Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
KYNČLOVÁ, Markéta
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.
Letiště pro všeobecné letectví – základní legislativní požadavky na jeho zřízení ve vybrané lokalitě
Ožana, Lukáš ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Závěrečná bakalářská práce si klade za cíl provést analýzu platné legislativy na zřízení letiště pro všeobecné letectví. Zejména se zaobírá zkoumáním předpisu L14 a zákona č.49/1997 o civilním letectví ČR. Práce obsahuje specifikaci obvyklých typů letounů v ČR. Na základě těchto specifikací stanoví kritéria pro požadované letiště. Dále práce popisuje výběr vhodné plochy pro požadované letiště z pohledu klimatu, fyzických parametrů, překážek, životního prostředí a územního plánování. Také se zabývá povinným vybavením letiště dané kategorie a jeho provozem. V rámci toho zmiňuje bezpečnostní vybavení a postupy. V poslední části práce je popsáno hledání vhodné plochy a návrh její úpravy pro zřízení letiště na základě zpracované analýzy.
Získávání pracovníků v maloobchodních jednotkách
ČÍŽEK, Štěpán
Bakalářská práce se zabývá procesem získávání, předvýběru a výběru pracovníků používané v maloobchodních jednotkách. K dosažení cíle bakalářské práce jsou porovnávány informace z dostupných publikací a odborné literatury s reálnými postupy v procesu získávání pracovníků. Na základě dotazníkového šetření, nestrukturovaných rozhovorů, pozorování a zkoumání podnikových písemností jsou navrženy nové postupy a vhodné změny včetně finančního vyjádření vybraných návrhů.
Analýza požadavků na helpdeskový systém ve společnosti zabývající se vývojem informačních systémů a outsourcingem mezd a personalistiky
PEROUTKA, David
Téma této diplomové práce je zaměřeno na analýzu požadavků společnosti na výběr systému na podporu komunikace se zákazníky - helpdesk. Začátek práce je věnovaný teoretickým základům týkajících se helpdeskových systémů jako je například životní cyklus trouble ticketu nebo systém znalostní báze. Dále je popsáno využití helpdeskového systému z pohledu způsobu použití a následně z pohledu rolí, které se vyskytují při využívání tohoto systému. Na konec teoretické části jsou popsány ECS systémy, kterých je helpdeskový systém součástí. V praktické části je popsána společnost, pro kterou je tato práce zpracovávána a její funkční požadavky na vybíraný systém a systémy s ním bezprostředně související. Dále jsou vybrána 4 dostupná řešení, u kterých jsou uvedeny jejich klady a zápory a nakonec jsou na základě sedmi kritérií zhodnocena. Nejlepší řešení je doporučeno společnosti pro výběr. V záběru práce je nastíněn průběh implementace řešení, které si společnost vybrala.
Provozní příručka ATO - technická část
Novák, Michal ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit požadavky pro různé druhy výcviku z hlediska provozní dokumentace ATO a dle těchto požadavků následně sestavit technickou část provozní příručky ATO v podmínkách Leteckého ústavu VUT v Brně.
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Profesionalizace neziskového sektoru v ČR: analýza poptávky po profesích v nestátních neziskových organizacích
Bezděková, Jana ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Práce se zabývá profesionalizací neziskového sektoru v České republice, konkrétně otázkou, jaké "profese" se v neziskovém sektoru v ČR utváří a jaké mají parametry. Práce analyzuje pracovní pozice nabízené na trhu práce v nestátních neziskových organizacích. Práce se snaží odpovědět na otázku: "Na jaká pracovní místa jsou zaměstnanci v nestátních neziskových organizacích poptáváni." Dále se zaměřuje na požadavky kladené na tyto nabízené pracovní pozice - konkrétně na požadované vzdělání, dovedností, schopnosti, osobnostní vlastnosti, zkušenosti, znalosti, na požadavky týkající se vztahu k práci a na technické předpoklady potřebné pro výkon pracovní pozice. V teoretické části se věnuji profesionalizaci nestátních neziskových organizací v ČR. Nejprve vymezuji nestátní neziskové organizace, poté objasňuji koncept profesionalizace, objasňuji pojem profese a vysvětluji kdo je to profesionál. Poslední kapitola teoretické části je o lidských zdrojích a pracovních pozicích v nestátních neziskových organizacích. V empirické části analyzuji současnou situaci na trhu práce v celé ČR. Uvádím po jakých pracovních pozicích se NNO poptávají a jaké kladou požadavky na tyto pracovní pozice, následně srovnávám nabídky práce v nestátních neziskových organizacích v jednotlivých krajích ČR.
Pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele
Jarošová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Období staršího školního věku je z hlediska vývojové psychologie velmi výrazné. Charakteristiky, které se u žáka objevují, vyžadují adekvátní reakce, přístup a psychologické znalosti učitele. Žáci mají určité představy o osobnosti učitele, které však nemusejí korespondovat s požadavky kladenými na učitele ze strany odborníků. Předkládaná práce vymezuje faktory, u kterých lze předpokládat, že ovlivňují pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele. Existují doporučení, jak řešit nežádoucí faktory a zároveň tvořit či zdokonalovat faktory pozitivní, jež by jistily potřebný kladný vztah žáka staršího školního věku k učiteli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.