| |
|
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
|
|
Návrh komunikačního mixu
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.
|
| |
| |
|
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Eclerová, Aneta ; Pukovec, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretická východiska marketingového mixu a jeho základní charakteristiku. Druhá praktická část detailně zkoumá současný stav společnosti a obsahuje analýzu marketingového mixu. Poslední závěrečná část se věnuje návrhům na zlepšení marketingového mixu a informovanosti o společnosti a na propagaci jejích produktů.
|
|
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
|
|
Marketingový mix ve službách
Tesařík, Libor ; Blümelová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix živnosti Radima Horenského“ je analýza marketingového mixu a návrh vhodných opatření. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu a vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou. Analytická část je zaměřena na živnost Radima Horenského a její současný stav. V praktické části jsou dány návrhy a doporučení k provedení změn marketingového mixu, který poslouží k lepšímu dosažení cílů.
|
| |
|
Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o
Vágner, David ; Jašíček, Petr (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých analýz. V části druhé byla provedena analýza marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o., který je momentálně využíván a také analýza vnitřního i vnějšího prostředí, v němž se společnost pohybuje. Na základě výsledků analýz byly následně vytvořeny návrhy na úpravu marketingového mixu společnosti, jejichž úkolem je zlepšení její pozice mezi konkurenty.
|