Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 419 záznamů.  začátekpředchozí410 - 419  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření metodiky pro tvorbu multimediálních výukových aplikací
Bourek, Josef ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je dát čtenářům přehled o problematice multimédií a e-learningu ve výuce včetně vytvoření metodiky pro tvorbu multimediálních výukových aplikací. Tato metodika usnadní práci tvůrcům (převážně učitelům) multimediálních výukových aplikací. Součástí této práce je i detailní popis funkcionality software Camtasia Studio. Tento software nabízí dostačující množství funkcí pro tvorbu multimediálních dat, a byl využit při tvorbě několika vzorových multimediálních materiálů, které byly vyzkoušeny u studentů. Tato práce je převážně zaměřena pro učitele na všech stupních vzdělávání, kterým nabízí možnost zavedení podpůrného multimediálního materiálu do výuky. Využití této práce není nijak omezeno pouze pro učitele. Mohou ho použít i pracovníci školících zařízení apod. V této práci je rozebrána i problematika komprimace, kodeků a formátů, které s tímto tématem úzce souvisí. Kromě problematiky multimédií je v této práci zmíněna i problematika komunikace jako nedílná součást výuky.
Programovací jazyk Python a účelnost jeho zařazení do výuky
Vitásek, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem první části této bakalářské práce je shrnout základy programovacího jazyka Python. Ukázat jak programy v Pythonu vytvářet, co jsou moduly, základní datové typy, syntaxi a možnosti přístupu k jazyku. V druhé části se pak budeme zabývat popisem úvodních kurzů programování, jejich cíly a jaké výhody Python do výuky přináší. V neposlední řadě se pak podíváme na (ne)závislost Pythonu na platformě, na které běží, a jakým způsobem se dostaneme od Pythonu k jiným často používaným programovacím jazykům.
Analýza možností Microsoft Dynamics AX a jeho výuka na VŠE
Zimák, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Palyza, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvoření příručky pro účely kurzu informační systémy 1, vyučovaného na VŠE. Příručka stručně popisuje MS Dynamics AX 2009 jako celek a následně poskytuje bližší popis jednotlivých modulů systému. Nedílnou součástí jsou i školící scénáře pro účely výuky, na kterých studenti budou mít si ověřit svoje znalosti. Dalším cílem této práce je nakonfigurování prostředí v MS Dynamics AX 2009 pro školní účely a jeho předání spolu s touto prací ve formě dat. Výše uvedených cílů chci dosáhnout pomocí znalostí a dovedností z oboru. Absolvování předmětu, pro který je tato práce částečně určena, je také dobrým vodítkem pro správné zacílení mé práce. Přínosem je vytvoření příručky, která pomůže zkvalitnit výuku předmětu informační systémy 1 a poskytne dobrý základní informační zdroj pro práci s MS Dynamics AX 2009. Nezpochybnitelným přínosem je nakonfigurování celého systému pro účely VŠE.
Psychologické a sociální aspekty v přípravě českých diplomatů
Hromadová, Alexandra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Sladký, Pavel (oponent)
Práce se zabývá problematikou vzdělávání českých diplomatů se zaměřením na rozvoj sociální a psychické připravenosti. Popisuje pracovní náplň diplomatické profese, analyzuje žádoucí kvality diplomata a předkládá vhodné metody k jejich výcviku a rozvoji. Dále hodnotí vzdělávací systém a výuku Diplomatické akademie MZV ČR a doporučuje řešení zjištěných nedostatků. Výsledek práce přináší možnost praktického využití ze strany Diplomatické akademie MZV ČR.
Analýza výuky základu informatiky na vysokých školách v CR
Filip, Alexandr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou výuky základních kurzů informatiky na vysokých školách v ČR. Předmětem porovnání je 20 vysokých škol ekonomického zaměření. Práce nejprve vymezuje pojem ?Informatická gramotnost? a uvádí požadavky, které jsou kladeny na informaticky gramotného člověka. Poté toto vymezení rozšiřuje na studenty vysoké školy a požadavky, které jsou na tuto specifickou skupinu kladeny vzhledem k náročnějšímu studiu a budoucímu uplatnění v praxi. Vzniká tak pojem ?Vysokoškolská informatická gramotnost?. V analytické části jsou popsány a hodnoceny jednotlivé kurzy z hlediska stupně naplnění předem definovaných úrovní gramotnosti a to vzhledem k obsahu, intenzitě vyučování, zpusobu zakončení, využití e-learningu a vyučování aplikací podnikové a obchodní informatiky. Závěr obsahuje shrnutí hodnocení a formulaci doporučení pro zlepšení úrovně výuky.
Nástroje a možnosti komunikace a jejich využití v pedagogice
Vlasatý, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Komunikace je základním prostředkem k předávání informací a tedy i pedagodické činnosti. Úspěšnost výuky závisí na vhodném způsobu komunikace a její kvalitě. Srozumitelnost výuky a pochopení přednášeného tématu může významně ovlivnit použití vhodné prezentační techniky. Při práci s touto technikou je nutný její správný výběr i vhodné začlenění ve výuce, stejně jako předchozí příprava podkladů a zvážení všech důležitých vlastností prostředí, kde bude výuka probíhat.
Usage of information and communication technologies in the process of education
Rusko, Miroslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jankó, Gabriel (oponent)
Táto diplomová práca ponúka čitateľovi ucelený pohľad do sveta vzdávania s využívaním najmodernejších technológií a moderných komunikačných zariadení. Vysvetľuje využiteľnosť dištančného vzdelávania v modernej dobe a poukazuje na jeho výhody a nevýhody. Popisuje jednotlivé systémy pre riadenie výuky (takzvané LMS) a jednotlivo ich rozoberá v analýze. Nezabúda ani na preskúmanie situácie v oblasti LMS v Českej Republike. Nakoniec predkladá kompletnú analýzu stávajúceho LMS systému spoločnosti Telefónica O2 Czech Repubic.
Institucionální a právní rámec celoživotního učení
Slezáková, Pavlína ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Krebs, Vojtěch (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatňování konceptu celoživotního učení jako priority vzdělávací politiky a rozvoje lidských zdrojů v podmínkách České republiky, s důrazem na oblast dalšího vzdělávání. Úvodní kapitoly práce se zaměřují na definiční a teoretické vymezení problematiky s poukázáním na souvislosti, které staví celoživotní učení do popředí zájmu mezinárodních organizací i vlád jednotlivých zemí. Stěžejní částí práce je kapitola čtvrtá, zabývající se legislativním a institucionálním zabezpečením celoživotního učení v České republice. Největší pozornost je věnována analýze nejnovějších aktivit vedoucích k naplňování principu celoživotního učení ? jedná se především o vznik Strategie celoživotního učení ČR, přijetí zákona o uznávání výsledků dalšího vzdělávání, s ním spojený projekt Národní soustava kvalifikací atd. Poslední část práce je zaměřena na podporu celoživotního učení ze strany Evropské unie ve formě významné finanční spoluúčasti na projektech ČR v oblasti vzdělávání.
Řešení e-learningových aplikací v prostředí MOODLE
Zakál, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Plecháč, Jan (oponent)
Práce pojednává o e-learningovém řešení postaveném na klíč se zaměřením na výuku cizích jazyků. V úvodních pasážích je ve stručnosti probrána problematika e-learningu se zaměřením na popis klíčových standardů (SCORM) a používaných nástrojů (LMS). Dále je do detailů rozebrán opensourcový LMS MOODLE. Následující kapitoly se zabývají tvorbou výukového obsahu. Tato část práce je postavena na popisu systému, který se využívá v praxi ve společnosti LANGMaster. Závěrečné kapitoly pak na případové studii demonstrují, jak lze celé řešení na klíč postavit. Vše je předvedeno na hypotetické poptávce podniku po řešení na klíč.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 419 záznamů.   začátekpředchozí410 - 419  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.