Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Parkovací dům JE Dukovany
Okounová, Kateřina ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh dvou parkovacích domů, které budou etapovitě zhotoveny v areálu jaderné elektrárny Dukovany. Řešená stavební parcela se nachází přímo v areálu JE Dukovany, a to jižně od chladících věží, které svou výškou nijak nezasahují na řešené území. Severně od tohoto území se nachází plochy obchodního charakteru a autobusové nádraží, které je od pozemku odděleno budovami a vzrostlou zelení. Pětipodlažní parkovací domy nebudou svým výrazem nijak narušovat okolní charakter budov. Velký vliv na to mají chladící věže, které jsou svou výškou nepřehlédnutelné a navržené objekty nebudou vedle těchto věží působit mohutně, pouze doplní okolní zástavbu. Budovy jsou navrženy pravidelného tvaru. Výraznějším prvkem na těchto stavbách bude samotná předsazená fasáda a prosklené schodišťové prostory. Hlavní vjezdy do objektu budou označeny světelným nápisem „P1“ a „P2“ pro lepší orientaci mezi budovami. Dispoziční řešení parkovacího domu „S01“ v první etapě je navrženo pomocí dvou ramp umístěných uprostřed objektu. Dále se zde nachází stanice pro dobíjení elektromobilů, úschovna kol, hygienické zázemí, úklidová místnost a místnost TZB. Schodišťové prostory jsou navrženy ve třech místech pro snadnější přístup osob. Funkce parkování je doplněna v 1NP o 6 samoobslužných mycích boxů pro automobily, které jsou přístupné pouze z vnějšku budovy, kvůli mokrému procesu používání. U druhé etapy výstavby se uvažuje o totožném dispozičním uspořádání, přičemž vjezd do druhého objektu „S02“ je navržen ze západní strany.
Parkovací dům JE Dukovany
Machů, Jana ; Vlachynský, Ladislav (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh objektu Parkovacího domu pro jadernou elektrárnu Dukovany. Základ této práce vychází z předmětu AG035 – Ateliér architektonické tvorby 5. Řešené území je rovinaté a dostatečně velké, takže byl v zadání požadavek na možnost zopakování objektu na pozemku v druhé etapě výstavby. Proto jsou navrženy 2 zrcadlově shodné objekty (SO01 a SO02) na jednom řešeném území. V této práci je řešen objekt SO01. Pozemek je lichoběžníkového tvaru, na jehož polovině se nyní nachází parkovací plocha. Podél severozápadní hranice pozemku leží komunikace, na kterou se pozemek napojuje v severní části. Nyní pozemek leží na severozápadní straně od jaderné elektrárny, nicméně je plánována výstavba další části elektrárny a tím se parkovací dům vyskytne uprostřed těchto dvou jejich celků. Parkovací dům je řešen jako čtyřpodlažní objekt se 787 parkovacími místy. Jedná se o jednoduchou hmotu ve tvaru kvádru, kterou ozvláštňují vystupující konzolovité schodiště na každé straně objektu. Objekt také vizuálně hraje na fasádě svými uzavřenými a otevřenými plochami, které kryjí hliníkové lamely. Konstrukčně je objekt navržen jako železobetonový, z větší části jako prefabrikovaný (sloupy, průvlaky a stropní panely) pro rychlost a jednoduchost výstavby, avšak je zde také použit monolitický železobeton (stěny a stropní desky) pro ztužení objektu. Systém konstrukce je obousměrný.
Špica/ Brno, Nové sady 49°11'20.3"N 16°36'29.4"E
Šmídová, Anežka ; Kisová, Barbora (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce bylo navrhnout “mikro-urbanismus”, jehož cílem bylo najít vhodnou strategii zástavby otevřeného městského bloku. Bakalářská práce řeší návrh polyfunkční budovy v městské části Brno-střed. Hlavním cílem bylo navrhnout radnici a další možné funkce jako například bydlení. Snahou bylo nejoptimálnější využití parcely, která momentálně slouží jako parkoviště a doplnit do této “špice” plánovaný městský blok, který bude součástí nové “jižní” čtvrtě. Spojení dvou funkcí - radnice a bydlení - znamená, že budova “žije” 24 hodin denně. Dále se ve studii počítá s umístěním parkovacího domu pod úrověň terénu mezi malou Ameriku a navrhnovaný objekt. Nad tímto parkovacím domem vznikne park pro širokou veřejnost. Objekt je tvořen čistou, pevnou základnou, ve kterém se nachází radniční prostory. Na této základně jsou umístněné 3 obytné “klastry”. Tyto “klastry” jsou rozhozené tak, aby rozbily masivní hmotu budovy a vytvořily kontrast s řádem sloupů základny. Fasáda je navrhnutá tak, aby šly na první pohled poznat rozdílné funkce jedné stavby.
Patrové garáže
Balhar, Martin ; Balázs, Ivan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce vícepodlažních garáží. Jedná se o pětipodlažní ocelovou konstrukci obdélníkového půdorysu. Konstrukce je vytvořena pro město Olomouc. Statický výpočet je řešen kombinací ručního výpočtu a výpočtu pomocí programu Scia engineer 18. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné konstrukční prvky jako: vazník, vaznice, ztužidla, sloupy, spřažený nosník, spoje, patka a kotvení. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Bytový dům Panoráma Boskovice - dopravní řešení
Werner, David ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá projektem dopravního řešení pro novostavbu bytových domů BD Panorama Boskovice. Projektová dokumentace zpracovává návrh příjezdové komunikace, chodníků a parkovacích stání k navrhovaným 4 bytovým domům v Boskovicích. Práce odpovídá rozsahu stupně projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS).
Rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zaměřením na veřejný prostor
Hlubinková, Monika ; Řehák, Filip (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce týkající se rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zabývá zanalyzováním současného stavu města, vyhodnocením jeho problémů a potenciálů, a následným návrhem urbanistického, dopravního a funkčního řešení. Cílem práce je vytvořit pro město lepší podmínky pro život a tím do města přilákat více nových obyvatel. K tomu může napomoci vybudování nových bytových domů, volnočasových center a také coworkingových center. Ke kvalitnímu životu v ulicích přispívá návrh nových veřejných prostranství, která nabízejí spoustu zákoutí a míst k setkávání a odpočinku. Nová podoba města je navržena s důrazem na soudobé urbanistické přístupy a názory, a s tím spjatý pohled na město jako na bezpečné místo pro pěší.
Modelování a analýza stavebních konstrukcí v prostředí ANSYS Workbench
Krňávek, Ondřej ; Kršík, Jakub (oponent) ; Nevařil, Aleš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím softwarového prostředí ANSYS Workbench pro modelování a analýzu stavebních konstrukcí. Úvodní část práce je zaměřena na metodu konečných prvků, která je prostředím používána. Hlavní část práce je pak věnována praktickému využití prostředí ANSYS Workbench pro statickou lineární analýzu železobetonového parkovacího domu. V rámci práce je řešen především model geometrie, dále je aplikováno zatížení modelu dle platné normativy a na závěr jsou uvedeny vypočtené hodnoty deformací a napětí vybraných konstrukčních částí.
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Sopoušková, Petra ; Nový, Vítězslav (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Práce řeší pozemek parkoviště na hraně historického jádra a rušné silnice se sídlištěm ve Valašském Meziříčí. Cílem je nové využití pozemku, ale se zachováním původního počtu parkovacích míst. Navržený objekt funguje jako bariéra mezi silnicí a historickým jádrem, kde je preferována pěší doprava. Řešením je platforma tvořená obchody a parkovacím domem, na níž jsou umístěny objekty s funkcí obytnou. Tyto funkce vychází ze současných požadavků města. Přímé spojení centra a sídliště je zajištěno ulici pro pěší dopravu na východním okraji pozemku, která je spíše obytného charakteru. Dům má tři podlaží parkování o kapacitě 149 míst, vjezd je řešen odbočovacím pruhem ze silnice a mezi jednotlivými podlažími pak vnější zapuštěnou rampou. Z těchto tří podlaží je jedno podzemní. Dvěma nadzemním podlažím pak odpovídá konstrukční výška komerčních ploch na opačné ploše objektu. Fasáda obchodů lemuje ulici a vytváří tak vizuální hranici. Vstupy do jednotlivých obchodů jsou umístěny v odstupech fasády. Obchody s parkováním vytváří desku na které jsou střešní zahrady a bytové domy. Komunikaci do jednotlivých obytných částí je vždy společná pro dva sousedící domy a je vedena exteriérem. Po výstupu na platformu se člověk ocitá v semiprivátním prostoru, ze kterého jsou systémem pavlačí obsluhovány jednotlivé byty. Obytné objekty mají 2 až 3 podlaží a jsou orientovány východo-západně s tím že obytné části jsou na odvrácené straně od semiprivátního prostoru. Hmota a materiály objektu se snaží nenarušovat charakter historického jádra. Je dbáno na zásady trvale udržitelného rozvoje, především jeho sociálního aspektu.
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
Studie automatizovaných parkovacích systémů
Peprník, Pavel ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje současné poznatky o moderních automatizovaných parkovacích systémech. Je to velmi zajímavá myšlenka řešení nedostatku prostoru pro parkování stále se zvětšujícího počtu automobilů. V práci jsou popsány základní typy těchto systémů, jejich využití, technické a provozní parametry, konstrukční a technologické možnosti manipulace s vozy. Dále tato práce obsahuje příklady již realizovaných projektů jak v ČR tak v zahraničí. Uvedl jsem také výhody a nevýhody těchto systémů. V závěru je také krátce nastíněno možné využití těchto systémů v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.