Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37,897 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.93 vteřin. 

Podpora exportu z pohledu vybrané firmy
BUČILOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit možnosti podpory exportu pro české podniky, konkrétně pro společnost Kovohutě Příbram nástupnická, a. s., Divize Produkty. Zhodnotit využití možností podpory exportu z pohledu vybrané společnosti a navrhnout opatření pro lepší využívání těchto možností. Jako vedlejší cíl bylo stanoveno využití možností podpory exportu v odvětví vybraného podniku, zhodnocení rozsahu využití podpory exportu. Konečným výstupem práce bylo doporučení pro podnik v oblasti podpory exportu. Protože firma nemá dobré mínění o řadě služeb podpory exportu, toto doporučení bylo zpracováno pouze na ty služby, se kterými má společnost kladnou zkušenost.

Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Návrh metodiky BI řešení v prostředí QlikView
Judová, Eva ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kunst, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem metodiky řešení BI projektů v prostředí QlikView. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučený postup řešení reflektující slabá a silná místa při vývoji QlikView aplikací. Průvodní kapitolou do popisované problematiky je kapitola Business intelligence, vysvětlující principy, charakteristiky a důvody zavedení do společnosti. Součástí je vymezení rozdílů mezi tradičními a samoobslužnými řešeními, které slouží jako teoretické východisko pro pochopení zvyšující se atraktivnosti samoobslužných řešení a prostředí navrhované metodiky. Následující kapitola představuje společnost Qlik, jakožto lídra na trhu BI a vlastníka vedoucího produktu QlikView. Uvedeny jsou důvody jejího vzniku, následný vývoj a stávající vize pro vytvoření uceleného pohledu na prostředí, kde vznikl popisovaný produkt. Společně s kapitolou věnující se charakteristice a hlavním přednostem QlikView je tak vytvořena znalostní základna pro realizaci navrhované metodiky. Stěžejní kapitola této diplomové práce vychází z autorčiných zkušeností získaných při realizaci QlikView projektů. Navrhovaná metodika je založená na popisu jednotlivých fází, jejich činnostech, vstupech a výstupech a jejich konkrétní aplikaci v demonstračním prostředí pro oblast pohledávek výrobního podniku. Klíčovým přínosem autorky je upozornění na potenciální problémy během vývoje či poukázání na kritická místa anebo poskytnutí patřičných doporučení a přínosů navrhovaných postupů. Navrhovaná metodika může posloužit jako vhodný průvodce pro projekty samoobslužných řešení realizovaných v QlikView prostředí.

Řešení úpadku společnosti FEREX-ŽSO spol. s r.o.
Procházka, Martin ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řešení úpadku obchodních společností. Jejím cílem je stanovení příčin opětovného úpadku společnosti FEREX ŽSO spol. s r.o. po úspěšně ukončené reorganizaci a posouzení vhodnosti zvoleného způsobu řešení z pohledu insolvenčního zákona. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán životní cyklus podniku, důležité části insolvenčního zákona a metody finanční analýzy. K naplnění cílů je použita finanční analýza, analýza insolvenčního řízení a komparace s výsledky výzkumů v oblasti insolvencí.

Finanční krize a pokrizový vývoj nově industrializovaných zemí Asie
Panchenko, Victoria ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou asijské systemické finanční krize, poskytnutím uceleného pohledu na vývoj ekonomik asijských nově industrializovaných zemí před a po vypuknutí krize. Cílem této práce je prozkoumat a pochopit příčiny vzniku krize a odvést praktické a aktuální ponaučení. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola je teoretická a vymezuje pojem Nově industrializované země a je zaměřena na charakteristiku hospodářského a sociálního stavu těchto zemí v období rozkvětu. V druhé kapitole je postupně zkoumána finanční krize z roku 1997, její vznik, příčiny, indikátory a průběh. Poslední kapitola rozebírá dopad krize jak na státy východní a jihovýchodní Asie tak i na světovou ekonomiku celkem. Poté jsou shrnuta ponaučení, které si lze vzít z asijské finanční krize a které jsou aktuální i v dnešní době.

