Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace webových stránek
Koc, Dušan ; Eichler, Břetislav (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a tím tak zajistit lepší návštěvnost webu a zvýšení tržeb.
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Žampach, Aleš ; Kadeřábek, Jakub (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci internetového obchodu a strategii prodeje. Oblastí zájmu jsou především fulltextové vyhledávače, on-page, off-page faktory SEO a kanály digitálních medií. Uvedené teoretické příklady jsou demonstrovány na konkrétním příkladu postupu SEO a SEM. Zahrnuje také ekonomické hledisko a strategickou koncepci.
Návrh E-marketingu firmy
Hadrava, Martin ; Matějka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní teoretická východiska ke zpracování e-marketingu společnosti, předkládá dvě varianty návrhů řešení problematiky. Varianta první obsahuje základní webovou prezentaci se SEO optimalizací. Varianta druhá, která je nadstavbou varianty první, je obohacena o reklamní aktivity na internetu, které směřují uživatele k návštěvě stránek. Tyto návrhy jsou následně zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Návrh a implementace e-marketingu firmy.
Gabzdyl, Adam ; Pieczka, Marian (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem e-marketingu pro firmu Mgr. Barbara Wilczková, advokát. Cílem je charakterizovat problematiku e-marketingu, analyzovat problémy, zhodnotit dosavadní situaci firmy, navrhnout a implementovat řešení pro zviditelnění společnosti na internetu.
Efektivní vyhledávání dat na internetu
Tlusťák, Miloš ; Vlach, Jan (oponent) ; Lambertová, Petra (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá aktuální problematikou vyhledávání dat na internetu. Je zaměřena na objasnění vlastností a principů fungování centralizovaného, decentralizovaného a hybridního vyhledávání. Rozebírá výhody a nevýhody jednotlivých druhů vyhledávání. Popisuje nejpoužívanější vyhledávací stroje a jimi používanou syntaxi. Mapuje možnosti využití inteligentních vyhledávacích agentů. Praktická část této práce je věnována tvorbě a testování vyhledávací aplikace. Ta umožňuje uživateli vyhledávat a stahovat kontakty firem podle zadaného vyhledávacího výrazu a ze získaných dat následně vytvářet databáze kontaktů.
Nástroj pro vyhodnocování optimalizace webových stránek
Hák, Karel ; Šebek, Michal (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá principy webových vyhledávačů, způsoby, jakými lze webové stránky optimalizovat pro vyhledávače a návrhem nástroje, který bude na základě zvolených parametrů (klíčová slova, pozice ve vyhledávačích, ohodnocení stránky - SRank a PageRank) vyhodnocovat míru optimalizace konkrétní webové stránky. Dále je v práci rozebrána implementace navrženého nástroje, použité techonologe (PHP, XML-RPC, CSS, JavaScript) a knihovny (Nette framework).
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače - SEO
Němec, Michal ; Kaštovský, Petr (oponent) ; Tobola, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá optimalizací internetových stránek pro vyhledávače - SEO. Nejprve jsou teoreticky probrány všechny aspekty SEO - on-page, off-page faktory, zakázané praktiky a následná péče o stránky. Vše je poté zformulováno do praxe - do programu, jež provádí SEO analýzu stránek a z tohoto hlediska je také hodnotí. Uživatel programu má na výstupu aplikace k dispozici komplexní data a statistiky o svých stránkách.
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Trachtová, Veronika ; Minařík, Karel (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích forem online identity, jsou online sociální sítě svázány s reálným sociálním prostředím uživatelů. Část práce je věnována vlivu reálných sociálních sítí na náš život, a formám, jimiž na nás působí: především prostřednictvím slabých pout. Dále jsou analyzovány procesy a formy, jimiž je v online sociálních sítích utvářena a manifestována identita uživatelů. Pozornost je věnována zejména narativnímu a fragmentárnímu charakteru takto utvářené identity. Práce rozebírá důsledky totální indexace uživateli vytvářeného obsahu, trvalost jeho uchovávání a možnosti vyhledávat v jeho rámci. Nastíněna je i problematika managementu vlastní reputace a významu ochrany osobních dat. Výzkumná část předkládá zjištění o formách prezentované identity uživateli Facebooku, nastavení ochrany soukromí a zejména o velikosti sítí přátel. Práce popisuje vztah mezi socializačními mechanismy v online sociálních sítích a v reálném světě.
Návrh strategie zvýšení online visibility společností ve vybraném odvětví
Pečinková, Jana
Diplomová práce se zaobírá webovou prezentací podniků kavárenského typu na Blanensku. Po představení možností online prezentace a způsobů její optimalizace ukazuje, jak pracovat s webovou analytikou. Je analyzován trh kaváren v okrese Blansko a poté webová prezentace kavárny Cafisco a Julie’s v Blansku. U těchto dvou kaváren je navrhnuta strategie pro zlepšení jejich prezentace a následně jsou zhodnoceny provedené kroky. Podnikům je pak doporučeno další směřování optimalizace působení na internetu. Kavárny v tomto okrese mají určité společné rysy, které jsou následně zobecněny jako základní doporučení pro tyto typy pod-niků v dané oblasti.
Hloubková mediatizace na příkladu vyhledávací konzole jako prostředku komunikace
Novák, Ivan ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem ve vyhledávací konzoli ve vztahu inzerent - zákazník. Práce holisticky postupuje k analýze komunikace ve vyhledávací konzoli skrze popis nových médií, mediatizace, fungování vyhledávače, inzertní systémy a chování uživatelů vyhledávače. Nová média práce představuje jako duální artefakty s hmotnou a nehmotnou částí, které se mohou, díky své neustálé možnosti být měněny a vylepšovány, přizpůsobovat požadavkům společnosti. Tím se na poli mediálních věd stávají skutečně novými. Pojem mediatizace představuje schopnost médií měnit chování společnosti. Skrze nová média dochází k hloubkové mediatizaci, tedy výrazné habitualizaci společenských změn způsobených novými médii. Tyto změny jsou v práci popsány na příkladech změny myšlení, komunikace a nákupního procesu. Uživatelé ve vyhledávačích komunikují tak, aby byl jejich vyhledávací dotaz úspěšně dekódován algoritmem i poskytovatelem hledané informace. Proto se práce věnuje specifikům uživatelských návyků při vyhledávání. Dále práce rozvádí pozici inzerentů a jejich možnost oslovovat uživatele vyhledávače skrze inzertní systémy. Obsahová frekvenční analýza poukazuje na možný způsob analýzy úspěšnosti komunikace a dochází ke komunikačním doporučením v oblasti nadpisů reklamních inzerátů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.