Název:
Návrh E-marketingu firmy
Překlad názvu:
Proposal of company´s E-marketing
Autoři:
Hadrava, Martin ; Matějka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce obsahuje základní teoretická východiska ke zpracování e-marketingu společnosti, předkládá dvě varianty návrhů řešení problematiky. Varianta první obsahuje základní webovou prezentaci se SEO optimalizací. Varianta druhá, která je nadstavbou varianty první, je obohacena o reklamní aktivity na internetu, které směřují uživatele k návštěvě stránek. Tyto návrhy jsou následně zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Thesis contains the basic theoretical resources for processing e-marketing of company; it offers two options of problems solving proposals. The first option contains basic web presentation with SEO optimalization. The second option, which is superstructure of the first one, is enriched by advertising activities on internet, which direct the user to the visiting of websites. These suggestions are consequently evaluated from the economical point of view.
Klíčová slova:
CSS; doména; e-marketing; HTML; PPC; SEO; validita; vyhledávače; webová stránka; XHTML; CSS; domain; e-marketing; HTML; PPC; search engines; SEO; validation; website; XHTML
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4902