Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25,401 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.81 vteřin. 


Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.

Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.

Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy
Jenšovský, Šimon ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Balgová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá kulturními odlišnostmi pracovníků v nadnárodní korporaci ve vztahu k interní komunikaci a plnění pracovních úkolů. Podstatou práce je vytvořit teoretický rámec pro zmapování kulturních odlišností mezi pracovníky nadnárodní korporace a na základě získaných poznatků vyšetřit vliv kulturních odlišností na komunikaci a plnění úkolů. Soubor výzkumných otázek jednak replikuje práci Geerta Hofsteda, v druhé řadě vychází z poznatků formulovaných Hofstedem a několika autory, kteří vycházeli z jeho práce. Pro získání dat byla použita metoda dotazníkového šetření. Pro vyhodnocení dat byly použity metody deskripce prostřednictvím četnosti a statistické metody srovnání struktur. Výsledkem práce je soubor obecných doporučení zaměřených na eliminaci či alepoň omezení negativních dopadů interkulturních rozdílů na pracovišti.

Teorie komunikace s cizincem v ošetřovatelském procesu
Heitzerová, Ilona ; Kutnohorská, Jana (vedoucí práce) ; Skorunka, David (oponent) ; Švarcová, Eva (oponent)
Autor: Ilona Heitzerová Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Teorie komunikace s cizincem v ošetřovatelském procesu Vedoucí práce: doc. PhDr.Jana Kutnohorská, CSc. Počet stran: 140 Počet příloh: 5 Rok obhajoby: 2010 Klíčová slova: komunikace, multikultura, ošetřovatelství, porod, poporodní péče Bakalářská práce pojednává o základních pojmech souvisejících s komunikací, jak v obecné rovině, tak v rovině týkající se komunikace s cizinci, s multikulturní tématikou a s pojmy, které se vztahují k porodu. Dále se práce zabývá specifiky v oblasti ošetřovatelské péče o matky - cizinky a v této souvislosti je zmíněn koncepční model dle Madeleine Leiningerové. V práci jsou zahrnuty informace o vietnamské, bulharské, ukrajinské a nigerijské kultuře, náboženství a charakteristika těchto národnostních menšin. Nedílnou součástí bakalářské práce je kvalitativní výzkumné šetření, zaměřené na komunikaci, na jazykových znalostech a na pochopení problému a přístupu ke klientkám - cizinkám ohledně ošetřovatelské péče při porodu. Zkoumaný vzorek tvoří matky - cizinky, které porodily na porodnickém oddělení Podřipské nemocnice s poliklinikou v Roudnici n.L.

Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.

Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Němec, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto nástrojů. Jedná se o potřeby konkurenční analýzy, optimalizování komunikace, měření dosahování cílů nebo odhalení virálního šíření u konkurence. Na základě zjištěných důvodů byly stanoveny výzkumné otázky, na které byla v analýze nástrojů hledána odpověď. Výsledkem je, že nástroje díky různým pohledům na data vytváří komplexní systém pro měření a analyzování chování a komunikace firem na sociálních sítích. Výsledky analýzy byly ověřeny v případové studii, zaměřené na facebookový profil Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve studii byla analyzována interakce školního profilu a jeho uživatelů a porovnána s jinými školami. Ve výsledku je kromě ověření nástrojů uděleno škole doporučení pro zvýšení engagementu. Práce poukázala na přínosy a nedostatky nástrojů pro měření firemního chování a komunikace na sociální síti. Bylo zjištěno široké uplatnění těchto nástrojů. Lze je využít pro poznání firemního profilu, jeho uživatelů, pro účely konkurenční analýzy, sledování naplňování firemních cílů nebo pro optimalizaci komunikace na sociální síti.