Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 254 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení dynamických systémů v reálném čase
Adamík, Pavel ; Kaluža, Vlastimil (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodikou řízení dynamických systémů v reálném čase. Obsahuje přehled základů teorie řízení a základy stavby regulátorů. Dále následuje přehled matematických základů při modelování systémů, mátematický základ pro simulace systémů s pomocí diferenciálního počtu, metody řešení diferenciálních rovnic. Dále je uvede metodický postup návrhu obecného regulátoru s využitím simulačních metod. Po ověření výsledku v systému Matlab pokračuje problematika modelování zpoždění a kvantování.
Firemní kultura agentury práce a návrhy na její zlepšení
Malinová, Michaela ; Kubjátová, Ing Pavla (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou vybrané agentury práce a jejími hodnotami. Teoretická část má, na základě nastudované literatury, za úkol osvětlit problematiku agenturního zaměstnávání, lidských zdrojů a firemní kultury jako faktoru, který ovlivňuje efektivitu a výkonnost organizace. V praktické části jsou analyzovány odpovědi kmenových zaměstnanců společnosti z vedených polostrukturovaných rozhovorů. Tato zpětná vazba, týkající se podoby firemní kultury a jejího vnímání samotnými zaměstnanci v porovnání s představami vedení společnosti, přináší návrhy pro zlepšení vnitropodnikového klimatu, a tím i zvýšení produktivity práce.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Návrh a konstrukce regulovatelného laboratorního zdroje s měřením proudu
Panáček, Jiří ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Magát, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kompletním návrhem univerzálního laboratorního zdroje napětí. Prvním podnětem vzniku tohoto přístroje byla potřeba relativne jednoduchého a levného zdroje, při zachování dobrých parametrů, určeného pro oživování a měření elektronických zapojení. Konstrukce udržuje trend v oblasti laboratorních zdrojů směřující k řízení pomocí mikrokontroleru, jež umožňuje jednoduché intuitivní ovládání a vysokou variabilitu programového vybavení.
Modelování a návrh řízení mechatronických soustav ve stavovém prostoru
Ertl, Lukáš ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Houška, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním jednoduchých mechatronických soustav ve stavovém prostoru a návrhem jejich řízení. V práci je popsána metodika tvorby stavového modelu stejnosměrného motoru s pomocí programů MATLAB/SIMULINK a NI LabVIEW. Pro realizovaný model je navrženo řízení a toto řízení je simulačně ověřeno. Poté jsou jak model, tak řízení verifikovány na reálné soustavě.
Analýza práce personálního oddělení za účelem zvýšení jeho významu a efektivity
Holzerová, Petra ; Smejkalová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá rozborem činností personálního oddělení za účelem zvýšení jeho významu a efektivity. Teoretická část přibližuje problematiku dle odborníků z praxe citované literatury. Praktická část je zaměřena na výzkum činností personalistů a personálních procesů. Na základě provedených analýz jsou v závěru práce navržena doporučení pro podnik.
Hodnocení a rozvoj zaměstnanců ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o.
Zelenková, Lucie ; Hrazdírová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením zaměstnanců a jejich osobním rozvojem ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. Na základě dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti je vyhodnocena dosavadní situace této součásti personálního řízení. Nedílnou součástí této práce jsou návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity personální práce v oblasti hodnocení a rozvoje zaměstnanců.
Tvorba logistické koncepce v obchodní organizaci s mezinárodním působením
Fojtíčková, Petra ; Ing.Petr Jašek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá logistickou koncepcí ve vybrané společnosti se zaměřením na distribuční kanály v rámci mezinárodního obchodu. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů, které souvisí s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na analýzu distribuce se zaměřením na distribuční kanály do jednotlivých států, ve kterých působí. V poslední části práce jsou na základě získaných a zanalyzovaných dat navrženy vlastní návrhy řešení zjištěných nedostatků.
Návrh a realizace demonstračního modelu dvojítého kyvadla
Slabý, Vít ; Brablc, Martin (oponent) ; Bastl, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje proces přestavby experimentálního modelu jednoduchého kyvadla na vozíku na kyvadlo dvojité. Je navržen řídicí algoritmus v prostředí MATLAB/Simulink pro stabilizaci kyvadla v inverzní poloze. Pro tento účel bylo implementováno LQR stavové zpětnovazební řízení. Dále byla navržena metoda pro vyšvihnutí kyvadla do inverzní polohy z klidu (swing-up). Pro řízení swing-upu byla použita metoda feedforward. V práci je ukázána funkčnost těchto algoritmů.
Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je změna konceptu řízení vztahu se zákazníkem, který společnost SALIX INTERNATIONAL, a. s. doposud praktikovala. Je zjištěno, jakým způsobem lze dosáhnout zlepšení vztahu se zákazníky prostřednictvím zkvalitnění přístupu společnosti (zejména obchodních zástupců) k zákazníkovi. Tato skutečnost bude zjištěna pomocí systému CRM a metodou 360stupňové zpětné vazby. Pozornost bude zaměřena na rozvoj samotných obchodních zástupců, jejich dovedností a znalostí a na rozvoj zákaznického managementu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 254 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.