních trhů. Proto pro prokazování shody produktů byly vytvořeny nadnárodní normy a postupy, které navazují na Dohody o technických překážkách obchodu. Kompletace všech podmínek, norem, postupů a značení včetně návrhů na řešení problémových míst je hlavním obsahem diplomové práce.
Management rizika produktu
Hykš, Ondřej ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Práce pojednává o managementu rizika s důrazem na management rizika produktu. V teoretické části je popsán proces managementu rizika, který je poté v praktické části aplikován na konkrétní výrobek. V procesu managementu rizika produktu je využita metoda FMECA.
Analýza směrnice EU č. 2006/42/ES z hlediska požadavků ISO 9001:2000
Adámková, Marie ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je seznámení s problematikou přílohy X nové strojírenské směrnice, poskytnutí komentáře k jednotlivým bodům této přílohy podle ISO 9001:2000, která se zabývá právě systémem managementu kvality. Tento komentář by měl zároveň sloužit jako návod pro výrobce, jak jednotlivé požadavky přílohy o komplexním zabezpečování kvality výroby implementovat do chodu společnosti a dodržovat tím Směrnici 2006/42/ES o strojních zařízeních.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Skopal, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Skopal, Jakub
1 Skopal, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.