Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 144 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systém pro podporu prodeje
Štupák, Branislav ; Holek, Radovan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom a implementáciou systému pre podporu predaja. V prvej časti je vykonaný prieskum trhu a popísané legislatívne požiadávky. Tieto poznatky sú potom uplatnené pri návrhu aplikácie. Návrh systému a jeho požiadávky sú spracované s ohľadom na vysoký užívateľský prežitok(UX). Aplikácia je vytvoréná offline-first prístupom za pomoci frameworku React Native pre cross-platformový vývoj mobilných aplikácií. Pre synchronizáciu dát medzi zariadeniami je použitý databázový systém CouchDB.
Marketing in the Real Estate Business
Novák, Matúš ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with developing a marketing strategy for a regional real estate agency that will establish the agency on the market and differentiate it from its competitors. The author analysis the regional real estate market, the competitive environment and applicable marketing strategies and applies the findings on his own company.
Elektronický obchod dumelektra.cz
Grochál, Petr ; Sieklik, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá myšlenkou podnikání na internetu. V této souvislosti jsou v práci uvedeny možnosti jakým způsobem je možné zprovoznit elektronický obchod. Dále je zde zde popis jednoho takového fungujícího obchodu, který jsem v rámci práce vytvořil. Je zde také nastíněn snadný výstup z odvětví - ovšem pouze v tomto konkrétním připadě.
Analýza realitního trhu v ČR a ve Francii se zaměřením na rezidenční objekty
Vencálková, Ludmila ; Klika, Pavel (oponent) ; Komosná, Milada (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze realitního trhu v České republice a ve Francii se zaměřením na rezidenční objekty, konkrétně prodeji i pronájmu bytů. V diplomové práci jsou popsány základní pojmy a metody používané při oceňování nemovitých věcí v České republice a ve Francii. Dále je zde rozebrána tvorba databáze a segmentace trhu ve vybraných lokalitách. Následně budou oba realitní trhy porovnány.
Odpovědné nakupování: Příručka pro všechny, kdo nakupují v malém i velkém
CENIA, česká informační agentura životního prostředí
Publikace se zabývá principy a přínosy odpovědného nakupování a předkládá návod na jejich aplikaci firmám, úřadům a dalším institucím, kterým záleží na jejich udržitelném provozu. Tipy a doporučení, které obsahuje, snadno využije i běžný spotřebitel ve své domácnosti.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Dodržování standardů zákaznického servisu v prodeji
Svobodová, Tereza ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Pilecká, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na podobu postkapitalistického osobního prodeje. Věnuje se zejména tématu budování vztahu se zákazníkem při prodeji, jakožto typičnosti postkapitalismu, a jeho vlivu na prodejní ukazatele. V teoretických východiscích je tento typ prodeje představen z pohledu sociologů i zkušeného obchodníka. Představen je kontext jeho vzniku, jeho podoba i specifika a zásady. Práce, na základě již v minulosti provedené studie, vychází z toho, že pro navázání vztahu mezi prodejním asistentem a zákazníkem, a tím i celou společností a zákazníkem, je důležité získat si zákazníkovu důvěru. Důvěra se utváří v procesu komunikace zpravidla v prostředí prodejních míst. Tato komunikace má svá daná pravidla v podobě standardů zákaznického servisu v prodeji. Pro účely práce byla vybrána společnost případové studie a na jejím příkladu představeno, jak jsou tyto standardy nastaveny ve směrnicích reálně fungující společnosti v oblasti retailu. Na jejích prodejnách pak bylo měřeno dodržování těchto standardů v komunikaci se zákazníkem s využitím metody Mystery Shopping výzkumu. Výsledky šetření umožnily porovnat, zdali mají prodejny s lepšími výsledky Mystery Shopping výzkumu i lepší výsledky v navyšování prodejních ukazatelů jako obrat, konverze, průměrná hodnota účtenek, průměrný počet kusů na účtenkách a...
