Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 761 záznamů.  začátekpředchozí456 - 465dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba průběhu zakázky firmou se zaměřením na přípravu technické dokumentace a kalkulace nákladů
Thérová, Nikola ; Kábrtová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou průběhu zakázky firmou a primárně se zaměřuje na kalkulaci nákladů a technickou dokumentaci. Obsahuje návrhy pro předcházení a optimalizaci procesů, které jsou stěžejní pro správný průběh zakázky firmou. Představuje společnost Rubena a. s, která je součástí České gumárenské společnosti a jejím hlavním předmětem podnikání jsou gumové produkty. Na základě provedené analýzy jsou vypracovány návrhy na optimalizaci.
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
Návrh komunikačního mixu
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Vliv podílu hrubovacích a dokončovacích metod obrábění na tržní cenu výrobku
Přikryl, Tomáš ; Václavík, Bohumil (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje a zkoumá vlivy hrubovacích a dokončovacích prací obrábění na tržní cenu konkrétních výrobků. Zabývá se technologii obrábění a popisu hrubovacích a dokončovacích prací. Dále mapuje historii, vývoj a současné produkty ZETOR TRACTORS a.s., její postavení na tuzemském i zahraničním trhu a specifikuje současný stav obráběcích technologii v podniku.
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Eclerová, Aneta ; Pukovec, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretická východiska marketingového mixu a jeho základní charakteristiku. Druhá praktická část detailně zkoumá současný stav společnosti a obsahuje analýzu marketingového mixu. Poslední závěrečná část se věnuje návrhům na zlepšení marketingového mixu a informovanosti o společnosti a na propagaci jejích produktů.
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
Marketingový mix ve službách
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.
Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání zákazníků a konkurenceschopnosti na trhu.
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 761 záznamů.   začátekpředchozí456 - 465dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.