Název: Komunikační strategie podniku
Překlad názvu: Company Communication Strategy
Autoři: Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální nomádi; Google AdWords; Google Analytics; marketingová kampaň; marketingová komunikační strategie; návratnost investice; Online marketing; online pracovní vývěska; SEO; sociální sítě.; textová reklama; Google AdWords; Google Analytics; marketing campaign; marketing promotion strategy; online job board. digital nomads; Online marketing; remote jobs; return of investment; SEO; social media.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67259

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319400


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet