Název: Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service
Překlad názvu: Marketing Mix of the Travel Agency GO Service
Autoři: Pernica, Ivo ; Sehnalová, Lucie (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; cestovní kancelář; cestovní ruch; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; communication mix; marketing; place; price; product; promotion; tourism; travel agency

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247712


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet