National Repository of Grey Literature 424 records found  beginprevious228 - 237nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketing Communication
Krbúšiková, Natália ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Táto bakalárska práca vychádza z návrhu na zlepšenie marketingovej komunikácie v Penzióne U Krba. V súčasnosti je marketing a marketingová komunikácia so svojimi nástrojmi neúnosne najdôležitejšími krokmi na dosiahnutie požadovaných cieľov pre gastronómiu a hotelierstvo. Hlavným cieľom práce je preskúmať súčasný stav marketingovej komunikácie a navrhnúť spôsoby jej zlepšenia. Uvedené informácie boli získané prostredníctvom priamej komunikácie s vedúcimi predstaviteľmi reštaurácií a analýzou. Výsledky týchto šetrení priniesli jednotný obraz marketingového posolstva reštaurácie. Návrhovú časť práce tvorí analýza výsledkov zameraná na neefektívnosť a nedostatky.
Design and Development of an E-shop
Chovanec, Daniel ; Schüller, David (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
This bachelor's thesis deals with designing, creating and implementing the e-shop to established company focused on selling labels and label printers. The work focuses on the theoretical background related to e-commerce and technologies used in e-shops. Further work includes analyzes of the current situation of the company and the selection of suitable technical solutions.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu zvolené společnosti. Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá popisem pojmů a metod, které přispívají k samostatné tvorbě marketingového plánu. Metodická část popisuje zvolenou strategii a metodiku, jak budou shromážděné informace zpracovány. V praktické části je provedena analýza okolí, konkurence a současná analýza marketingových aktivit. V poslední části najdeme návrh na úpravu a rozšíření marketingových aktivit, který je sestaven dle předchozí analýzy.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné online marketingové komunikace pro vybranou zemědělskou společnost. Její cílem je definování základních pojmů z řešené problematiky, analyzování interního a externího prostředí společnosti, jejich konkurence a navržení efektivního použití marketingových nástrojů v konkrétní firmě. Začátek práce je věnován definování základních pojmů z oblasti online marketingu. Práce dále charakterizuje nástroje online marketingu, které ve současnosti existují. Druhá část práce je věnována analýzám jako je SWOT, PEST, analýza konkurence, a jejich používání nástrojů online marketingu. Závěr práce tvoří návrhy pro online marketingovou komunikaci společnosti AGRO-REAL, s.r.o.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrane firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnost.
On-line marketing communication
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
The master thesis is focused on the marketing communication of the company XYZ. The thesis analyses the current structure of the communication mix and online marketing communication of the selected company. On the basis of the questionnaire survey and the analyses carried out, appropriate measures to improve the online communication of the e-shop will be proposed.
Marketing Communication of a Selected Company on a Foreign Market
Králová, Kateřina ; Schüller, David (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
The diploma thesis deals with the marketing communication of a selected company on a foreign market that produces herbal products from the category of healthy nutrition. The theoretical part contains definitions of basic terms related to the researched issues. The analytical part analyzes the current state of the selected company and its significant surroundings. It also includes a marketing research, which is conducted on the basis of qualitative and quantitative approach. The final part provides suggestions for improving the company's communication strategy in the Slovak B2C market.
Development of Company´s Business Activities on a Foreign Market
Jílková, Šárka ; Schüller, David (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
The diploma thesis is focused on the development of business activities of the company HomeGym s.r.o. on a foreign market. Diploma is situated in four parts. The introductory part deals with the definition of the issue, the determination of the main and partial objectives, the processing process and the methodology used. The next part is theoretical, where the terms related to the issue are defined. The practical part follows, which is divided into an analytical part and own solutions. The analysis of the current state of the company is contained in the analytical part, which is followed by their own solutions and their contribution to the development of the company's business activities in foreign markets.
On-line marketing communication
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (referee) ; Schüller, David (advisor)
The main purpose of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Hustopečská mandlárna s.r.o. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of the chosen topic. The following section is devoted to the analytical part, where analyses of the marketing mix and communication mix are performed, as well as the analyses of the microenvironment and macroenvironment. It also includes marketing research, which consists both of a qualitative and quantitative approach. Based on the findings of the research suggestions of on-line marketing communication tools are recommended to improve the communication of the company with the public.
On-line marketing communication
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
The diploma thesis focuses on the on-line marketing communication of the fitness center BeFit in Brno. This center provides international Les Mills programs. The theoretical part contains important concepts that are used as a basis for other parts of the work. The analytical part of the work analyzes the macroenvironment, microenvironment, marketing mix and on-line marketing communication. The diploma thesis also includes marketing research, which consists of a qualitative and quantitative part, which are focused primarily on the website of the fitness center BeFit and the preferences of online communication channels. The last part of the work presents proposals that would help the fitness center BeFit to improve on-line marketing communication.

National Repository of Grey Literature : 424 records found   beginprevious228 - 237nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.