Use of Google applications and tools in the enterprise
Fiala, Dávid ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem této práce je zaměření na použití Google online kancelářských aplikací a nastroje Google Analytics ve společnosti TLV s.r.o. Analyzovat jejich efektivitu v každodenním použití a schopnost zlepšovat vnitropodnikové procesy. Tyto aplikace a nástroje budu nejdřív popisovat z pohledu jejich funkcí, které nabízejí. V další fázi práce se zaměrím na alternativní cloudové řešení kancelářských aplikací, zhodnocení nákladů spojených s nasazením těchto aplikací a jejich výhody v porovnání s Google aplikacemi. V případě Google Analytics se zaměřím na přínosnost tohoto řešení pro spolešnost TLV s.r.o. a to konkrétně srovnáním nákladů na internetovou reklamu (Google AdWords) a výnosy z ní plynoucí.

Analysis, design and implementation of CRM solutions for selected company
Ilavský, Dávid ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které v rámci CRM jako celku plní. V další části je blíže popsána analytická oblast CRM (nebo také Customer Intelligence), která v poslední době postupně přebírá klíčovou roli celého CRM systému. Jsou v ní zahrnuty možnosti využití v různých oblastech. Na konci teoretické části autor srovnává základní rozdíly mezi cloudovým modelem nasazení a klasickým on-premise řešením. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli práce a popisu dodávaného řešení v podobě modulu, který rozšiřuje stávající aplikaci CRM o možnost evidence obchodních partnerů Hypoteční banky, a. s. a ČSOB Pojišťovny centralizovaně v jednom systému. Požadavek je řešen v aplikaci Microsoft Dynamics CRM 2011 a jako výchozí systém je použito CRM Hypoteční banky.

Finanční analýza AŽD Praha s. r. o.
Akhundov, Kanan ; Hanzal, Martin (vedoucí práce) ; Jiránek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracování finanční analýza společnosti AŽD Praha s.r.o. Analýza je prováděna za hospodářské roky 2009/2010 - 2013/2014 z pohledu externího analytika. V řešení bylo použito metody horizontální a vertikální analýzy, analýzy poměrovými ukazateli, zhodnoceni finančního zdraví pomocí bankrotních a bonitních modelů a nakonec SWOT analýzy. Práce je rozdělena na tři části. Metodická část práce vymezuje teoretické východiska finanční analýzy. Druhá část je věnovaná představení společnosti AŽD Praha, vymezení odvětvové třídy a srovnávaným konkurentům. V praktické části je prováděna finanční analýza s porovnáním se 3 konkurenty.

Expertní kapacity českých politických stran: případová studie obranné politiky
Bayerová, Anežka ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá dosud okrajově probádanou oblastí expertních kapacit českých politických stran, vzhledem k různým organizačním typům vybraných politických stran a hnutí. Práce si klade za cíl zjistit, jakými expertními kapacitami se tyto politické strany obklopují, jak jsou tito experti na svá místa rekrutováni, zda odpovídá jimi dosažené vzdělání a odborné zkušenosti funkci, kterou v odborném orgánu zastávají. Práce je zpracovaná formou případové studie v oblasti činnosti expertních komisí obranné politiky. Text je rozdělen do dvou teoretických a jedné empirické kapitoly. První kapitola se zabývá samotným veřejně-politickým procesem, jeho aktéry a činnostmi. Druhá kapitola již definuje jednotlivé typy politických stran nejdříve z pohledu hlavního proudu politologického studia organizačních typů stran (kádrové, masové, catch-all strany), to doplňuje moderním konceptem strany podnikatelského typu a nakonec je zde uvedena i typologie S. Wolinetze (office-seeking, vote-seeking, policy-seeking strany). Poslední empirická kapitola již představuje samotnou případovou studii zacílenou na čtyři české politické strany (TOP 09, KSČM, ČSSD a politické hnutí ANO 2011) a jejich přístup ke stranické expertíze. Výsledkem práce je porovnání úrovně analytické kapacity napříč zvolenými stranami/hnutími a otestování hypotéz formulovaných v úvodu práce.