Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,229 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Design digitálního fotoaparátu
Miklica, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historií, současností i budoucností fotografování. Stěžejním cílem však je navrhnout stylový kompaktní digitální fotoaparát s ohledem na požadavky moderní doby, jakým je například rozmach internetových sociálních sítí a s tím spojené používání fotoaparátu jakožto obrazového zápisníku. Důraz byl kladen na nové tvarové řešení, jednoduchou obsluhu a dobrou ergonomii držení.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Dostálová, Jana ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace v této společnosti a následné vytvoření návrhu nového plánu marketingové komunikace v oblasti sociálních sítí. V teoretické části je shrnuta problematika marketingového a komunikačního mixu a dále pak marketingové komunikace v B2B prostředí. Analytická část práce obsahuje analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti především pak rozbor obsahu sdíleného na sociálních sítích touto společností a jejími hlavními konkurenty. Závěrečnou část práce tvoří návrhy vycházející ze zjištěných nedostatků marketingové komunikace zvolené společnosti, zhodnocení přínosů provedených návrhů a finanční odhad jejich realizace.
Rizika online marketingových komunikací ve vybrané společnosti
Uherková, Veronika ; Chylová, Silvie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, zanalyzovat a poté vyhodnotit všechna možná rizika týkající se online marketingové komunikace společnosti Forky’s. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy marketingu, vysvětlením pojmu riziko, osvětlením marketingové problematiky. Analytická část se zabývá sestavením vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Na základě výsledných analýz budou poté zkoumána všechna možná rizika, která mohou v tomto prostředí vzniknout. V poslední části jsou představena jednotlivá řešení včetně jejich efektivity, finanční přehled spolu s náročností těchto řešení a také přínos navrhovaných řešení. V úplném závěru práce jsou popsána veškerá možná rizika spolu s řešením a také způsob, jak je možné jim předejít.
Analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook
Ondra, Jan ; Novotná,, Veronika (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je analýza rizikového chování uživatelů sociální sítě Facebook. Analýza je provedena na základě vlastního dotazníkového šetření. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti statistiky, sociálních sítí, sociologického výzkumu a zásad bezpečného využívání internetu. Druhá část práce obsahuje praktickou realizaci sociologického výzkumu a dotazníkového šetření, následné zpracování získaných dat, vyvození závěrů a doporučení pro uživatele sociální sítě Facebook.
Analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti
Walder, Marek ; Malinka, Kamil (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je statistická analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti na základě vytvořeného dotazníku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky z oboru statistiky, sociologického výzkumu a bezpečnostních zásad na internetu. Druhá část praktickým provedením, a to jak sociologického řešení a vytvoření dotazníku, tak statistickým zpracováním nasbíraných dat, včetně příslušných závěrů a doporučení.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Návrh změn informačního systému firmy
Kašpar, Jan ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn informačního systému firmy VacuSol, spol. s r.o. Na základě analýzy předložím návrh na zlepšení firemní webové stránky a stránek na sociálních sítích. Bakalářská práce hodnotí současnou situaci informačního systému firmy a stanovuje kritéria pro výběr optimálního řešení. Dále porovnává produkty podle zjištěných kritérií a doporučuje produkt, který nejlépe splňuje požadavky firmy VacuSol, spol. s r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,229 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.