Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh transformace koncepce celoživotního vzdělávání na Vysokém Učení Technickém vBrně pro společnosti vJihomoravském kraji
Němčanská, Veronika ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Sohledem na měnící se potřeby praxe na vzdělávání je nezbytné přizpůsobit nabídku vzdělávacích kurzů tak, aby tyto potřeby reflektovala. Diplomová práce je zaměřena na sběr, analýzu a průzkum dat s cílem identifikovat klíčové potřeby a trendy vzdělávání zaměstnanců společností v Jihomoravském kraji. Získané poznatky budou následně použity k identifikaci a návrhu možností tematického zaměření a typů vzdělávacích kurzů tak, aby byly pokryty požadavky praxe. Hlavním impulsem pro rozšíření nabídky kurzů je jeden z cílů strategického záměru VUT o vytvoření koncepce celoživotního vzdělávání.
Vzdělávání seniorů v oblasti moderních technologií v Lukách nad Jihlavou
Pertlíková, Lucie ; Dostálová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vronský, Jiří (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání seniorů v moderních technologiích v obci Luka nad Jihlavou. V dnešní digitalizované společnosti je nezbytné, aby i starší generace zvládla orientaci v moderních technologiích, což přispívá k jejich lepší sociální integraci a samostatnosti. Digitálně gramotný jedinec umí tyto technologie správně využít a je si vědom i potencionálních rizik s tím spojených. Cílem této práce je vytvořit vzdělávací kurz pro seniory, aby splňoval všechna kritéria tvorby vzdělávacího kurzu a zároveň ověřit jeho efektivitu v rámci dotazníkového šetření uskutečněného před a po realizaci kurzu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související s problematikou stárnutí, stáří, specifika vzdělávání seniorů, digitální technologie nebo tvorby vzdělávacího kurzu. Praktická část navazuje na teoretická východiska diplomové práce a soustředí se na plánování, realizaci a hodnocení vzdělávacího kurzu. Součástí je i metodika a analýza zpětné vazby od účastníků, získaná pomocí dotazníkového šetření před a po absolvování kurzu. Jsou představeny aplikace jako je Čtečka QR kódů, Záchranka, Mapy.cz, WhatsApp nebo třeba aplikace Překladač. Vše je podpořeno vytvořenými pracovními listy, které fungují jako důležitá vizuální pomůcka pro tuto cílovou skupinu. Tato práce také reflektuje...
E-learningový kurz autoškoly
Hurtečák, Lubomír ; Lukáš, Roman (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní informace o e-learnigu a jeho rozdělení podle různých kritérií. Taktéž je popsán vývoj a současné trendy e-learningu. Je řečeno, co je třeba k vytvoření distanční (elektronických) studijních materiálů a kurzů. Rozebrány jsou i nejvýznamnější výhody a nevýhody těchto kurzů. V neposlední řadě je i navrhnut základ pro e-learningový výukový systém (WBT/LMS) autoškoly, který je také implementován  v podobě prototypu systému.
Návrh projektu dalšího vzdělávání pro akademické pracovníky vybraných vysokých škol s humanitním zaměřením
Tomešová, Kateřina ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku dalšího vzdělávání akademických pracovníků vysokých škol se společenskovědními a humanitními obory studia. Cílem diplomové práce je vytvořit návrh projektu dalšího vzdělávání v oblasti pedagogických a prezentačních dovedností pro akademické pracovníky vybraných vysokých škol humanitního zaměření. Tomuto výstupu předcházejí 4 kroky. Prvním dílčím cílem je popsat oblast vzdělávání a profesních kompetencí vysokoškolských učitelů. Druhým dílčím cílem je popsat současný systém a legislativu vysokoškolského vzdělávání v České republice. Třetím dílčím cílem je identifikovat možnosti v oblasti dalšího vzdělávání akademických pracovníků vysokých škol. Čtvrtým dílčím cílem je analyzovat potřeby akademických pracovníků v oblasti dalšího vzdělávání. Teoretická část práce se zaměřuje, na základě provedené rešerše literárních pramenů, analýzy dokumentů a legislativy, na oblast vzdělávání, profesních kompetencí akademického pracovníka, na problematiku dalšího vzdělávání, na systém vysokoškolského vzdělávání a na související legislativu vymezující vysokoškolské vzdělávání v České republice. Předmětem empirické části práce je zpracování návrhu vzdělávacího programu pro akademické pracovníky v rámci dalšího profesního vzdělávání v oblasti pedagogických a prezentačních...
