National Repository of Grey Literature 60 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Central Portal of European University
Češka, René ; Regéciová, Dominika (referee) ; Křivka, Zbyněk (advisor)
Tato práce popisuje návrh Digitálního kampusu pro projekt EULiST. Digitální kampus je webová aplikace, která bude používána studenty, učiteli a administrativním personálem univerzit zapojených do projektu EULiST. Tato aplikace je sbírkou propojených podsystémů, ke kterým uživatelé mají přístup prostřednictvím podsystému nazvaného Dashboard. Podsystémy zahrnují například Systém pro řízení výuky, Systém pro správu kurzů atd. Tato práce rovněž popisuje jeden z pluginů, který bude vyvinut pro jeden z podsystémů Digitálního kampusu. Podsystém, pro který bude vyvíjen, je systém pro řízení výuky nazvaný Stud.IP. Plugin bude sloužit jako katalog různých komodit vytvořených uživateli. Například katalog může být využit k nalezení členů týmu pro projekty, instruktorů pro kurzy, spolupracovníků pro výzkumné úsilí a dalších.
Planning and design of web-based application for students' knowledge verification
Meixner, Jaroslav ; Jelínek, Mojmír (referee) ; Molnár, Karol (advisor)
The aim of my bachelor thesis is proposal and realization of system with web interface which automatizes student’s testing using randomly generated quizes. The generation of unique quiz with mutually mixed set of questions and answers for every student is very important condition. This set consists of several correct or incorrect answers. System Moodle was chosen for creation of quizes. This system goes on open source platform and it is possible extentend and modificate if some changes are necessary. System Moodle is corrected properly according to requirements and its correct behaviour was verified in subject Practical exercises in information networks
The E-learning System Implementation in an Organization
Kašpárek, David ; Chrást, Aleš (referee) ; Neuwirth, Bernard (advisor)
The bachelor thesis is focused on choosing, configuring and implementing an e-learning system, considering its performance, reliability and functions which leads to a simplier and an overall enhanced learning and educational process, opposed to the traditional one. The result should be an e-learning system saving not only financial resources but also human ones.
Application design for test question generation
Žoldoš, Petr ; Kouřil, Jiří (referee) ; Lambertová, Petra (advisor)
The purpose of the Bachelor work is to design and implement secure database management system. It's task is management of the test questions in an user-friendly application. It allows user to insert and erase questions, edit them, sort them by groups as well as export them to external XML files. The theoretical part is dealing with characteristics of used programming languages. Second part is about building the database system and describing the way it works.
Electronic support for subject Computer hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (referee) ; Ošmera, Pavel (advisor)
This thesis deals with the creation of an electronic course, designation of a reliable support system for testing and also with the preparation and suggestion of testing questions for a Computer hardware subject. Another part of the thesis is the appending Graphical User Interface (GUI) for generation of questions of type “Cloze”. It means “Embedded answer” in Moodle. Nonetheless, the significant part of the thesis is the designation of its own E-learning information system. This system enables the students to have the opportunity to educate themselves and also to get prepared for the successful completion by passing the electronic exam.
Ubiquitous Learning
Sobotka, Miroslav ; Zbořil, František (referee) ; Křena, Bohuslav (advisor)
Tato práce se věnuje všudypřítomnému vzdělávání (u-learning) a mapování ontologií, je součástí dlouhodobého projektu MAPLE a vypracoval jsem ji během studijního pobytu na francouzské univerzitě v La Rochelle, v rámci mezinárodního výměnného programu Socrates-Erasmus. Hlavní cíle práce lze rozdělit na dvě související části. První část má za úkol seznámit čtenáře s prostředím pro všudypřítomné vzdělávání a s vhodnými dostupnými nástroji. Jedním z těchto nástrojů je i komerční program LMA, který je určený pro tvorbu mobilních prezentací a kurzů, důraz je kladen na jejich přenositelnost mezi jednotlivými mobilními platformami. Cílem je demonstrace jeho funkčnosti a vytvoření zkušební mobilní prezentace. Dalším krokem je seznámení čtenáře s virtuálním výukovým prostředím (VLE) a systémy pro správu a řízení výukových kurzů (CMS). Vybraný, volně dostupný CMS se jménem Moodle jsem nainstaloval, nakonfiguroval a vytvořením fiktivního kurzu otestoval a vyzkoušel jeho vlastnosti a funkčnost. Druhá část