Prodej nemovitostí jako exekuční způsob
Pilzová, Lenka ; Macková, Alena (vedoucí práce) ; Pohl, Tomáš (oponent)
Téma této práce jsem volila v souvislosti s trvale narůstajícím počtem výkonů rozhodnutí a exekucí a s tím související řadou teoretických i praktických problémů. Práce je zaměřena na prodej nemovitostí, protože z pohledu dlužníka jde o jeden z nejcitelnějších zásahů do jeho vlastnických práv. Celá práce je rozdělena do kapitol podle důležitosti od nejobecnějších náhledů a principů až po podrobné zaměření na každý jednotlivý institut v rámci vybraného tématu. Při psaní jsem také věnovala pozornost zdůraznění rozdílů mezi úpravou současnou a úpravou předcházející. V textu také upozorňuji na rozdíly týkající se dvoukolejnosti řízení vykonávacího s řízením exekučním. Na závěr se dotknu otázek, které se této problematiky také týkají a které nebylo možné zařadit do předcházejícího textu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Úprava prodeje nemovitostí - komparace dle současného občanského zákoníku a dle návrhu nového občanského zákoníku
Velas, Michal ; Švestka, Jiří (vedoucí práce) ; Salač, Josef (oponent)
Práce rozebírá problematiku prodeje nemovitostí a to jak podle zákona č. 40/1964 Sb., tak podle zákona č. 89/2012 Sb. a srovnává oba kodexy. Nejprve se věnuje pozornost definici nemovitosti a prodeji dle zákona č.40/1964 Sb. Ale většina zájmu je věnována kodexu č. 89/2012 Sb., zejména nejvýraznějším změnám. Prace se zabývá zejména novou zásadou superficies solo cedit i jejím vlivem na prodej nemovitostí, dále pak definicí nemovitosti. Ale i materiální publicitou, poznámkou spornosti a požadavkem písemné formy při převodu nemovitosti. Diplomová práce v závěru srovnává vybrané instituty a porovnává klady i zápory, jenž nová úprava přinesla. název práce : Úprava prodeje nemovitostí - komparace dle současného občanského zákoníku a dle návrhu nového občanského zákoníku seznam klíčových slov : nemovitost, prodej, zásada superficies solo cedit, materiální publicita, katastr nemovitostí;
"Bazar a zastavárna: etnografie na rozhraní formální a neformální ekonomie"
Rádl, Michael ; Abu Ghosh, Yasar (vedoucí práce) ; Halbich, Marek (oponent)
Bazar a zastavárna: etnografie na rozhraní formální a neformální ekonomie Abstrakt: V této práci se zabývám otázkou, co vlastně utváří bazar-zastavárnu a co toto zařízení znamená pro různé skupiny zákazníků. Základní výzkumnou metodou je auto-etnografie, protože se nejlépe hodí v situaci, kdy jsem sám majitelem takového obchodu a během terénního výzkumu využívám vlastních vzpomínek a vystupuji jak v roli přímého účastníka-majitele, tak i antropologa, který prostředí bazaru zkoumá. V empirické části přináším stručnou charakteristiku různých typů zákazníků bazaru podle toho, jakým způsobem bazar-zastavárnu využívají. Prostřednictvím popisu a analýzy vztahů a interakcí, ke kterým dochází při obchodních jednáních v bazaru-zastavárně, se pokouším ukázat, co tento druh ekonomiky, která bývá označována jako neformální nebo okrajová, znamená pro různé skupiny zákazníků. Zejména se zaměřuji na otázku, jak vnímají bazar-zastavárnu marginalizované skupiny a jak jej zakomponovali do svého životního stylu. Na základě shromážděných dat dovozuji, že bazar- zastavárnu pokládají za standardní ekonomické zařízení a za téměř nezbytnou součást své každodennosti. Klíčová slova: bazar-zastavárna, nákup, prodej, zástava, půjčka, použité zboží, zákazníci, marginalizované skupiny

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 144 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.