Návrh projektu dalšího vzdělávání pro akademické pracovníky vybraných vysokých škol s humanitním zaměřením
Tomešová, Kateřina ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku dalšího vzdělávání akademických pracovníků vysokých škol se společenskovědními a humanitními obory studia. Cílem diplomové práce je vytvořit návrh projektu dalšího vzdělávání v oblasti pedagogických a prezentačních dovedností pro akademické pracovníky vybraných vysokých škol humanitního zaměření. Tomuto výstupu předcházejí 4 kroky. Prvním dílčím cílem je popsat oblast vzdělávání a profesních kompetencí vysokoškolských učitelů. Druhým dílčím cílem je popsat současný systém a legislativu vysokoškolského vzdělávání v České republice. Třetím dílčím cílem je identifikovat možnosti v oblasti dalšího vzdělávání akademických pracovníků vysokých škol. Čtvrtým dílčím cílem je analyzovat potřeby akademických pracovníků v oblasti dalšího vzdělávání. Teoretická část práce se zaměřuje, na základě provedené rešerše literárních pramenů, analýzy dokumentů a legislativy, na oblast vzdělávání, profesních kompetencí akademického pracovníka, na problematiku dalšího vzdělávání, na systém vysokoškolského vzdělávání a na související legislativu vymezující vysokoškolské vzdělávání v České republice. Předmětem empirické části práce je zpracování návrhu vzdělávacího programu pro akademické pracovníky v rámci dalšího profesního vzdělávání v oblasti pedagogických a prezentačních...
Vzdělávací potřeby pracovníků odborů sociálních věcí na městských úřadech v bývalém okrese Česká Lípa
Kučerová, Markéta ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku dalšího vzdělávání pracovníků na odborech sociálních věcí městských úřadů v bývalém okrese Česká Lípa. Konkrétně se zabývá tím, jaké vzdělávací potřeby v této oblasti pracovníci mají. Teoretická část práce je zaměřena na terminologii. Věnuje se nejprve charakteristice bývalého okresu z pohledu sociální práce, kterou pracovníci městských úřadů vykonávají. Dále se věnuje dalšímu vzdělávání pracovníků a analýze vzdělávacích potřeb. Je zde popsán syndrom vyhoření související se supervizí, které je v této práci také malá část věnována. Praktická část je zaměřena na míru potřeby pracovníků dále se vzdělávat. Cílem práce je zjistit, které z dovedností a znalostí jsou pro pracovníky nejpotřebnější. V rámci výzkumu byla použita metoda dotazníku a pro dokreslení dat bylo využito metody rozhovoru. Dílčími cíli je zjistit, jak spolu souvisí ochota pracovníků dále se vzdělávat se syndromem vyhoření, či jak syndrom vyhoření souvisí s účastí na supervizích.
