Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 

Některé aspekty výběru piva českými konzumenty v roce 2009
Vinopal, Jiří
V říjnu 2009 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva, na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru a je zmíněna také tematika vnímání nealkoholického piva.

Některé aspekty výběru piva českými konzumenty v roce 2008
Vinopal, Jiří
V září 2008 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na preferenci konkrétní značky piva, na roli aspektů jako je cena nebo chuť při výběru a je zmíněna také tematika vnímání nealkoholického piva.

Výběr piva českými konzumenty v roce 2006
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Zpráva poskytuje základní informace o některých aspektech určujících výběr piva českými konzumenty. Mimo jiné se dotýká problematiky typu oblíbeného piva, preference konkrétních značek, upřednostňování produktů z pivovarů působících v regionu bydliště nebo důležitosti ceny a chuti při výběru piva.

Repositioning značky Frisco
Klimešová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza značky Frisco. Na základě této analýzy jsou stanoveny další doporučení pro směřování této značky.

Benetton - tvůrce nové reklamní řeči
Miškovská, Vanda ; Musilová, Helena (vedoucí práce) ; Stein, Štěpánka (oponent)
Práce sleduje obrazový vývoj italské oděvní firmy Benetton, která oslovila společnost svým netradičním způsobem vyjádření a postojem k propagaci vlastních výrobků. Na jejich vývoji můžeme vidět, jak zprvu zajímavou a šokující reklamu vystřídala reklama zcela běžná a ničím zajímavá. Hlavní zásluhu na světoznámosti značky nese fotograf Oliviero Toscani, který je tvůrcem netradiční formy reklam Benettonu. Je ale patrné, že po jeho odchodu z firmy v roce 2001 odchází i jakýsi pomyslný kreativní duch firmy.

Vývoj ruční výroby skla na Novoborsku od roku 1918 až do současnosti
Šavelková, Šárka ; Kopačka, Ludvík (vedoucí práce) ; Heřmanová, Eva (oponent)
Ručně vyráběné sklo je jednou z nejtypičtějších českých výrob, která po několik století šířila dobré jméno naší země po celém světě. Toto velmi malé odvětví, jehož podíl na zpracovatelském průmyslu činí pouze 0,1% a ve skupině skleněných výrobků 1,2%, má významný podíl na zaměstnanosti Libereckého kraje (10%). Význam tohoto oboru však nespočívá v kvantitě výroby, ale hlavně v její kvalitě. Ta je v současné době stále nesrovnatelně vyšší než ruční masová produkce z východních zemí. Pro region, jako je Novoborsko, které je historicky i v současnosti spjato právě s ruční výrobou skla, má velký význam nejen ekonomický a sociální, ale také integrační a identifikační ve smyslu sounáležitosti k regionu a příslušnosti ke sklářskému řemeslu. Krize, která postihla sklářské odvětví v roce 2008, byla důsledkem vývoje předešlých let a ukázala, že tradice, značka a jméno nejsou ve světě trvalou hodnotou. Bez dalších investic a inovací nemohou stačit pro dlouhodobé udržení a rozvoj tohoto krásného řemesla. Přežití našeho sklářství nelze zajišťovat dřívější konkurenceschopností. Jako každé řemeslo je i toto postaveno zejména na lidech, na jejich schopnostech, znalostech, zkušenostech, vztazích a hodnotách. Sklářské podniky se sice statisticky pomalu zotavují z krize, ale pokud si, stejně jako společnost, včas neuvědomí, že...

Marketing plan of the FitBucket company
Žideková, Denisa ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubovichová, Michaela (oponent)
Shrnutí / Obsah: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro společnost FitBucket na šest měsíců a doporučení na rok 2016. Teoretická část je východiskem a pilířem pro praktickou část. Ta začíná představením společnosti FitBucket, situační analýzou a vlastním kvalitativním výzkumem, který probíhá ve formě strukturovaného rozhovoru. Výzkum slouží jako podklad pro pilotní verzi v co-workingovém místě Connect. Součástí práce je marketingová strategie, která je převedena do marketingového mixu. Velkou část tvoří marketingová komunikace a forma osobního marketingu. Podrobný akční plán posktuje přehled nad všemi aktivitami, které proběhli a které se chystají v dalším roce. V závěrečné části je rozpočet za jednotlivé aktivity a kontrola plánu.

Analýza marketingové komunikace automobilek na českém masmediálním trhu
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Cílem této práce je popsat reklamu, mediální plánování, jednotlivá média a charakterizovat český automobilový trh. Následně provést analýzu reklam na osobní automobily v roce 2013 v televizi, v rádiu a v tisku. Obecně charakterizovat reklamy na masmediálním trhu a zjistit jak jsou tato média využívána a identifikovat jejich vzájemné odlišnosti. Na závěr se zaměřit na prvních 5 automobilových značek podle pořadí na trhu a zjistit plánování propagace na jejich jednotlivé modely. K této analýze budou využívány popisné statistiky.

Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Mazurová, Sonja ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Diplomová práce s názvem "Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014" se zabývá problematikou politického marketingu v současných senátních a komunálních volbách v říjnu 2014 v Praze. Práce je především analytického a deskriptivního charakteru. V první kapitole se nachází teoretický úvod do politického marketingu, jeho vznik a vývoj. Ve druhé kapitole jsou rozebrány nástroje politického marketingu, strategie při tvorbě politické kampaně, nové techniky v komunikaci s voličem a nastíněn je i politický branding společně s politickou reklamou. Třetí kapitola představuje pojem permanentní kampaně a jeho vlivu na volební kampaně a z toho plynoucí rostoucí profesionalitu volebních kampaní. Součástí je i charakteristika voleb do zastupitelstva z pohledu politického marketingu. Ve čtvrté kapitole autorka prezentuje jednotlivé zkoumané politické subjekty a v páté kapitole analyzuje volební kampaně.

Historie Živnostenské banky od roku 1989 do současnosti
Dokulilová, Lenka ; Půlpán, Karel (vedoucí práce) ; Havel, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá historickým vývojem Živnostenské banky po roce 1989, zasazeným do kontextu vývoje bankovního sektoru po pádu komunismu u nás. V úvodu a prvních kapitolách tato práce popisuje stručně historii Živnostenské banky od jejího vzniku roku 1869 až po rok 1989. Následující kapitoly se zaměřují obecně na vývoj bankovního sektoru od roku 1989, zabývají se privatizací bankovního sektoru, která byla prováděna jak kupónovou metodou tak přímým prodejem zahraničním kupcům, a následnými problémy s nejasnou a proměnlivou vlastnickou strukturou v 90. letech. Živnostenská banka prošla v těchto letech velikými změnami jak ve vlastnické struktuře tak i ve struktuře nabízených bankovních produktů. I přesto, že byla Živnobanka vlastněna po několik let různými zahraničními vlastníky, kteří se vystřídali na pozici majoritních akcionářů, udržela si své obchodní jméno, pověst i pozici významného hráče na trhu bankovních služeb. V roce 2002 pak byla prodána do rukou italského vlastníka, který se stal o rok později stoprocentním akcionářem. Po více než deseti letech společného soužití české značky "Živnostenská banka" a italské "UniCredito" se letos italský majitel rozhodl české logo s majákem změnit. Rokem 2006 tak končí značka "Živnostenské banka". I proto se závěrečná část této práce zaměřuje na...