Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mostový jeřáb 125t
Peprník, Pavel ; Zimola, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením návrhu ocelové konstrukce mostového jeřábu pomocí metody konečných prvků. Jedná se o mostový jeřáb s nosností 125t/32t, který bude umístněn v hale firmy Slovácké strojírny, a.s. v Uherském Brodě. Tento jeřáb má rozpětí 25,8 metrů, rozvor 6,7 metrů a výšku hlavního zdvihu 17 metrů. Práce obsahuje pevnostní analýzu a posouzení nosné konstrukce jeřábu při zatížení na únavu dle ČSN 27 0103.
Studie automatizovaných parkovacích systémů
Peprník, Pavel ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje současné poznatky o moderních automatizovaných parkovacích systémech. Je to velmi zajímavá myšlenka řešení nedostatku prostoru pro parkování stále se zvětšujícího počtu automobilů. V práci jsou popsány základní typy těchto systémů, jejich využití, technické a provozní parametry, konstrukční a technologické možnosti manipulace s vozy. Dále tato práce obsahuje příklady již realizovaných projektů jak v ČR tak v zahraničí. Uvedl jsem také výhody a nevýhody těchto systémů. V závěru je také krátce nastíněno možné využití těchto systémů v budoucnosti.
Mostový jeřáb 125t
Peprník, Pavel ; Zimola, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením návrhu ocelové konstrukce mostového jeřábu pomocí metody konečných prvků. Jedná se o mostový jeřáb s nosností 125t/32t, který bude umístněn v hale firmy Slovácké strojírny, a.s. v Uherském Brodě. Tento jeřáb má rozpětí 25,8 metrů, rozvor 6,7 metrů a výšku hlavního zdvihu 17 metrů. Práce obsahuje pevnostní analýzu a posouzení nosné konstrukce jeřábu při zatížení na únavu dle ČSN 27 0103.
Studie automatizovaných parkovacích systémů
Peprník, Pavel ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje současné poznatky o moderních automatizovaných parkovacích systémech. Je to velmi zajímavá myšlenka řešení nedostatku prostoru pro parkování stále se zvětšujícího počtu automobilů. V práci jsou popsány základní typy těchto systémů, jejich využití, technické a provozní parametry, konstrukční a technologické možnosti manipulace s vozy. Dále tato práce obsahuje příklady již realizovaných projektů jak v ČR tak v zahraničí. Uvedl jsem také výhody a nevýhody těchto systémů. V závěru je také krátce nastíněno možné využití těchto systémů v budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.