Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the current situation in the telecommunication market with a focus on B2B
Pčolová, Oľga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem telekomunikací v České republice. Cílem práce je prozkoumat vstup telekomunikačních společností do oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) se zaměřením na trh firemních zákazníků. Základem pro dosažení tohoto cíle je analýza současného stavu telekomunikačního trhu, na kterou navazuje kvalitativní výzkum se zaměřením na stav telekomunikačních společností a jejich další směřování.
Marketingový plán uvedení strojírenského produktu na trh B2B
Černohousová, Anežka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kusá, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce ze zabývá konkrétním marketingovým plánem uvedení strojírenského produktu na trh B2B. Cílem je popsat plán a provést oponenturu z pohledu komplexnosti a hloubky zpracování tohoto plánu. V teoretické části je popsán marketingový plán a jeho části s ohledem na malou firmu pohybující se na trhu business-to-business. V praktické části je pak provedená oponentura konkrétního marketingového plánu a jsou navržené faktory sloužící k hodnocení úspěšného uvedení stroje na trh. Závěr stručně hodnotí tento marketingový plán a uvádí několik konkrétních návrhů ke zlepšení, které vyplývají ze studia odborných publikací.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Petříková, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Koplík, Dalibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Magneton a. s. působící na trhu B2B. Předmětem činnosti této firmy je výroba elektropříslušenství pro osobní i nákladní automobily, zemědělskou a stavební techniku. Své výrobky dodává společnost do 50 zemí světa. Práce je rozdělena do dvou hlavních bloků. Teoretická část se zabývá východisky marketingové strategie a marketingu obecně. V praktické části je uvedena analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na závěr následuje SWOT analýza a navržená doporučení.
Využití event marketingu jako součásti marketingové komunikace společnosti
Topičová, Markéta ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním event marketingu v rámci komunikační strategie společnosti OBO Bettermann Praha, která působí na trhu business-to-business v oblasti elektrotechniky. První část práce se věnuje problematice event marketingu z teoretického hlediska. Ve druhé části práce je nejprve představena společnost OBO Bettermann Praha a její marketingová komunikace. Následně je zkoumán vliv event marketingu, jehož hlavní pilíř v současné době tvoří divadelní večery, na vzájemné obchodní vztahy společnosti s jejími zákazníky a obchodními partnery. Průzkum je realizován pomocí kvantitativního internetového dotazování účastníků akcí a kvalitativního hloubkového rozhovoru s ředitelem společnosti. Výsledky průzkumu jsou zhodnoceny v závěrečné kapitole práce.
Specifika marketingových komunikací na B2B trhu společnosti Apogeo
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti APOGEO v prostředí trhu B2B služeb z pohledu dlouhodobého vývoje v letech 2008 až 2010. Analýza komunikačního mixu potvrzuje specifika, kterými se trh B2B služeb vyznačuje.
Marketingová strategie firmy podnikající v oblasti B2B
Prokopičová, Lucie ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Herrmann, Jaromír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou a popisem marketingové strategie společnosti AkzoNobel Aerospace Coatings, podnikající na trhu organizací, jejímž předmětem činnosti je vývoj, výroba a distribuce nátěrových systémů a doplňků pro letecký průmysl po celém světě. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje východiska marketingu a marketingový mix obecně a praktická část je věnována analýze marketingového mixu a tržní pozice dané firmy, a to jak z globálního hlediska, tak i z pohledu ČR. Nakonec následuje realizace a vyhodnocení výsledků nezávislého průzkumu prováděného v rámci používání nátěrů vybranými firmami v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.