Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Získávání a výběr zaměstnanců ve vybraném podniku
SVOBODOVÁ, Veronika
Tato práce se věnuje analýze získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti CONTEG, s. r. o. se sídlem v Pelhřimově. Cílem práce je zhodnocení systému získávání a výběru zaměstnanců ve vybraném podniku a návrh případných změn ke zlepšení tohoto systému. První část práce se soustředí na obecný popis a teoretické principy řízení lidských zdrojů, s důrazem na získávání a výběr nových zaměstnanců. Obsahem praktické části je zkoumání aktuálního stavu v podniku, při němž byly aplikovány dvě výzkumné metody: kvantitativní a kvalitativní. Průzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, doplněný o strukturovaný rozhovor s ředitelkou personálního oddělení. Otázky obsažené v dotazníku jsou navrženy tak, aby poskytly kvantifikovatelná data vhodná pro statistické zpracování. Tento způsob zpracování umožňuje dosáhnout důkladného pochopení problémům, s nimiž se firma potýká. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zefektivnění procesu náboru a výběru zaměstnanců.
Návrh výběrového řízení ve společnosti H&M, s.r.o.
Smolíková, Iveta ; Mahelová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza a návrhy doporučení v oblasti výběrového řízení zaměstnanců a jejich následná adaptace, tak aby podporovali kvalitu služeb poskytované firmou H&M s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, přijímání nových zaměstnanců, výběrové řízení, adaptace. V praktické části práce byla provedena analýza získávání pracovníků dané firmy prostřednictvím testu pracovní způsobilosti. Na základě získaných dat byly provedeny návrhy ke zlepšení výběrového řízení, jež by měly urychlit a zdokonalit náběr nových zaměstnanců.
Získávání a výběr zaměstnanců ve vybraném podniku
URAJ, Jaromír
Tato bakalářská práce se zabývá tématem náborového řízení zaměstnanců ve společnosti Tecnocap s.r.o. Je zjištěn současný stav a pokus navrhnout se určité zlepšení ve výběru a získávání zaměstnanců ve společnosti. Toto zlepšení je navrženo pro použití ve společnosti. Hlavním cílem je získat co nejvíce kandidátů pro výběr a rozhodnutí, který z kandidátů je pro danou pozici nejvhodnější. Velký důraz je kladen na nízký roz-počet celého procesu získávání a výběru zaměstnanců. Jako první zaměstnanci vyplňují dotazníky týkající se spokojenosti s procesem jejich náboru. Dotazníky jsou předávány osobně, což zajišťuje jejich vysokou návratnost. Následuje rozhovor s personálním ředitelem. Analýza a celkové vyhodnocení se provádí na základě shromážděných údajů. Tyto údaje se budou používat při budoucím náboru zaměstnanců ve společnosti Tecnocap s.r.o.
Řízení sportovní organizace
JANÁK, Filip
This bachelor thesis concentrates on the management of the sport organisation Handball Jindrichuv Hradec. The main aim of this bachelor thesis is an acquisition of resources, mainly financial resources and human resources. The analysis consists in a quantitative method. It uses a personal interview with the chairman of the sport organisation Ing. Jaroslava Krupicová. The research is composed of short interviews with people live who live in Jindrichuv Hradec. The main task is to find out if people are aware of social media of this organisation and if they even know about the current situation of the handball club in Jindrichuv Hradec. The thesis presents recruitment, promotion, financial situation and primarily functioning of chosen organisation. Work is divided to two parts. The first part is literary survey and the second one is practical part. The results are published in a graphical and tabular form. The outcomes based of acquired information from questionnaire survey are processed in several suggestions which can be useful for the improvement of the organisation.
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Satelitní města - jejich vznik a rozvoj v České republice
PROCHÁZKOVÁ, Anežka
Cílem bakalářské práce je analyzovat vznik a vývoj satelitních měst v České republice. Satelitní města se v České republice rozvíjela různě a liší se od těch zahraničních. Situace satelitních měst v naší republice je zpracována v případové studii zaměřené na satelitní městečko v obci Třeštice. Ta se zabývá vznikem tohoto satelitu, a co mu předcházelo. Součástí případové studie jsou osobní rozhovory, které jsou prováděny jak s původními obyvateli obce, tak s novými obyvateli satelitu. Cílem rozhovorů je zjistit, jak se noví obyvatelé podílejí na společenském životě obce z hlediska účasti na společenských a politických událostech.
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Návrh výběrového řízení ve společnosti H&M, s.r.o.
Smolíková, Iveta ; Mahelová, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza a návrhy doporučení v oblasti výběrového řízení zaměstnanců a jejich následná adaptace, tak aby podporovali kvalitu služeb poskytované firmou H&M s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, přijímání nových zaměstnanců, výběrové řízení, adaptace. V praktické části práce byla provedena analýza získávání pracovníků dané firmy prostřednictvím testu pracovní způsobilosti. Na základě získaných dat byly provedeny návrhy ke zlepšení výběrového řízení, jež by měly urychlit a zdokonalit náběr nových zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.