Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Zhodnocení aktivit lesní pedagogiky a myslivecké osvěty na vzdělávání mládeže v Jihomoravském kraji
Žák, Zdeněk
Práce posuzuje vliv aktivit lesní pedagogiky na znalosti a postoje žáků základních škol Jihomoravského kraje. Pro výzkum bylo využito dotazníkového šetření a rozhovorů, pro komplexní zpětnou vazbu od zúčastněných žáků, pedagogů ZŠ a také lesních pedagogů s cílem zjistit názory, zkušenosti a znalosti v oblasti lesnictví a myslivosti u žáků ve věku 8 až 12 let. Z výsledků vyplynulo, že zážitkové poznávání lesa je velmi vhodné pro práci s cílovou skupinou z hlediska zvýšení zájmu o les, zvýšení znalostí o lese a také pozitivní hodnocení lesnických i mysliveckých činností od všech zúčastněných.
Teambuildingový program pro specifickou skupinu
Haftaňak, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teambuildingovým programem pro specifickou pracovní skupinu. Přesněji jeho sestavením a jeho cvičnou pilotáží na podobné skupině jako je skupina cílová. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části se práce zabývá rozborem pojmu teambuilding, historií teambuildingu a současnými trendy a aktivitami v teambuildingu. Praktická část práce se zabývá tvorbou samotného programu, vytvořením konkrétních aktivit a následnou realizací tohoto programu. Klíčová slova: teambuilding, zážitky, outdoor, kolektiv, pracovní tým, komunikace, důvěra, zábava
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Využití potenciálu Říma jako destinace pro české turisty
HLAVÁČKOVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se přiblížit Řím, jeho památky a kulturu českým turistům. Atmosféra a historie tohoto "Věčného města" láká již více než dvě tisíciletí návštěvníky z celého světa. Dalším cílem práce bylo přiblížit zájemcům také kulturu a tradice, které se ve městě prezentují. Rozvrhnout zájezdy do celého roku a zároveň je organizovat tak, aby se v době návštěvy konala ve městě nějaká významná událost. Na základě informací získaných z dotazníkového šetření bylo navrženo 5 tras zájezdů. Do těchto návrhů byly zahrnuty památky, kulturní a společenské akce a individuální odpočinek pro každého turistu. Ubytování je situováno do centra města. Toho mohou využít mladí lidé, kteří chtějí mít v dosahu různé druhy zábavy, nebo prostě všichni, kterým nevadí ruch velkoměsta. Pro ostatní byl navržen zájezd s ubytováním u krásného jezera Bracciano, nad nímž stojí zámek Odescalchi. Turisté, kteří zvolí tuto variantu, mohou využít jezero a okolí k sportovním účelům. Mohou se zúčastnit nabízených fakultativních výletů po okolních Etruských památkách a navštívit hlavní město. V návrzích je využívána jak autobusová, tak letecká doprava.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.