Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,099 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.71 vteřin. 

Vyhodnocení účinnosti komunikačních aktivit Operačního programu Životní prostředí
Trubačíková, Romana ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Denisa, Denisa (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je představena problematika strukturální politiky EU, a to i v kontextu České republiky. Praktická část se věnuje zhodnocení ve vývoji postoje odborné veřejnosti k problematice životního prostředí, strukturálních fondů a Operačního programu Životní prostředí. Diplomová práce má za cíl pomocí výzkumu zhodnotit dosavadní způsob komunikace směrem k odborné veřejnosti a na základě toho navrhnout změny v komunikační strategii Operačního programu Životní prostředí v období 2014-2020.

Hodnocení vlivu dotačních projektů na hospodaření a rozvoj obce
Podskalská, Petra ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analyzováním a následným zhodnocením hospodaření vybraného malého města z pohledu čerpání dotací ze státních a evropských fondů. Přednostně je pak práce zaměřena na sledování způsobu čerpání dotací a jejich efektivnost V práci je provedena celková analýza finanční situace města, a to především na straně kapitálových příjmů a kapitálových výdajů spojených s dotační politikou města, jenž byla vyhotovena s využitím získaných finančních výkazů města. Podrobně byl rozebrán stav majetku a jeho zdroje krytí a následně analyzovány kapitálové příjmy a výdaje. V závěru práce je zhodnocen stav majetku a zdrojů jeho krytí, rozpočtových příjmů a výdajů města a také jsou uváděna stanoviska hodnotící hospodaření města se získakými kapitálovými příjmy, kterými jsou státní a evropsé dotace.

Podpora regionálního rozvoje prostřednictvím Místní akční skupiny Podchlumí
Jezberová, Zuzana ; Hejnák, Václav (vedoucí práce) ; Marcela, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou podpory regionálního rozvoje prostřednictvím Místní akční skupiny Podchlumí, z. s. (MAS Podchlumí). Cílem této diplomové práce bylo prozkoumat podíl MAS Podchlumí na kvalitu života obyvatel a rozvojem podnikání. Vliv MAS Podchlumí a rozvoj regionu Podchlumí byl posuzován na základě existence a realizace Programu rozvoje venkova ČR Osy IV. LEADER, která vede ke zlepšení řízení a mobilizaci přirozeného vnitřního potenciálu venkova. Program rozvoje venkova byl v uplynulém programovém období hlavním finančních zdrojem pro realizaci projektů MAS. Byla provedena analýza aktivit MAS Podchlumí a místních subjektů na podporu rozvoje partnerství občanů a jejího vlivu na rozvoj veřejné, podnikatelské a neziskové sféry. Hodnocena byla realizace vlastních projektů, prostřednictvím kterých byl podporován všestranný rozvoj regionu, zlepšení života obyvatel a zvýšení atraktivnosti regionu. Mezi obyvateli regionu Podchlumí bylo provedeno anonymní dotazníkové šetření s cílem nezávislého a objektivního zhodnocení. Dále bylo provedeno vlastní pozorování regionu Podchlumí, studium odborné literatury a interních materiálů o činnosti MAS Podchlumí. Na základě analýzy realizovaných aktivit byla ověřena hypotéza, že: Místní akční skupina Podchlumí hraje důležitou roli v rozvoji partnerství veřejné správy (obcí a měst), zemědělských subjektů a samostatných zemědělských i nezemědělských podnikatelů, neziskových organizací. Podpora směřovaná z Programu rozvoje venkova; Opatření IV.1.2 Realizace místní rozvojové strategie k regionu Podchlumí přispěla k dosažení zlepšení kvality života obyvatel. Nejvíce byla podporována oblast vzhledu obcí a kvality infrastruktury, rozvoje občanského vybavení a služeb. Dotace byly čerpány také na modernizaci a rozvoj zemědělského i nezemědělského podnikání. Ve srovnání MAS v okrese Jičín, MAS Podchlumí podpořila nejvyšší počet projektů prostřednictvím Opatření IV.1.2 Programu rozvoje venkova na realizaci místní rozvojové strategie. Vyhodnocením anonymního dotazníkového šetření mezi obyvateli regionu bylo zjištěno, že obyvatelé obcí vnímají zlepšení vzhledu i života v obcích, ale nejsou informováni o skutečnosti, že mnoho projektů bylo realizováno za přispění aktivit MAS Podchlumí. Z tohoto důvodu by se měla MAS Podchlumí více zaměřit na propagaci svých aktivit. Obyvatelé regionu Podchlumí se zajímají o prostředí svých obcí. MAS Podchlumí prostřednictvím realizace svého Strategického plánu LEADER přispěla ke zlepšení kvality života obyvatel venkovského regionu Podchlumí. Lze uzavřít, že výsledky analýzy činností MAS ověřily a potvrdily správnost hypotézy, že: Místní akční skupina Podchlumí hraje důležitou roli v rozvoji partnerství veřejné správy (obcí a měst), zemědělských subjektů a samostatných zemědělských i nezemědělských podnikatelů, neziskových organizací.

