Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Repositioning značky jachtařské společnosti Navigatour
Morávková, Šárka
Bakalářská práce se zabývá tím, jakým způsobem změnit dlouhodobé vnímání značky jachtařské společnosti Navigatour v mysli zákazníků. Teoretická část se zabývá podstatou a důležitostí značky, korporátní kultury společností a procesem repositioningu. Praktická část popisuje rekreační jachting, fungování společnosti Navigatour a na základě sběru a analýzy primárních dat je navržen postup reposi-tioningové kampaně v oblasti změny vnímání společnosti.
Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií
Jáchymovský, Oliver ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Positioning je zcela zásadní částí strategického řízení značky a do velké míry rozhoduje o úspěchu značky na daném trhu. V životním cyklu každé značky však může nastat chvíle, kdy současný positioning již není nadále vhodný a značce nepřináší požadované funkce a benefity. V těchto případech je často nutné sáhnout po metodě repositioningu a stávající positioning tak upravit, či vytvořit zcela nový. Cílem této práce je čtenářům detailně nastínit a sestavit ideální postup repositioningu v FMCG prostředí. V teoretické části práce popisuji všechny klíčové části značky a jejího strategického řízení, které úzce souvisí s jejím positioningem. V praktické části pak pomocí metody případové studie značky Birell ukazuji reálný příklad repositioningu z praxe, včetně jeho důvodů a důsledků. V závěru práce je sestaven ideální postup celého procesu, který může sloužit jako základ pro další výzkum či jako návod do budoucna.
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.
Skládací kontejnery a jejich využití v intermodální přepravě
Pernikář, Jan ; Kolář, Petr (vedoucí práce) ; Polák, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat skládací kontejnery jako jedno z potenciálních řešení problému repositioningu prázdných kontejnerů a zhodnotit možnosti jejich praktického využití v intermodální přepravě. V teoretické části práce je charakterizován současný vývoj mezinárodního obchodu, intermodální přeprava, problematika prázdných kontejnerů a skládací kontejnery spolu s předpoklady jejich úspěšného zavedení na trh. Praktická část se zabývá současnými koncepty skládacích kontejnerů, je zde uveden příklad pro porovnání nákladů na přepravu při využití standardních a skládacích kontejnerů a také názor zástupce jedné z předních rejdařských společností na využití skládacích kontejnerů v praxi. Pro získání informací použitých v praktické části práce byl proveden sekundární výzkum, kdy většina informací pochází z odborných článků a internetových stránek a také byl proveden primární výzkum v podobě rozhovoru se zástupcem rejdařské společnosti. V závěru práce je na základě získaných informací posouzena možnost využití skládacích kontejnerů v praxi.
Repositioning značky Frisco
Klimešová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat důvody pro a zhodnotit výsledky nedávného repositioningu značky Frisco, jež proběhl v roce 2013. V teoretické části práce jsou analyzovány klasické teorie značky společně s poměrně novou teorií tzv. "Archetypů značky". V praktické části práce je na základě výzkumu spotřebitelů, vývoje trhu, historie značky a analýzy společnosti Plzeňský Prazdroj navržena SWOT analýza značky Frisco. Na základě této analýzy jsou stanoveny další doporučení pro směřování této značky.
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.
Repositioning značky Scholl
Zlámalová, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku repositioningu, neboli změny pozice značky. Nejdříve popisuje teoretické přístupy a v praktické části analyzuje repositioning značky prémiové obuvi Scholl. Cílem diplomové práce je vyhodnotit průběžné výsledky repositioningových aktivit značky Scholl, porovnat je s cíli stanovenými pro změnu pozice této značky, a na základě toho formulovat doporučení pro značku Scholl jak dále postupovat, aby těchto cílů bylo dosaženo.
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Janečková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Corporate identity a corporate image značky PRIM se zabývá analýzou současné pozice značky PRIM na trhu náramkových hodinek v ČR se zaměřením na prvky její firemní identity a strategii jejího řízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí pojmů firemní identita, firemní image, otázkou strategického plánování a strategického řízení značky. Praktická část obsahuje představení firmy ELTON, rozbor českého trhu hodinek včetně popisu českého zákazníka. Důkladně se pak zabývá hodnocením jednotlivých prvků firemní identity značky PRIM a strategií jejího řízení. Závěr práce je věnován souhrnu mých vlastních návrhů na zlepšení současné strategie značky a zamyšlení se nad možnostmi její expanze na zahraniční trh.
Rebranding firmy (na konkrétním příkladu)
Korčák, Jaroslav ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o rebrandingu konkrétní společnosti. V teoretické části práce je rozebrána základní terminologie marketingu a rebrandingu. Jednotlivé pojmy jsou vysvětleny na konkrétních příkladech velkých společností. Dále se teoretická část práce zabývá positioningem. V praktické části je analyzována situace v reálné firmě. Ta musela díky únavě a nejednotnosti své corporate identity uvolnit pozici světového lídra na poli tiskových softwarů. Podařilo se jí však vyvinout nové produkty, které mají technologickou konkurenční výhodu. Zároveň se nové vedení společnosti rozhodlo podstoupit rebranding a repositioning. V práci je nastíněna současná situace a možnosti dalšího vývoje. V závěru práce je zhodnocen průběh rebrandingu.
Brand repositioning in context of the changes in society
Ďurčanská, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Ferenciová, Pavla (oponent)
Na repositioning značky se můžeme dívat z různych hledisek. Jedním z nich jsou i změny a trendy přebíhajíci ve spoločnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.