Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace ke skautskému vzdělávání a jeho vliv na život dospělých vedoucích
Půtová, Veronika ; Kříž, Jaroslav (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá skautským vzděláváním a jeho přínosem pro dospělé skautské vedoucí. V teoretické části jsou nejprve zmíněna teoretická východiska zaměřená na koncept celoživotního učení, zařazení skautského vzdělávání právě do tohoto konceptu a na motivaci ke vzdělávání dospělých. Dále je popsána charakteristika a vývoj světového a českého skautingu, na což navazují principy skautingu, věkové kategorie a skautská výchovná metoda, které přibližují způsob výchovné práce v rámci českého skautingu. Následně je v teoretické části zmíněna organizace Junák - český skaut a vzdělávání, které je v rámci této organizace realizováno a je zásadní pro výzkumnou část této diplomové práce. Hlavním cílem výzkumné části je identifikovat vliv vzdělávacích kurzů na život skautského vedoucího a popsat, jakým způsobem se pracuje se vzdělávacími kurzy v různých oddílech. Tohoto cíle je dosaženo pomocí kvalitativního výzkumu, v rámci kterého jsou realizovány polostrukturované rozhovory, které jsou zaměřeny na vliv skautských kurzů na skautský, osobní a profesní život dospělého vedoucího, dále na motivaci k absolvování skautských vzdělávacích kurzů a třetí oblastí zájmu je způsob práce se vzdělávacími kurzy v rámci oddílu a střediska. Také jsou zodpovězené doplňující otázky, které se týkají například vlivu...
Chování spotřebitele na trhu se vzdělávacími kurzy v ČR
Soukupová, Andrea
Soukupová, A., Chování spotřebitele na trhu se vzdělávacími kurzy. Diplomová prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá chová-ním spotřebitelů ve věku 15 – 40 let na trhu se vzdělávacími kurzy v České repub-lice. V práci se identifikují důvody k navštívení i nenavštívení kurzů neformálního vzdělávání, faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu a preferovaná forma výuky. Je zkoumáno, zda spotřebitelé preferují osobní výuku s lektorem, videokurzy ne-bo další formy. Primární data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šet-ření a hloubkových rozhovorů. Data z kvantitativního výzkumu byla následně po-užita při shlukové analýze. Výstupem práce je určení faktorů, které mají vliv na nákupní chování spotřebitelů, charakteristika segmentů trhu se vzdělávacími kur-zy a formulace doporučení pro vzdělávací instituce.
Use of the Project Implementation Profile tool in managing training projects
Janíčková, Tereza
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástroje Implementace profilu projektu při řízení vzdělávacích programů v neziskovém sektoru. Je popsána vhodná metodika pro implementaci PIP nástroje. Nástroj pro Implementaci Profilu Projektu je zaveden za účelem zvýšení kvality řízení vybraného vzdělávacího projektu. Tento vzdělávací projekt realizuje nezisková dětská organizace Chameleon Brno. Dále jsou stanovena vhodná opatření hodnotící výkonnost deseti kritických faktorů úspěšnosti. Ta jsou sledována a analyzována za účelem určení jejich dopadu na provedení vzdělávacího projektu. Srovnávají se dva podobné vzdělávací projekty, aby bylo možné zjistit zlepšení, která poskytuje nástroj PIP. Navrhovaná opatření jsou dále diskutována v souvislosti s jejich vhodností i pro další vzdělávací projekty organizace Chameleon Brno. Výsledkem je snaha o jejich uplatnění i v těchto vzdělávacích projektech s cílem zvýšit kvalitu jejich řízení.
DAMU pro nedamáky
Hron, Tomáš ; HAVELKA, Jiří (vedoucí práce) ; NOVÁK, Vladimír (oponent)
Diplomová práce hodnotí nynější nabídku uměleckých volnočasových aktivit pro děti a mládeţ na území České republiky. Zaměříme se na klady a zápory, které můţe umělecký kurz přinést, a jednotlivé produkční sloţky takovéto akce. Hlavními předměty diplomové práce jsou projekt Kurzy NAPLNO a metodika při vedení hereckého workshopu. Kurzy NAPLNO vznikly v roce 2015 na základě špatné zkušenosti s jinými kurzy. Projekt Kurzy NAPLNO jsou umělecké vzdělávací kurzy, které mají za úkol prohloubit zájemcům znalosti a zkušenosti v oblastech činoherního a alternativního herectví, muzikálového herectví, filmové produkce a médií (ţurnalistika, moderace). Během vzniku této diplomové práce Kurzy NAPLNO vstupovaly do třetího roku své existence.
Motivace k celoživotnímu učení a řízení lidských zdrojů
VYHNALOVÁ, Soňa
V dnešní době neustálého rozvoje je důležité, aby organizace zůstaly flexibilní. A co je nejdůležitějším subjektem v organizaci? Lidé. Proto je neustálé vzdělávání zaměstnanců tak nepostradatelné. Cílem této práce bylo zkoumat úroveň motivace k celoživotnímu vzdělávání a řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci. Vybranou organizací byla Komerční banka. Pro tento výzkum byl vytvořen dotazník. Po sečtení odpovědí bylo provedeno vyhodnocení. Výsledky byly zpracovány do tabulek a grafů. Výsledky vyšly pro organizaci velice dobře. Většina respondentů má pozitivní postoj k sebevzdělávání. Hlavním důvodem, proč se respondenti vzdělávají je jejich sebeuspokojení. Organizace pořádá mnoho školení pro zaměstnance. Problémem je, že mnoho zaměstnanců navštěvuje tato školení pořád dokola. Téměř polovina respondentů navštívilo kurz, kde se nic nenaučili. Oddělení lidských zdrojů by se mělo starat o to, jaké zaměstnance posílá na jaký kurz. Dalším problémem je, že vedoucí se dostatečně nezajímají o to, co se zaměstnanci na kurzu naučili. Měli by ukázat více zájmu. Celkem vzato má organizace schopné zaměstnance, kteří se chtějí vzdělávat. To je velice důležité pro přežití v konkurenční společnosti.
Vzdělávání pracovníků ve firmě
Malíková, Helena ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je teoretické shrnutí jednotlivých postupů a metod vzdělávacího procesu ve firmě a jejich následné porovnání s konceptem vzdělávání ve zvolené firmě. Součástí praktické části je i průzkum současného stavu firemního vzdělávání prostřednictvím dotazníkové šetření.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve zvoleném podniku
Bokotová, Věra Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Rousek, Pavel (oponent)
V této diplomové práci se autorka snažila propojit své teoretické znalosti s praktickou částí. Celá práce se zabývá problematikou vzdělávání zaměstnanců ve zvolené firmě. Práce je sestavena podle logické návaznosti. Úvodní část je věnována teoretickým informacím, které souvisejí s oblastí vzdělávání. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se skládá ze základních informací o firmě Rodenstock ČR s.r.o. a dále se zabývá problematikou vzdělávání v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.