Význam prvků komunikace pro práci manažera
Zapletalová, Věra ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Vymezení pojmu komunikace je velmi široké. Patří k nejdůležitějším součástem osobního i pracovního života. Úspěch jedince ve společnosti je závislý na jeho umění komunikovat. Tato diplomová práce na téma Význam prvků komunikace pro práci manažera je zaměřená na komunikaci a její prvky, které využívají manažeři při své práci. První část literární rešerše, slouží k získání teoretických poznatků z dané problematiky. Jsou zde rozebrány pojmy management, manažerské funkce a role, komunikace a její prvky, efektivní komunikace v organizaci a komunikační kanály. Druhá část vlastní práce se zabývá vybraným vzorkem respondentů, kteří na základě svých znalostí a zkušeností ve vedoucích funkcích přikládali význam jednotlivým prvkům komunikace. Pro zhodnocení významu bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří celkové zhodnocení výsledků provedeného šetření.

Krizové řízení a krizová komunikace na úrovni obce s rozšířenou působností
Hejlová, Martina ; Fejfarová, Martina (vedoucí práce) ; Jarmila , Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na krizové řízení na úrovni obce s rozšířenou působností a s využitím analýzy posuzuje krizové řízení obce s rozšířenou působností Uničov, kde jsou v případě nalezení nedostatků navržena vhodná opatření, která by vedla k nápravě stávajícího stavu. Hlavním cílem práce je analyzovat a zhodnotit krizové řízení na úrovni obce s rozšířenou působností Uničov. K dosažení tohoto cíle, byla použita metoda pozorování a metoda polostandardizovaného rozhovoru. Práce je rozdělena na dvě části, v teoretické části je popsán systém krizového řízení ve veřejné správě. Dále tato část pojednává o bezpečnosti v České republice, a o pravidlech komunikace v době krize. Druhá praktická část práce poukazuje na stav krizového řízení obce s rozšířenou působností Uničov. Součástí rozboru je také podrobná analýza krizového a havarijního plánu obce a zhodnocení způsobu komunikace v době krize. V závěru se práce věnuje nedostatkům zjištěných při rozboru krizového řízení v dotčené obci. Zjištěné nedostatky daly základ pro navržení doporučení ke zlepšení. Navržená doporučení se dotýkají všech výše zmíněných sledovaných oblastí, jelikož v každé z nich byly shledány nedostatky. Práce je zaměřena na podrobný rozbor fungování krizového řízení v obci s rozšířenou působností Uničov, a na to, jaké principy jsou při jeho řízení využity.

Komunikace ve vybrané organizaci
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace. V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.

Zhodnocení marketingové komunikace
Kučerová, Adéla ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem této diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace, konkrétně se zaměřením na osobní prodej ve vybraném podniku. Teoretické poznatky, jež se týkají této problematiky, jsou obsaženy v první části této práce. Podrobněji je zde rozebrána komunikační aktivita, zvaná osobní prodej, na níž se práce konkrétněji zaměřuje. Druhá část práce je věnována charakteristice společnosti Bohemia energy, včetně její marketingové komunikace, opět s bližším zaměřením na osobní prodej. Tato část dále obsahuje zhodnocení dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 667 respondentů. Toto šetření bylo vytvořeno za účelem zjištění míry kvality poskytovaných služeb ze strany obchodních zástupců této společnosti. Výsledky z průzkumu poukázaly na nedostatky v této komunikační aktivitě a v mnoha případech potvrdily neseriózní chování a nekalé praktiky obchodních zástupců. Na základě vyhodnocení dotazníkové šetření bylo současně navrženo několik doporučení, díky kterým by se mohlo předcházet již zmiňovaným situacím. Pořizování audio nahrávek se souhlasem zákazníka či předem domluvené schůzky by mohly snížit pravděpodobnost sdělování nepravdivých informací a zároveň tak zkvalitnit poskytovanou službu.

Zhodnocení marketingové komunikace
Kubaštová, Michaela ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací výstavy Země Živitelka, která patří k nosným produktům společnosti Výstaviště České Budějovice a.s. Cílem je zhodnocení současné situace ve společnosti a efektivní sestavení prvků marketingového komunikačního mixu. První část práce je tvořena teoretickými východisky k dané problematice. Jsou zde definovány základní pojmy, jako je marketing a marketingová komunikace, její cíle a strategie. Následuje popis dílčích prvků komunikačního mixu se zaměřením na současné trendy a marketingovou komunikaci na internetu. Významná pro tuto práci jsou především teoretická specifika veletrhu jako produktu a jeho propagace. Uvedená východiska tvoří klíčový podklad pro praktickou část práce. Nejprve je představena společnost Výstaviště České Budějovice a.s. a charakter služeb, které poskytuje. Hlavní část tvoří analýza komunikačního mixu výstavy Země Živitelka, která obsahuje popis a zhodnocení stávajících prvků marketingové komunikace, které společnost využívá. Následně je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem je zjistit, jaký postoj mají respondenti k marketingové komunikaci výstavy. Závěrečná část práce představuje konkrétní návrhy marketingové komunikace směrem k návštěvníkům i vystavovatelům za použití tradičních i moderních komunikačních aktivit.

PPP projekty v České republice
Ječmínková, Libuše ; Žáková Kroupová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením ekonomické výhodnosti či nevýhodnosti v oblasti zajišťování výstavby a provozu veřejně prospěšných infrastrukturních projektů. Konkrétně práce hodnotí ekonomickou výhodnost či nevýhodnost výstavby a následného provozu mateřské školy v obci Kamenný Újezd formou klasické veřejné zakázky a formou PPP projektu. Práce vychází ze skutečně vzniklých nákladů, neboť obec již výše zmíněný projekt realizovala. Zároveň práce okrajově řeší demografickou křivku obce a v této souvislosti pak skutečnost, zda obec mohla nedostatek míst v mateřské škole předvídat s dostatečným odstupem a situaci řešit jiným způsobem. Provedením ekonomické analýzy bylo zjištěno, že v tomto konkrétním případě se forma PPP pro daný projekt nejeví jako ekonomicky výhodná, neboť nepřináší hodnotu za peníze v takovém rozsahu, aby byla tato forma pro obec výhodnější než klasická veřejná zakázka.

Marketingová komunikace
Kňávová, Pavla ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací aplikovanou na developerský projekt výstavby řadových domů v lokalitě Černá cesta Olomouc-Nemilany, v rámci podpory a rozvoje bydlení v této obci. Teoretická část diplomové práce definuje pojem marketing a postavení marketingové komunikace v marketingovém mixu. Představuje jednotlivé komunikační nástroje a jejich využití ve stavebnictví. Praktická část se potom zaměřuje na analýzy marketingové komunikace firmy a současného tržního prostředí. V dotazníkovém šetření jsou zjišťovány názory respondentů a na základě všech získaných informací je navržen plán marketingové komunikace a jsou zvoleny nejvhodnější komunikační nástroje. Závěrečná část diplomové práce zhodnocuje výsledky a navrhuje opatření z hlediska efektivnosti a realizovatelnosti propagační koncepce marketingové strategie nového developerského projektu. Přínosem diplomové práce by měla být inovace obchodních činností firmy a prezentace výsledků pro teorii i praxi v oblasti marketingové komunikace.