práce se zabývá ontologiemi, dostupnými nástroji pro práci s nimi a mapovacími algoritmy. Čtenář je seznámen s patřičnou teorií i s motivacemi pro využití ontologií v projektu MAPLE, větší prostor je věnován volně dostupnému programu Protégé, který slouží hlavně jako editor ontologií, ale díky jeho rozšiřitelné architektuře může být využit k nejrůznějším účelům. Důležitým bodem práce je analýza a realizace doporučeného mapovacího algoritmu, který jsem implementoval jako zásuvný modul pro program Protégé. Cílem projektu MAPLE je návrh a realizace pedagogického systému pro mobilní, aktivní a participativní výukové prostředí, které obohatí tradiční model prezenční výuky. Díky mobilním zařízením, spolupracujícím s pracovní stanicí vyučujícího, budou mít studenti možnost okamžité zpětné vazby na probíranou látku. Dalšími záměry projektu jsou mobilní přístup k datům a výukovým kurzům, online komunikace a spolupráce zúčastněných osob, efektivní vedení a administrace kurzů pro vyučující a také spolupráce a propojení již existujících systémů v jeden funkční celek. Motivací pro využití ontologií v projektu MAPLE je správa výukových modulů a prezentací, jejich efektivní katalogizace, znázornění závislostí a vztahů mezi uloženými daty a jejich rychlé a přesné vyhledání. Mapovací algoritmus umožní spolupráci mezi moduly a ostatními databázemi, které používají rozdílné ontologie pro popis a charakterizaci uložených dat.
e-Learning Course
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (referee) ; Květoňová, Šárka (advisor)
Information technology is nowadays a essential part of student's everydays life. Current e- learning technologies are based on the basic teacher-student relationship. This work presents a new way how to make the learning process more effective by bringing the student's interaction to the next level.
Importance of foreign languages for accepting to work position
Křenek, Lukáš ; Konečná,, Zdeňka (referee) ; Pokorný, Jiří (advisor)
This work shows us a fact, how knowledge of foreign languages is important for entrance to enterprise, witch we’re trying to reach with studying high school. Bachelor’s thesis describes memory, learning, forgetting and also methods, witch confirm prime thesis. One of these methods is submission of questionnaires to enterprises to find out requirements of employers and another are language tests. Tests will be written by students of first and third grades and tell language level. The last object of bachelor’s thesis is finding possibilities of keeping foreign language literacy.
Inorganic Nomenclature E-learning Study Materials Processing
Zubek, Piotr ; Pilátová, Ivana (referee) ; Richtera, Lukáš (advisor)
The subject of this bachelor's thesis is e-learning and the creation of teaching material Nomenclature of Inorganic Chemistry. The theoretical part is dealing with the definitions of e-learning, its development and modern trends in this dynamic sector of education. The theoretical part contains the current state of Web search in the area of teaching Czech inorganic nomenclature. Is also briefly presented Adobe Flash, which was created educational applications Nomenclature of Inorganic Chemistry. The practical part presents the results of a questionnaire with a sample of 451 students Faculty of Chemistry at Brno University of Technology. The thesis also includes analysis of students mistakes. End of the practical part is dedicated to the description of learning material, which is primarily designed as a supplement for teaching the nomenclature of inorganic chemistry at the chemical faculty in Brno.
G Suite at Universities: Possible Benefits and Risks
Macek, Martin ; Haupt, Jaromír (referee) ; Ellederová, Eva (advisor)
Cílem této bakalářské práce je popsat a porovnat informační systémy čtyř českých univerzit, konkrétně Vysokého učení technického v Brně, Masarykovy univerzity, Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně a Mendelovy univerzity v Brně. Práce se zaměřuje na celkový vzhled a design popsaných informačních systémů, se zaměřením na organizaci, přehlednost a navigaci mezi moduly a aplikacemi systémů. Navíc se bakalářská práce zaměřuje na konkrétní moduly informačních systémů, zejména na rozvrhy, emaily a zprávy, úložiště souborů a systémy řízení výuky – tyto moduly jsou analyzovány a hodnoceny studenty daných univerzit v praktické části práce. Dále práce analyzuje a popisuje Google Aplikace, jejich bezpečnost a soukromí a praktická část také zjišťuje užívání Google Aplikací v osobní a univerzitním životě. Práce rovněž diskutuje a soustředí se na synchronizaci a konverzi informačních systému s G Suite vyplývající z výsledků kvantitativního výzkumného šetření.

National Repository of Grey Literature : 60 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.