Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Repetný, Michael ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých krocích v objednávkovém procesu, teplotní mapy kliků na problémové stránce a odpovědí z online dotazníku. Následně je na základě analýzy navržena alternativní verze stránky. Podařilo se dosáhnout zvýšení počtu objednávek o 107 %. Hlavní přínos této práce je v porovnání jednotlivých metod analýzy kvalitativních dat a následné aplikaci vybrané kombinace nástrojů na konkrétním projektu za účelem zvýšení obchodní výkonnosti.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Knopp, Filip ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování obchodní výkonnosti webu prostřednictvím optimalizace se zaměřením na uživatelský zážitek. Nezabývá se způsoby, jak přivést na webové stránky více návštěvnosti, ale jak uživatele na webu motivovat, přesvědčovat a pomáhat jim k dosažení cílů. Cílem práce je představit koncepci User Experience (UX) a Conversion Optimization (CRO). Dále navrhnout obecný proces optimalizace webu se zaměřením na uživatelský zážitek a postup aplikovat v rámci případové studie. Přínosem práce je propojení koncepcí UX/CRO, které přináší uživatelům pozitivní zkušenosti se značkou a organizacím udržitelnou konkurenční výhodu, diferenciaci i vyšší návratnost marketingových investic.
Návrhy na zlepšení user experience webové prezentace města Brna - GOtoBRNO.cz
Remetei, Dominik
Bakalářská práce je věnována testování user experience webové prezentace města Brno - GOtoBRNO.cz. Zahrnuje uvedení do problematiky user experience, webdesignu, webové optimalizace, eye trackingu, webdesignu a marketingu destinace. Součástí práce je také výzkum využívající technologii eye trackingu. Scénář prováděného experimentu byl sestaven na základě konzultace s členy týmu eye trackingové laboratoře Mendelovy univerzity v Brně, tvůrci a správci webu (Zaměstnanci TIC Brno), vlastního uvážení a znalostí získaných z příslušné literatury. Veškerá získaná data a závěry učiněné na základě těchto dat, by měly být chápány jako doporučení a jejich použití ponechávám na úsudku
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.