| |
|
Faktory ovlivňující pracovní motivaci a spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti
Robeová, Dagmar ; Koplíková, Dorota (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pracovní motivace a spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Jihomoravská armaturka spol. s r.o. Teoretická část pojednává o teorii pracovní motivace a faktorech spokojenosti zaměstnanců. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu organizace a výzkum, ve kterém jsou zjišťovány odpovědi na dílčí výzkumné otázky. Na základě analýzy a interpretace odpovědí budou navrženy vlastní doporučení pro management ohledně zvýšení pracovní motivace a spokojenosti zaměstnanců.
|
| |
|
Motivace, odměňování a personální rozvoj zaměstnanců ve vybraném podniku cestovního ruchu
Vašíčková, Věra
Vašíčková, V. Motivace odměňování a personální rozvoj zaměstnanců ve vybra-ném podniku cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato bakalářská práce se zabývá přístupy podniku Infinit Maximus v Brně k otázkám motivace, odměňování a personálního rozvoje zaměstnanců. První částí práce je literární rešerše, která poskytuje důležité poznatky o tomto tématu ke zpracování části výsledků. Část výsledků je zaměřena na výzkum uplatňovaných přístupů podniku Infinit Maximus ve výše uvedených otázkách, na vyhodnocení úspěšnosti těchto přístupu, na stanovení jejich silných a slabých stránek a na následné doporučení návrhů na zlepšení s ekonomickým zhodnocením.
|
|
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Šišmová, Anna
Šišmová, A. Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem očekávání studentů ekonomických fakult generace Z od pracovního trhu s důrazem na práci v marketingové agentuře. Výzkum je nejdříve proveden pomocí orientační analýzy generace Z, následně verifikován pomocí dotazníkového šetření a poté doplněn reálnou nabídkou ze strany čtyř nejmenovaných marketingových agentur. Na základě porovnání výsledků těchto analýz vznikl jednoduchý manuál s doporučeními pro zefektivnění náboru generace Z. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že generace Z preferuje nefinanční benefity nad finančními. Generace Z očekává adekvátní nástupní mzdu ve výši alespoň 30 000 Kč. Následně preferuje generace Z kariérní růst, dovolenou nad rámec zá-kona, flexibilní pracovní dobu a další nepeněžní benefity před zvýšením mzdy. Velmi důležitý je pro generaci Z dobrý kolektiv před finančním ohodnocením. Na druhou stranu pro generaci Z není důležitá známost firmy ani klientů. V případě volby marketingové agentury generace Z preferuje spíše menší marketingové agentury z důvodu rodinnějšího kolektivu a rychlejšího kariérního růstu.
|
|
Motivace absolventů bakalářského studijního programu Adiktologie k práci v adiktologických službách
Gajdošová, Klára ; Lososová, Amalie (vedoucí práce) ; Volfová, Anna (oponent)
Východiska: Bakalářský studijní obor adiktologie byl poprvé otevřen v akademickém roce 2005/2006. V roce 2007 byla profese adiktologa legislativně ukotvena v zákoně č. 96/2004 Sb. o nelékařských zdravotnických povoláních, a absolventi bakalářského stupně studia adiktologie se tak stali zdravotnickými pracovníky získávajícími odbornou způsobilost pro výkon této profese (Miovský et al., 2021). Pracovní motivace představuje psychologický proces, který dodává člověku energii a udává směr jeho práci. Motivací k volbě a setrvání v pomáhající profesi se v české a zahraniční literatuře věnuje mnoho odborných publikací, avšak minimum publikací je věnováno motivaci k práci v adiktologických službách. Obor adiktologie je specifický nejen svým historickým kontextem a vývojem, ale také svou šíří a specializací, s čímž může souviset i specifičnost motivace pracovníků do služeb vstupovat a působit v nich. Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit, jaké faktory ovlivňují motivaci pro práci v adiktologických službách u absolventů bakalářského studijního programu adiktologie. Metody: Základní soubor tvořilo 409 absolventů. Výběr respondentů probíhal metodou totálního výběru. Samotné vyplnění dotazníku probíhalo metodou samovýběru. Výzkumný soubor je tvořen 195 respondenty, kdy návratnost činila 48 %. Pro realizaci...
|
| |
| |
| |
|
Dopad pandemie Covid-19 na psychiku učitelů
SÝKOROVÁ, Eliška
Bakalářská práce s názvem Dopad pandemie COVID-19 na psychiku učitelů se skládá z teoretické části, jež se zabývá emocemi a pracovní motivací učitelů a faktory, které je ovlivňují. Tato část dále obsahuje nástin problematiky online výuky a změny, které s sebou přinesl nečekaný příchod distanční výuky v době pandemie COVID-19. Empirická část sestává z představení použitého výzkumného designu a samotných dat, která byla sebrána pomocí polostrukturovaných rozhovorů s učiteli středních škol a následně kvalitativně zpracována.
|