Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36,530 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.80 vteřin. 

Úroveň poskytovaných služeb v kontaktních centrech v komparaci s požadavky klientů v Jihočeském kraji
HORVATOVIČOVÁ, Veronika
Kontaktní centra jsou zařízení, která poskytují služby zejména problémovým uživatelům drog. Aby bylo dosaženo co nejvyšší efektivity, je nezbytné v celkovém působení zahrnout i sociální okolí (rodiče, partnery či školu) problémového uživatele drog. Základní podmínkou existence těchto center je jejich dostupnost bez objednání a čekacích lhůt pro každého, kdo potřebuje neodkladně řešit svou krizovou situaci. Právě proto jsou tato centra označována jako psychicky a sociálně bezbariérová, tzv. nízkoprahová zařízení. Pro výzkum jsem si vybrala kvalitativní metodu. Jako techniky sběru dat jsem zvolila sekundární analýzu dat a semistrukturované rozhovory s uživateli drog, kteří navštěvují kontaktní centra. Zkoumanými daty byly výroční zprávy z kontaktních center v Písku a v Českých Budějovicích. Výsledky této práce mohou sloužit jako podklad pracovníkům v pomáhajících profesích, zabývající se problematikou zneužívání ilegálních drog, v rámci zefektivnění služeb v kontaktních centrech nebo pro potřeby dalšího výzkumu či výuky.

Vývoj aplikace pokladního systému s podporou EET pro maloobchod
Nguyen Manh, Tho ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikačního softwaru pro pokladní systém. Hlavním kritériem vyvíjeného systému je podpora elektronické evidence tržeb, jež splňuje podmínky stanovené zákonem č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb. V rámci této práce je pokladní systém určen k podpoře prodejních procesů maloobchodu. Teoretická část je zaměřená na popis pokladního systému a jeho komponentů. K vyřešení problematiky elektronické evidence tržeb se provedl rozbor legislativy a analyzoval trh s pokladními systémy. Práce dále představuje analýzu procesů a požadavků, návrh řešení systému a implementace aplikace založené na jazyce Java. K otestování funkčnosti vytvořené aplikace se použil případový test. Závěrečná kapitola shrnuje obsah práce a nastiňuje možnosti budoucího vývoje. Výsledkem práce je funkční pokladní aplikace, která bude dostupná ke stažení pod open-source licencí. Tato práce by mohla dále sloužit jako podnikatelská příručka k porozumění problematiky pokladního systému a elektronické evidence tržeb.

Mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou
Gronesová, Nikola ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou. V potaz přitom bere, jak digitální technologie ovlivňuje spotřebitele a korporátní prostředí. Navrhovaná aplikace se jmenuje Digital Closet a její podstatou je digitalizace šatníku. Charakterizovány byly jednak samotné mobilní aplikace a nejznámější operační systémy, z nichž jeden byl vybrán pro navrhovanou aplikaci. Součástí práce byla analýza trhu s mobilními aplikacemi v módním průmyslu a dva výzkumy. První proběhl na spotřebitelském trhu a druhý v obchodech s oblečením.

Vývoj asistenční aplikace pro lidi s demencí
Černý, Martin ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem této diplomové práce je implementace prezentační vrstvy aplikace využívající reminisceční terapii a pomáhající lidem s demencí. Reminiscenční terapie je diskuze nad vzpomínkami, které mají pacienti. Výzkumy prokázali, že tato terapie má pozitivní účinky na život pacientů a na udržení jejích vzpomínek. Výzkumná část uvádí do problematiky demence, reminiscenční terapie s a bez použití technologií. Aplikace vyvýjená jako součást této diplomové práce používá vstupy ve formě nahraných obrázků a rozpoznaného mluveného slova. Tyto vstupy jsou použity na podporu pamatování a rozpoutání diskuze. Aplikace může být použita pacientem s nebo bez ošetřovatele a případně s přáteli nebo členy rodiny. Šest nejdůležitějších požadavků na vyvíjenou aplikaci je rozpoznávání reči, nahrání obrázků, vytváření otázek o předchozích nahrávkách, vytváření otázek o označených přátelích, používání starých obrázků pro následnou diskuzi a zobrazení statistiky. Aplikace byla vyvinuta jak součást soutěže pořádané AngelHack organizací. Architektura prezentační, databázové a aplikační vrstvy je diskutována v diplomové práci se zaměřením na prezentační vrstvu spolu s uživatelskou příručkou a implementací požadavků v této vrstvě. Prezentační vrstva byla vytvořena s pomocí React knihovny pro JavaScript. Byly použity i další knihovny. Z nichž nejdůležitější je Redux knihovna, která slouží k ukládání stavu aplikace. Tato knihovna navíc výrazně ovlivnila strukturu prezentační vrstvy.