Vzdělávací potřeby pracovníků odborů sociálních věcí na městských úřadech v bývalém okrese Česká Lípa
Kučerová, Markéta ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku dalšího vzdělávání pracovníků na odborech sociálních věcí městských úřadů v bývalém okrese Česká Lípa. Konkrétně se zabývá tím, jaké vzdělávací potřeby v této oblasti pracovníci mají. Teoretická část práce je zaměřena na terminologii. Věnuje se nejprve charakteristice bývalého okresu z pohledu sociální práce, kterou pracovníci městských úřadů vykonávají. Dále se věnuje dalšímu vzdělávání pracovníků a analýze vzdělávacích potřeb. Je zde popsán syndrom vyhoření související se supervizí, které je v této práci také malá část věnována. Praktická část je zaměřena na míru potřeby pracovníků dále se vzdělávat. Cílem práce je zjistit, které z dovedností a znalostí jsou pro pracovníky nejpotřebnější. V rámci výzkumu byla použita metoda dotazníku a pro dokreslení dat bylo využito metody rozhovoru. Dílčími cíli je zjistit, jak spolu souvisí ochota pracovníků dále se vzdělávat se syndromem vyhoření, či jak syndrom vyhoření souvisí s účastí na supervizích.
Vliv dlouhodobé nezaměstnanosti na pracovní motivaci
Tycarová, Iveta ; Chýlová, Hana (vedoucí práce) ; Josek, Mikuláš (oponent)
Pro bakalářskou práci bylo zvoleno téma "Vliv dlouhodobé nezaměstnanosti na pracovní motivaci". Konkrétně otázka návratu do zaměstnání po skončení mateřské/rodičovské dovolené. Důvodem zvolení byly osobní zkušenosti s hledáním zaměstnání po mateřské/rodičovské dovolené a osobní zkušenost s kurzem "Vzdělávání žen/mužů na mateřské/rodičovské dovolené". Také celospolečenská důležitost daného tématu a jisté opomíjení. Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nezaměstnaných ve městě Rokycany v Plzeňském kraji. V rámci této práce je nahlédnuto do statistik Úřadu práce Plzeňského kraje. Ze statistik byla získána data o stavu nezaměstnanosti v tomto kraji. Cílem práce je proniknout do problematiky návratu rodičů do zaměstnání po ukončení mateřské/rodičovské dovolené a posoudit, jaký vliv na návrat má absolvování specializovaného kurzu. Práce porovnává úspěšnost v hledání zaměstnání u nezaměstnaných, kteří specializovaný kurz absolvovali a kteří nikoliv. Data byla rozesílána elektronicky mezi účastníky výše zmiňovaného kurzu pomocí dotazníkového šetření, dále část byla vyplněna s dlouhodobě nezaměstnanými rodiči po mateřské/rodičovské dovolené, a to v součinnosti s Úřadem práce v Rokycanech. Na základě informací získaných z literatury a z osobního šetření jsou vyvozeny příslušné závěry, testovány stanovené statistické hypotézy a vyvozena doporučení pro praxi.
E-learningový kurz autoškoly
Hurtečák, Lubomír ; Lukáš, Roman (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje základní informace o e-learnigu a jeho rozdělení podle různých kritérií. Taktéž je popsán vývoj a současné trendy e-learningu. Je řečeno, co je třeba k vytvoření distanční (elektronických) studijních materiálů a kurzů. Rozebrány jsou i nejvýznamnější výhody a nevýhody těchto kurzů. V neposlední řadě je i navrhnut základ pro e-learningový výukový systém (WBT/LMS) autoškoly, který je také implementován  v podobě prototypu systému.
Využití sociálních sítí ve výuce
KOPECKÝ, Aleš
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou využití vybrané sociální sítě Facebook ve výuce. Stěžejní součástí práce je výzkum v oblasti využití uzavřených komunitních skupin této sítě ve výuce SSVOŠ v Českých Budějovicích. Výzkum pojednává o tom, jakým způsobem lze pomocí Facebooku poskytnout elearningovou podporu v rámci vyučovaného předmětu a také to, jak danou skutečnost vnímali studenti. Práce se mimo jiné zabývá obdobnými výzkumy a možnostmi využití, které již byly provedeny jinde ve světě. Vydává tak ucelený přehled o tom, jak lze Facebook používat pro účely výuky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.