Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti
Walder, Marek ; Malinka, Kamil (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je statistická analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti na základě vytvořeného dotazníku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky z oboru statistiky, sociologického výzkumu a bezpečnostních zásad na internetu. Druhá část praktickým provedením, a to jak sociologického řešení a vytvoření dotazníku, tak statistickým zpracováním nasbíraných dat, včetně příslušných závěrů a doporučení.
Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy
Walder, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
Analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti
Walder, Marek ; Malinka, Kamil (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je statistická analýza chování uživatelů internetových sociálních sítí z hlediska bezpečnosti na základě vytvořeného dotazníku. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými východisky z oboru statistiky, sociologického výzkumu a bezpečnostních zásad na internetu. Druhá část praktickým provedením, a to jak sociologického řešení a vytvoření dotazníku, tak statistickým zpracováním nasbíraných dat, včetně příslušných závěrů a doporučení.
Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy
Walder, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.