Název: Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Plan of the Selected company
Autoři: Polakovičová, Miroslava ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; Marketing mix; Marketing plan; Secondhand; Slow-fashion; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; pomalá móda; second hand; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200245

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445621


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet