Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is proposing marketing strategy for Mediahost company, which is small enterprise operating in web hosting business. Strategy is designed for Slovak market, home market of the company. Strategy is supported by appropriate analysis. In this case, seven Cs framework, also known as Compass model, has been used along with SWOT analysis. Strategy proposes comprehensive marketing strategy reflecting contemporary environment of hosting business.
Klíč k úspěchu českých firem
Pavlíčková, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá čtyřmi vybranými českými firmami, které jsou vnímány jako úspěšné. Cílem této práce je zjistit proč a v čem byly vybrané firmy úspěšné a najít v jejich chování společné faktory, které přispěly k jejich podnikatelskému úspěchu. Díky následné komparaci by tato bakalářská mohla pomoci dalším firmám k jejich úspěchu. V teoretické části se tato práce zabývá podstatou úspěchu a různými definicemi úspěchu dle známých osobností. Dále popisuje měřitelné a subjektivní ukazatele, podle kterých je možné úspěch vytyčit. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané firmy, je charakterizována její činnost a vývoj. Následně je provedena analýza těchto firem na základě objektivních i subjektivních ukazatelů úspěchu. Informace pro charakterizaci subjektivního úspěchu jsou čerpány především z osobních rozhovorů s představiteli vybraných firem, které byly vedeny pro tuto práci. Na závěr je provedeno srovnání vybraných firem a shrnutí rad, jak se stát úspěšným.
Hodnocení obchodní výkonnosti podniku
Hnidáková, Kristýna ; Janoštík, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením obchodní výkonnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena zejména na význam hodnoty pro zákazníka a na porovnání jednotlivých přístupů k jejímu řízení. V analytické části jsou tyto přístupy aplikovány na podnik, a to za účelem zjištění předností a nedostatků jeho obchodní výkonnosti, z nichž následně vychází návrhy pro zlepšení stávající situace.
Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is proposing marketing strategy for Mediahost company, which is small enterprise operating in web hosting business. Strategy is designed for Slovak market, home market of the company. Strategy is supported by appropriate analysis. In this case, seven Cs framework, also known as Compass model, has been used along with SWOT analysis. Strategy proposes comprehensive marketing strategy reflecting contemporary environment of hosting business.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Současné postavení Škoda - Auto a.s. na automobilovém trhu
Hanzl, Jan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem, které jsem si zvolil ke zpracování ve své bakalářské práci, je "Současné postavení Škoda Auto a.s. na automobilovém trhu". Automobilový průmysl dnes patří ke světově nejvýznamnějším odvětvím, své pevné místo má i v historii České republiky. Z dnešního pohledu je pro hospodářství ČR nejdůležitější automobilkou Škoda Auto a.s. Tento tradiční český podnik, jehož počátky se datují do daleké historie, je dnes nejvýznamějším českým exportérem. Cílem práce je čtenáři přiblížit současné dění na automobilovém poli a také pozici Škoda Auto z pohledu prodejních čísel a podílu na trhu. Dále také zda lze předpokládat rozvoj dané společnosti v následujících letech a kudy se tento případný rozvoj bude ubírat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.