Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
Vliv médií na spotřebitelské chování v oblasti energetiky
Sedláček, Štěpán ; Hála, Tomáš (oponent) ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce se zabývá rozborem aspektů, které brání, či naopak umožňují integraci principů sociálních sítí do systému smart meteringu, jakožto i rozbor jejich potenciálu a možnosti provedení. Přínosy inteligentních sítí pro spotřebitele jsou dnes žhavým tématem. V této práci je prezentován průzkum zaměřený na tyto aspekty. Analýza výsledků průzkumu a klíčových sdělení identifikuje názory obyvatelstva na tohle téma a navrhuje možné směry kterými se mohou vydat budoucí aplikace a služby pro spotřebitele žijící v inteligentních městech.
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Kyberšikana dětí do 18 let
KOSOBUDOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zaobírá problematikou kyberšikany dětí do 18 let z pohledu agresora. Cílem teoretické části je identifikovat a popsat aspekty, které vedou agresora k páchání kyberšikany, jaké používá techniky a jak s ním bude pracovat OSPOD, který se touto problematikou zaobírá. Výzkumná část je utvořena kvalitativním výzkumem, který je tvořen prostřednictvím řízených rozhovorů s pracovnicemi OSPODU. Pokusím se tento výzkum objasnit. Výzkum se zabývá všeobecně agresorem kyberšikany a řešením této sociální skupiny z pohledu OSPODU.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Vliv médií na spotřebitelské chování v oblasti energetiky
Sedláček, Štěpán ; Hála, Tomáš (oponent) ; Langerová, Petra (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce se zabývá rozborem aspektů, které brání, či naopak umožňují integraci principů sociálních sítí do systému smart meteringu, jakožto i rozbor jejich potenciálu a možnosti provedení. Přínosy inteligentních sítí pro spotřebitele jsou dnes žhavým tématem. V této práci je prezentován průzkum zaměřený na tyto aspekty. Analýza výsledků průzkumu a klíčových sdělení identifikuje názory obyvatelstva na tohle téma a navrhuje možné směry kterými se mohou vydat budoucí aplikace a služby pro spotřebitele žijící v inteligentních městech.
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace elektronického obchodu. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je podrobná analýza marketingového komunikačního mixu a nejvíce pouţívaných nástrojů internetové reklamy. Součástí poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace obchodu, a to zejména optimalizací jiţ pouţívaných internetových reklamních kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.