Název: Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Překlad názvu: Political marketing in the Czech Republic: comparison of application of political marketing on municipal and senate elections in 2014
Autoři: Mazurová, Sonja ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunální volby 2014; permanentní kampaň; politický marketing; senátní volby 2014; volební kampaň; election campaign; municipal elections 2014; permanent campaign; political marketing; senate elections 2014

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44397

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192706


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet