Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,690 záznamů.  začátekpředchozí1671 - 1680další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam regionální gastronomie pro cestovní ruch jižní Moravy
Litschmannová, Lenka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní ruch jižní Moravy, konkrétně na vinařskou turistiku. Cílem práce je zmapovat její možnosti a celkový potenciál v tomto regionu. Součástí práce je výzkum hodnotící návštěvnost a chování návštěvníků na vinařské stezce na vinici Šobes.
Analýza destinace Mexiko
Sogelová, Marie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
V první části bakalárské práce budou obecně vymezeny předpoklady rozvoje cestovního ruchu. V druhé části jsou některé z teoreticky vymezených předpokladů konkrétně charakterizovány a popsány nejvetší kulturně-historické a přírodní atraktivity v jednotlivých částech Mexika. Současný a budoucí vývoj v cestovním ruchu Mexika je popsán v další části práce a v závěrečná část bude obsahovat SWOT analýzu destinace Mexiko. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat současnou situaci v Mexiku, popsat předpoklady pro rozvoj, vyhodnotit silné a slabé stránky,hrozby a příležitosti této země jako destinace pro cestovní ruch.
Positioning of tourism in the economy of Bulgaria
Kocún, Jozef ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Cieľom práce bolo charakterizovať postavenie cestovného ruchu v ekonomike Bulharska a previesť analýzu stavu a potenciálu Bulharska v konkurencii svetových destinácií. Prvá kapitola charakterizuje Bulharskú republiku ako štát. V druhej kapitole Hodnotím postavenie Bulharska vo svetovom cestovnom ruchu. V tretej casti rozoberám hlavné oblasti koncentrácie prijazdového cestovného ruchu. Vo štvrtej si dávam pod drobnohľad Slnečné pobrežie a v poslednej kapitole sa zamýšľam nad problémami a perspektívami bulharského cestovného ruchu
Cestovní ruch Polska a jeho význam pro hospodářství státu
Konieczná, Ewa ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Cestovní ruch je obzvlášť v období minulých pár desetiletí dynamicky se rozvíjejícím prvkem, majícím čím dál větší význam pro hospodářství států. V některých z nich se rozvinul natolik, že je hlavním zdrojem příjmů jejich občanů. Následující práce je pokusem zhodnotit zázemí pro rozvoj cestovního ruchu v Polsku, jeho vývznam pro hospodářství státu a perspektivy jeho budoucího rozvoje.
Postavení cestovního ruchu v ekonomice nových členských států EU - Bulharsko, Rumunsko
Mitáčková, Alena ; Kašpar, Václav (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj cestovního ruchu v Evropské Unii s podrobným zaměřením na Bulharsko a Rumunsko. První část zpracovává vývoj zemí EU jako celku, vzhledem k počtu přenocování, intenzitě cestovního ruchu a ubytovacím kapacitám. Druhá část popisuje faktory ovlivňující vývoj cestovního ruchu v EU a poslední část srovnává Bulharsko a Rumunsko. Cílem práce je zjistit výsledky tohoto srovnání a naznačit možný budoucí vývoj.
Tourism as a factor of regional development of the Moravskoslezky region (the Moravian-Silesian region)
Brejčáková, Michaela ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Tittlebachová, Šárka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je cestovní ruch a jeho vliv na regionální rozvoj Moravskoslezského kraje, kterého součástí je šest turistických oblastí (Jeseníky, Beskydy, Opavské Slezsko, Ostravsko, Těšínské Slezsko a Poodří - Moravské Kravařsko) v rámci turistického regionu Severní Morava a Slezsko. Kromě teoretické části, je součástí práce také SWOT analýza kraje a jeho charakteristika, různé analýzy a statistiky regionu v oblasti cestovního ruchu a jeho přínosu pro kraj. Jsou zmíněné i jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu, a práce také poukazuje na současní úroveň spolupráce kraje, hlavně na mezinárodní úrovní, a možnosti jejího rozšíření.
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
Marketing v rámci kongresového a incentivního turismu České centrály cestovního ruchu
Papugová, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce na katedře marketingu zabývající se komunikačním mixem neziskové organizace.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,690 záznamů.   začátekpředchozí1671 - 1680další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.