Název: Online marketing značky L'Oréal Professionnel
Překlad názvu: Online marketing of brand L’Oréal Professionnel
Autoři: Jedličková, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; online marketing; reklama ve vyhledávání; sociální média; branding; online marketing; search engine marketing; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52579

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264369


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet