Název: Marketingovo-produktová strategie společnosti Mediahost na domácím trhu
Překlad názvu: Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Autoři: Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Compass model; customer support; domain; hosting; IT; market analysis; market share; marketing strategy; Seven Cs model; Slovakia; SWOT; web; analýza trhu; Compass model; doména; hosting; IT; marketingová strategie; podíl na trhu; Seven Cs model; Slovensko; SWOT; web; zákaznická podpora

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12273

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-572748


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet