Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,365 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.12 vteřin. 


Politický marketing v předvolebním období
Baghdasarjan, Inesa ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO využívané v kampani před krajskými volbami 2016? Projevily se ve vybraných týdenících odlišnosti v interpretaci mediálního obrazu stran? Diplomová práce je strukturovaná do čtyř základních kapitol. První kapitola vymezuje základní terminologii týkající se politického marketingu. Druhá kapitola je věnována medializaci politiky a českým médiím. Ve třetí analyticko-empirické části jsou charakterizovány marketingové strategie jednotlivých stran. Poslední kapitola interpretuje výsledky obsahové analýzy.

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Taneční terapie jako pomoc při integraci osob s dětskou mozkovou obrnou
Šourková, Barbora ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Olšiaková, Jasmína (oponent)
Taneční terapie je formou psychoterapie, kdy hlavním prostředkem změny je pohyb. K této změně člověk používá své vlastní tělo, neboť tělo je fyzickým aspektem osobnosti. Tato terapie pomáhá při vytvoření si pozitivního obrazu o svém těle. Tím také pomáhá k vytvoření pozitivní představy o sobě. Je to nová profese, která je stále v procesu definování sebe sama. Taneční vzdělání a umělecký výkon nejsou v této terapii cílem. Při této terapii se nebere ohled na estetickou stránku pohybu. Řecké sloveso terapie se významově shoduje s českým slovem doprovázeti. Terapeut je tím, kdo doprovází klienta na jeho cestě za uzdravením a sebepoznáním. Hlavním momentem taneční terapie je spojení mezi pohybem těla a prožitkem emocionálním. Spojení body - mind (tělo - mysl) je systém, který musí fungovat snadno a v harmonii. Porušení plynulosti tohoto systému může poukazovat na psychický či fyzický stres. Jedince charakterizuje vztah mezi emocí a pohybem. Vypovídá o tom výraz tváře, postoj těla, velikost prostoru, v němž se tělo pohybuje atd. Pokud psychoterapie změní psychický postoj, dojde ke změně i na úrovní tělesné. V taneční terapii tento princip funguje také, ale opačně. Aktérem změny v chování člověka je tělo. Na povrch vychází také skutečnost, že s rozvojem řeči u člověka se fyzická komunikace stává méně významnou. U...

Péče o tělesný vzhled, zdraví a zdatnost u starší populace
Maxa, Vladimír ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Potměšil, Jaroslav (oponent)
Název: Péče o tělesný vzhled, zdraví a zdatnost u starší populace Cíl práce: Cílem mé diplomové práce je zjistit postoj seniorů ke svému tělu a ke svému zdraví a odhalit způsob, jakým senioři vnímají současné mýty těla, jež nám jsou předkládány médii a přijímány současnou populací. Metoda: Ke sběru dat jsme využili dotazníku, který obsahoval otázky týkající se osobních údajů, zdravotního stavu, činností vztahujících se k tělu a fyzické aktivitě, tělesného vzhledu, sebepojetí a životní spokojenosti. Forma otázek v dotazníku není jednotná. Převládaly otázky uzavřené s volbou odpovědi ano, ne, nebo hodnocení míry souhlasu na 5 bodové škále Lickertova typu. Výsledky: Výsledky shrnují postoj seniorů k sobě samým a hodnotí míru jejich péče o vlastní vzhled, zdraví a zdatnost. Osvětlují motivaci seniorů k pohybovým aktivitám a vyjasňují způsob jejich chování ve vztahu k dodržování životosprávy. Výsledky se také zabývají hodnocením tělesných proporcí a vyjadřují skutečnost, že vlastní tělesný typ seniorů není totožný s jejich ideálním tělesným typem. Klíčová slova: tělesné sebepojetí, senioři, stáří, životní styl Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Sváteční Kristus
Záruba - Pfeffermann, Josef ; Royt, Jan (vedoucí práce) ; Kubík, Viktor (oponent) ; Klípa, Jan (oponent)
Obraz Svátečního Krista je ikonografickým typem, který se již stal pevnou součástí ikonografických lexikonů jako velmi vzácná a neobvyklá forma pozdně-středověkého Mahnbildu1. Je tvořen centrálně umístěnou figurou Krista nebo alegorické postavy a okolo bývají rozloženy různé pracovní nástroje nebo pracující postavy. Kristus je v některých případech pracovními nástroji zraňován. V ikonografických lexikonech byl tento typ definován jako zvláštní typ obrazu, který byl užíván jako osvětný prostředek prosazující svěcení svátků a dodržování svátečního klidu. Toto jasné přiřazení k určitému významu je v krátkém pojednání slovníkového hesla nezbytné. Aniž bych tuto funkci zpochybňoval, snažím se doložit větší významovou šíři. Sváteční Krista spojuji také s eschatologickými představami, které ostatně s ideologií sedmého dne velmi těsně souvisí. Spojení Krista a řemeslných nástrojů se snažím vysvětlit jako sociálně velmi důležitý symbol laicisace křesťanské víry. V práci nejprve rozvíjím rostoucí význam vizuální zbožnosti a tělesného následování Krista pro kulturu třináctého století. Tímto přehledem ukazuji na stručnou rekapitulaci vývoje eucharistické úcty a františkánského konceptu Imitatio Christi. Nejdynamičtější rozvoj této kultury se vázal především na klášterní prostředí a na kulturu privátní kontemplace. Pro...

Bezdotykové měření povrchových teplot ve strojírenství
Gorčica, Jakub ; Forejt, Miloslav (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na teorii bezdotykového měření povrchových teplot pomocí termovizní kamery Flir SC2000 a na principy na jejichž základě kamera zpracovává sledovaný obraz. V praktické části jsou zpracovány tabulky a aplikace v programovacím jazyce Visual Basic usnadňující práci s kamerou. Dále je sestaveno a popsáno pracoviště pro přesné zjišťování emisivity a jsou experimentálně zjištěny emisivity různých materiálů a povrchů fréz.

Zpracování obrazu při určování topografických parametrů povrchů
Boháč, Martin ; Ohlídal, Miloslav (oponent) ; Šťastný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá určením topografických parametrů náhodně drsného povrchu pomocí metody střihové interferometrie. Jedná se o optickou metodu určení drsnosti povrchu. Základní myšlenka je založena na deformaci interferenčních proužků vzniklých interferencí dvou stejných navzájem posunutých a nakloněných monochromatických světelných vlnoploch. Interferující vlnoplocha vznikne průchodem nebo odrazem monochromatického světla od povrchu zkoumaného tělesa. Interferující vlnoplochy vytváří obraz s deformovanými interferenčními proužky, který nese informaci o charakteru povrchu. Tato informace se z obrazu dá získat pomocí algoritmů zpracování obrazu. Tato diplomová práce byl zpracována v rámci vědecko-výzkumného záměru MSM 0021630529 Inteligentní systémy v automatizaci.

Virtuální obraz českého sportu skrze analýzu nestrukturovaných dat
Levý, Jan ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Profousová, Lenka (oponent)
Analýza nestrukturovaných dat ze sociálních sítí patří mezi významné a stále se rozvíjející složky aplikace informačních technologií v marketingové praxi. Cíle práce zahrnují vytvoření testovací platformy pro analýzu nestrukturovaných dat ze sociální sítě Facebook, nalezení a aplikace metod a metrik pro analyzování těchto dat, shrnutí výsledků analýzy a vizualizace vybraných metrik pomocí ukázkového dashboardu. Struktura práce odpovídá metodám pro dosažení cílů a obsahuje sedm částí. První část shrnuje důvody, proč analyzovat data ze sociálních sítí, zkoumá přístupy k analýze sociálních sítí v současných vědeckých pracích a pojednává o komerčních nástrojích pro takovou analýzu. Druhá část rozebírá vytvoření přístupu k datovým zdrojům, strukturu vytvořených dokumentů a výběr vhodných datových zdrojů. Třetí část zpracovává téma použitých analytických nástrojů - Elasticsearch a Kibana. Čtvrtá část definuje některé otázky, které je možné si položit v rámci obrazu českého sportu na sociální síti Facebook. Pátá část určuje metriky pro vyhodnocení těchto otázek a popisuje potřebné filtrování dat. Šestá část se zaobírá samotnou analýzou a shrnuje její výsledky. Sedmá část ukazuje použití dashboardu z nástroje Kibana pro efektivní shrnování výsledků. Hlavním přínosem práce je ukázka možností analýzy sociálních sítí na příkladu obrazu českých sportovců a sportovních odvětví na síti Facebook. K analýze byl využit konektor pro stahování dat z Facebooku a nástroje Elasticsearch a Kibana, které umožnily data procházet, filtrovat a vizualizovat. Jednotlivými kroky analýzy bylo definování analytických otázek, dále definice analytických metod a metrik pro nalezení odpovědí, samotná analýza a shrnutí výsledků. Mezi nálezy analýzy patří určení sportovců s nejvyšším marketingovým potenciálem, seřazení analyzovaných sportů podle jejich obrazu mezi fanoušky a stanovení stránek s nejvíce navzájem interagujícími fanoušky.

Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli
Ondříčková, Oxana ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou mediální strategie Galerie Středočeského kraje, mediální prezentace a mediálního pokrytí její nové stálé expozice "Stavy mysli / Za obrazem" v roce 2014. Teoretická část se věnuje charakteristice médií, komunikace a media relations jako součásti marketingové komunikace. Cílem praktické části je analyzovat mediální obraz výstavy v médiích, hodnotit jednotlivé výstupy, najít silné a slabé stránky mediální strategie galerie a nalézt prostor ke zlepšení.