Název:
Marketingový plán spoločnosti FitBucket
Překlad názvu:
Marketing plan of the FitBucket company
Autoři:
Žideková, Denisa ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubovichová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingový plán pre spoločnosť FitBucket na šesť mesiacov a odporúčania na rok 2016. Teoretická časť je východiskom a pilierom pre praktickú časť. Tá začína predstavením spoločnosti FitBucket, situačnou analýzou a vlastným kvalitatívnym výskumom, ktorý prebiehal vo forme štruktúrovaných rozhovorov. Výskum slúžil ako podklad pre pilotnú verziu v co-workingovom mieste Connect. Súčasťou práce je marketingová stratégia, ktorá je prevedená do marketingového mixu. Veľkú časť tvorí marketingová komunikácia a forma osobného marketingu. Podrobný akčný plán poskytuje prehľad nad všetkými aktivitami, ktoré prebehli a ktoré sa chystajú v ďalšom roku. Na záver je spomenutý rozpočet za jednotlivé aktivity a kontrola plánu.Shrnutí / Obsah: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro společnost FitBucket na šest měsíců a doporučení na rok 2016. Teoretická část je východiskem a pilířem pro praktickou část. Ta začíná představením společnosti FitBucket, situační analýzou a vlastním kvalitativním výzkumem, který probíhá ve formě strukturovaného rozhovoru. Výzkum slouží jako podklad pro pilotní verzi v co-workingovém místě Connect. Součástí práce je marketingová strategie, která je převedena do marketingového mixu. Velkou část tvoří marketingová komunikace a forma osobního marketingu. Podrobný akční plán posktuje přehled nad všemi aktivitami, které proběhli a které se chystají v dalším roce. V závěrečné části je rozpočet za jednotlivé aktivity a kontrola plánu.The goal of this master thesis is to create a 6-month marketing plan and recommendations for 2016 for a company called FitBucket. The theoretical portion of the thesis serves as the base for the practical part of the thesis. It begins with the introduction of FitBucket, a situational analysis, and a self-produced qualitative research conducted in the form of structured surveys and interviews. The research served as a framework for an initial version in Connect, a co-working space. Included is a marketing strategy, that was transformed into a marketing mix. A large portion is comprised of marketing communication and a form of personal branding. A detailed plan of action provides an overview of all of the activities that already took place and those planned for the upcoming year as well. The last part of the thesis focuses on a budget for the activities performed and a review of the plan itself.
Klíčová slova:
FitBucket; marketing; marketingový plán; sport; strategie; FitBucket; marketing; marketing plan; sport; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48370