Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Externí personální poradenství
Trnková, Dagmar ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
This diploma thesis deals with the subject of external human resource consultancy. It introduces the comprehensive view on consultancy process and describes in detail the range of human resources agendas associated with consultancy. The entire document links theoretical findings with business practice and demonstrates how the external consultancy can be applied in organizations. It reflects common problems in companies with emphasis on extended description of human resource outsourcing. Empirical part of the thesis looks into on-line offers of consultancy services in human resource management. This topic is subject of qualitative survey aimed at describing contemporary human resources consultancy market in Czech Republic. Survey findings present structure of consultancy services. Key words: consultancy, management consultancy, human resources consultancy, outsourcing, human resources outsourcing (HRO).
Personální agentury a jejich činnost očima uchazečů o práci
Kazdová, Darina ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám jednou z nejčastěji outsourcovaných personálních služeb - personálními agenturami. První, teoretická část je uvedením do studovaného problému a sestává se z několika dílčích kapitol: outsourcingem personálních činností (co se outsourcuje a z jakého důvodu), dále pak především personálními agenturami (jaké jsou druhy agentur, jaká je situace na českém trhu, jaké je jejich právní postavení, jaké služby nabízí) a co tyto agentury poskytují jak pro žadatele, tak i pro jejich budoucí zaměstnavatele a jaké výhody a nevýhody mohou všem zúčastněným stranám přinést. Ve druhé části, která je založená na rozhovorech, popisuji vnímání agentur očima žadatelů o práci - jaká mají od agentury očekávání, jaké mají zkušenosti s využitím služeb agentury a zda jich vůbec využívají, jak vnímají konzultanty v agenturách atd. Celé šetření je zakončeno návrhem doporučení jak pro kandidáty, tak i pro konzultanty v personálních agenturách. KLÍČOVÁ SLOVA Získávání a výběr pracovníků, personální agentura, agentura práce, outsourcing, konzultant, výběrový pohovor, poradenství.
Headhunting: etnografie utváření osoby jako zboží
Pomahač, Matěj ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Abu Ghosh, Yasar (oponent)
Pomahač, Matěj. 2011. Headhunting: etnografie utváření osoby jako zboží. Nepublikovaná diplomová práce. Praha: FHS UK. Klíčová slova etnografie; personální poradenství; headhunting; ekonomická antropologie; ekonomizace; komodifikace; strukturální mezery Abstrakt Tato práce je založena na déle než rok trvajícím výzkumu, který probíhal v soukromé personálně poradenské společnosti zaměřené na vyhledávání vysoce kvalifikovaných pracovníků (tzv. headhunting). Výzkum se opíral především o skutečnost, že autor práce ve sledovaném terénu jako personální poradce aktivně působil. Tato perspektiva umožnila zaměřit se z pohledu headhuntera na popis a vnímání každodenních činností probíhajících ve firmě ve vztahu k jejím klientům a kandidátům. Data nashromážděná zúčastněným pozorováním byla analyzována částečně s pomocí analytických nástrojů teorie strukturálních mezer Ronalda S. Burta, především ale s využitím poznatků a postupů studia ekonomizace a marketizace Michela Callona. Analýza odkrývá ekonomické a politické faktory vymezující pole headhunterských praktik a postupy, kterými se personální poradci vyrovnávají se svou pozicí zprostředkovatele mezi klienty a kandidáty. Studie se také zaměřuje na postupy a technologie, jejichž prostřednictvím se headhunteři podílejí na ekonomizaci a komodifikaci kvalifikovaných...
Porovnání metod získávání zaměstnanců v podmínkách českého trhu práce. Headhunting versus recruitment.
Hnízdilová, Petra ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Španielová, Soňa (oponent)
Teoretická část této práce popisuje obor personální politiky se zaměřením na problematiku vyhledávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na práci headhuntingových společností v porovnání s prací personálních agentur. Cílem mé práce je ověřit, zdali je možné stanovit situace, ve kterých je efektivnější použít metodu přímého systematického vyhledávání a kdy naopak metodu klasického náboru zaměstnanců. Ve své práci rozebírám nejen řízení lidských zdrojů obecně, ale i fungování personálních oddělení firem s odkazem na personální marketing. Práce je také doplněna o praktické poznatky a v závěrečné části je popsán výsledek dotazníkového šetření.
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Krchňáková, Leontina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti působící na trhu služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje východiska k části praktické, zabývá se problematikou definice služeb a marketingu, specifiky marketingu v sektoru služeb a rozšířeným marketingovým mixem. Praktická část je věnována problematice personálního poradenství na B2B trzích, poskytuje charakteristiku společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ včetně její marketingové strategie a detailně se věnuje analýze jejího marketingového mixu. Cílem této práce je analyzovat fungující marketingový mix společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ a poskytnout firmě doporučení pro další práci s taktickými marketingovými nástroji.
Analýza společnosti Executive Search v kontextu českého trhu práce
Horák, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Teoretická část této práce popisuje interní i externí cesty, jichž může být využito při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na využití přímého systematického vyhledávání Executive Search v podmínkách konzultantské společnosti CSP Partners s.r.o. a jejím cílem je ukázat specifika této metody používané k vyhledávání zaměstnanců na specializované a manažerské posty. Rozebírá obchodní i exekutivní provozní činnost této společnosti a s použitím analytických metod zkoumá celé odvětví personálního poradenství v podmínkách českého trhu práce. Dále popisuje historický vývoj i současnost Executive Search ve světě, zaměřuje se na etický rozměr této činnosti i na motivaci tímto způsobem získávaných kandidátů. Text je doplněn o praktické poznatky a v závěrečné části je detailně popsán jeden z projektů společnosti CSP Partners s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.