Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz vedení Národní galerie v Praze v letech 2010-2013
Ondříčková, Oxana ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Diplomová práce zkoumá mediální obraz Národní galerie v Praze, v letech 2010-2013. V tomto období (v roce 2011) byl odvolán Milan Knížák z pozice ředitele Národní galerie, kterým byl od roku 1999. Na jeho místo byl jmenován Vladimír Rösel. Ten byl ale v roce 2013 odvolán a řízením galerie pověřen Vít Vlnas. V červenci roku 2013 byl jmenován generálním ředitelem Jiří Fajt, který do funkce nastoupil v červenci 2014. Hlavním zdrojem pro výzkum budou relevantní články zveřejněné ve sledovaném období ve vybraných médiích (Lidové noviny, Právo, Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny). Cílem práce je popsat a analyzovat způsob, jakým média o událostech týkajících se vedení Národní galerie v Praze referovala. Pokusím se odpovědět na otázku, proč se této instituci přikládá taková váha a důležitost - zda to souvisí s pojmem "národní" v názvu galerie. To může evokovat spojitost s jinými institucemi, které mají toto slovo v názvu a od kterých se očekává, že budou sloužit celému národu. Práce bude také sledovat, jaký prostor média problematice vedení galerie věnují, jak se k ní vyjadřují. To může zásadně ovlivnit zkoumaný obraz vedení. Dá se také předpokládat, že se časté výměny ředitelů v této instituci mohou odrazit na jejím mediálním obrazu a jejím vnímání jako kulturní instituce.
Analýza mediální strategie Galerie Středočeského kraje na příkladu výstavy Stavy mysli
Ondříčková, Oxana ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou mediální strategie Galerie Středočeského kraje, mediální prezentace a mediálního pokrytí její nové stálé expozice "Stavy mysli / Za obrazem" v roce 2014. Teoretická část se věnuje charakteristice médií, komunikace a media relations jako součásti marketingové komunikace. Cílem praktické části je analyzovat mediální obraz výstavy v médiích, hodnotit jednotlivé výstupy, najít silné a slabé stránky mediální strategie galerie a nalézt prostor ke zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.