Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Jedličková, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní aktivity online marketingu značky LOréal Professionnel a analyzovat využití online marketingových nástrojů s přihlédnutím na plnění stanovených cílů. Součástí práce je porovnání výsledků ve třech zemích, v České republice, Slovenské republice a v Maďarsku, kde značka aplikuje jednotnou strategii a komunikaci. V práci jsou zhodnoceny webové stránky a jejich návštěvnost, reklama ve vyhledávání, reklama v obsahové síti a komunikace na sociálních médiích. V práci je rozveden i elektronický mailing, který je zatím značkou využíván jen v malé míře. Na základě analýz a výsledků jsou navržena doporučení pro další využití nástrojů internetového marketingu.
Online marketing with focus on Google as a marketing tool
Bokaová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Palásek, Jiří (oponent)
Internetová reklama získává čím dál tím více na významu. Rozpočty mediálních plánovačů se přesouvají z TV a tisku na internet. Na základě mladého věku internetu a hlavně online marketingu můžeme předpokládat, že tento trend bude sílit. Práce se zabývá jedním z největších hráčů na internetu - společností Google a hlavně její nástrojem pro vytváření PPC reklamy. V první části práce jsou popsány nejdůležitější aspekty současného internetového marketingu a druhá část se věnuje konkrétní problematice vytváření kampaní prostřednictvím Google Adwords a jejich následné analýze úspěšnosti podle zažitých metrik.
Efektivní marketing s využitím nástrojů Googlu
Sadílek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Podolka, Luděk (oponent)
Velmi rychlý nárůst počtu uživatelů internetu a výrazná zlepšení na straně technologií mají významný vliv na marketingovou komunikaci. Cílem první části této práce je zasadit marketingové aktivity na internetu do systematického rámce, aby bylo možné je maximálně využít. Ve druhé části se práce zabývá analýzou produktového (AdWords, Mapy, YouTube) a nástrojového portfolia (plánovací, optimalizační a realizační nástroje) společnosti Google a jeho možného využití v jednotlivých fázích realizace internet marketingových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.