Rešení úloh Business Intelligence v obchodní společnosti Topaz
Kochkonyan, Gretta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza prostředí obchodní společnosti Topaz a návrh prototypového Business Intelligence řešení na základě této analýzy a požadavků podniku. Řešení bude použito v rámci podpory manažerského rozhodování majitele firmy. Pro naplnění cíle této práce byl nutný přístup k informačnímu systému (IS) společnosti a datům, na základě kterých proběhla analýza a návrh Business Intelligence řešení. Přístup k IS a datům poskytla majitelka firmy Topaz. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou popsány základní charakteristiky BI, resp. self-service BI, a na praktickou část, která představuje chod společnosti s důrazem na podporu zavedeného informačního systému. Následně je provedena úvodní studie zahrnující požadavky, z nichž je sestaven dimenzionální model. Nakonec jsou představeny ukázkové reporty.

Požadavky podniků na profil absolventa – softwarového vývojáře
Trnková, Michaela ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zmapování požadavků, které jsou kladeny na absolventy - softwarové vývojáře. Cíle je dosaženo pomocí rozhovorů s odborníky z praxe. Důležitou částí práce je zhodnocení různých metodik výuky programování s blížším zaměřením na metodiku. Přístupy jsou zhodnoceny z pohledu zástupců podniků, učitelů programování a obdobných předmětů na vysokých školách i studentů informatických oborů. Hlavním přínosem práce je souhrn doporučení pro školy pro výuku studentů, která vyplývají z názorů vývojářů a vedoucích vývojářských týmů z technologických firem a názorů studentů, kteří předměty programování absolvovali. Práce obsahuje i doporučení pro studenty, kteří se chtějí v budoucnu zabývat vývojem softwaru.

Greek debt crisis
Krídlová, Adriána ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Jedlinský, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se věnuje vývoji řecké dluhové krize a snaží se na historických souvislostech co nejlépe popsat, co k ní postupně vedlo. Zabývá se historií až po vznik krize a pak se věnuje krizovým obdobím mezi lety 2009 až 2015. Cílem práce je zjistit, zda se poslední záchranný balíček opíral o objektivní požadavky řecké ekonomiky. První kapitola se zabývá průběhem makroekonomických ukazatelů a rovněž se věnuje nízké konkurenceschopnosti Řecka. Druhá kapitola pojednává o historii Řecka do roku 2009, který se dá považovat jako začátek dluhové krize. Třetí kapitola se zabývá vývojem samotné krize v letech 2009 až 2012. Ve čtvrté kapitole analyzuji soulad Memoranda o porozumění se skutečnými potřebami řecké ekonomiky ke svému zotavení.

Řízení požadavků na IT v pojišťovací společnosti
Dvorský, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jungmannová, Barbora (oponent)
První část práce se zabývá teoretickými znalostmi, tedy vymezením pojmů a doporučeními z oblasti požadavkového řízení. Druhá část práce je zaměřena na identifikaci, analýzu a následný návrh řešení problémů, vznikajících při práci s požadavky. Metody pro identifikaci problémů jsou uskutečněný workshop, zúčastněné pozorování a rozhovory se zaměstnanci IT úseku pojišťovny. Výstupem této práce jsou návrhy zlepšení správy požadavků, z nichž některé se mi již podařilo v Kooperativě aplikovat. První z návrhů, který byl aplikován, je vytvoření knihovny procesů. Dále, ze čtyř různých druhů prioritizace byla vybrána a použita metoda, kterou definuje ITIL. Dalšími výstupy jsou návrh nového uživatelského rozhraní požadavkového softwaru a započetí navrhování Change Advisory Board, které je oproti ITIL rozšířené o další funkce. Dále bylo zřízeno ddělení business konzultantů, které má za úkol efektivně sbírat požadavky klientů a byly vytvořeny podpůrné dokumenty pro toto oddělení.

Strategická analýza společnosti WARHORSE STUDIOS, s.r.o.
Duda, Martin ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je definovat základní metody, které slouží k tvorbě podnikové strategie, a následně aplikovat zmíněné metody na reálný podnik. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení daného tématu a následně na jednotlivé metody a analýzy spojené s externí a interní analýzou podniku: analýzu PESTEL, Porterův model pěti sil, strategickou analýzu vnitřního prostředí firmy a finanční analýzu a SWOT analýzu. Obsahem praktické části je aplikace jednotlivých definovaných metod a analýz s cílem vytvoření strategické analýzy firmy Warhorse Studios, s. r. o. Získané informace z analýzy vnějšího okolí a vnitřního prostředí firmy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Z výsledků těchto analýz jsou poté navržena doporučení. Celá práce je shrnuta v závěru.

Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.