Název: Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Překlad názvu: Proposal of Changes for Customer Relationship Mamanagement in the Company SALIX INTERNATIONAL, a.s.
Autoři: Švandová, Zuzana ; Ing.Vladimír Stojar (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Management; marketing; obchodní zástupce; systém CRM.; vztah se zákazníkem; zpětná vazba; zákazník; CRM system.; customer; customer relationship; feedback; Management; marketing; salesman

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34068

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575702


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet