Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Plan of the Selected company
Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dedicated to improvement of marketing plan in the selected company. It includes needed theoretical background for analysis of data provided by company. After analyzation of these data and compiling matrixes, it is followed by specific proposals for company’s contribution and development in the future. Expectation after implementation of recommended proposals should result in greater brand awareness.
Vývoj marketingové komunikace second handů na českém trhu
Ševčíková, Karolína ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prozkoumání secondhandového trhu v České republice z dosud nepřijaté perspektivy marketingové komunikace. V teoretické části práce je vymezen význam secondhandové módy z různorodých pohledů, které byly použity pro sestavení hloubkových rozhovorů s osobami pověřenými komunikací v českých second handech. Dále se teoretická část zabývá platnostmi, které platí pro marketing značek a poukazuje na limity aplikace těchto zaběhlých postupů na secondhandový trh. Provedené rozhovory byly vyhodnoceny pomocí zakotvené teorie a naznačují aktuální překážky i příležitosti, které marketingová komunikace second handů v českém prostředí má.
Marketing Plan of the Selected company
Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dedicated to improvement of marketing plan in the selected company. It includes needed theoretical background for analysis of data provided by company. After analyzation of these data and compiling matrixes, it is followed by specific proposals for company’s contribution and development in the future. Expectation after implementation of recommended proposals should result in greater brand awareness.
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
Krulová, Petra
Diplomová práce se zabývá identifikací významných faktorů nákupního prostředí, které ovlivňují spotřebitele při jeho rozhodování o nákupu. V teoretické části je rozebrána související literatura především týkající se maloobchodu, merchandisingu a nákupního prostředí. Pro získání dat byla provedena orientační analýza odvětví v České republice, mystery shopping ve vybraných prodejnách a bylo provedeno dotazníkové šetření doplněné kvalitativním šetřením ve formě řízených rozhovorů. Výsledky z analýzy získaných dat byly využity pro doporučení prodejcům second hand a pro společnost Bellitex s.r.o. byl vypracován konkrétní plán změn včetně kalkulace.
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Trávníčková, Monika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků second hand obchodů v České republice. Práce je pojata jako replikace výzkumu second hand životního stylu mezi americkou a čínskou mládeží, jehož výsledky byly nedávno publikovány v International Journal of Consumer Studies. Výzkum je zaměřen na odhalení motivů nákupu v second hand obchodech, na odhalení možných obav a limitů ohledně nošení použitého oblečení a na prokázání vlivů sociálních skupin. Výsledkem je nalezení společných znaků spotřebitelského chování a následná profilace zákazníků second hand obchodů.
Strategie maloobchodní firmy podnikající ve specifickém sortimentu
Hlaváčková, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce bude nejenom zjistit, popsat, ale také posoudit obchodní strategii vybrané maloobchodní sítě jednotek podnikající ve specifickém sortimentu použitého zboží. Teoretická část se nejprve věnuje maloobchodu - jeho základní klasifikaci a provozním typům maloobchodních jednotek. Praktickou část otevírá představení vybrané maloobchodní sítě second handů Genesis -- Shop s.r.o., ve kterém se dozvíte, proč byla zvolena právě tato síť second handů a čím se odlišuje od jiných.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.