Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému
Ryšánek, Stanislav ; Hanzalík, Milan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn dílčí části informačního systému konkrétní společnosti. Z analýzy současného stavu firmy bude v návrhu vlastního řešení vybráno vhodné optimální řešení, které přispěje k zefektivnění chodu firmy.
Ochrana spotřebitele v EU
Vyleťalová, Tereza ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Hnát, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele v Evropské unii při nakupování na internetu. V první části se práce věnuje obecnému vymezení ochrany spotřebitele, je zde popsán vývoj, institucionální zajištění, nástroje a financování ochrany spotřebitele v EU. Následně se práce přesouvá na digitální trh Evropské unie, popisuje překážky bránící růstu online nakupování a strategie, které směřují k vytvoření jednotného digitálního trhu. Druhá část se zaměřuje na ochranu osobních dat, mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, stávající právní předpisy upravující práva spotřebitelů na internetu včetně nových návrhů Evropské komise. Právě nové legislativní návrhy představují stěžejní část této práce a jsou hlavním předmětem zrealizovaného rozhovoru s expertem. Součástí šetření je dále dotazníkový průzkum týkající se zkušeností českých spotřebitelů s řešením sporů a online nakupováním a vybrané rozsudky Soudního dvora Evropské unie, které přispěly k jednotnému výkladu evropského práva v oblasti ochrany spotřebitele.
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for the French Population Between 18 and 25 Years Old
Berthuy, Alice ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Vanheems, Régine (oponent)
Růst internetu změnil návyky spotřebitelů v mnoha aspektech. V současnosti je možné na internetu koupit téměř vše. Navíc má spotřebitel přístup k mnoha informacím, jako jsou např. recenze spotřebitelů, díky nimž se spotřebitel může rozhodnout pro nejlepší variantu. Stávající výzkumy se snaží vysvětlit online chování spotřebitele, a to i přesto že není snadné toto chování analyzovat. Tato diplomová práce je zaměřena výhradně na online nakupování oblečení a módních doplňků a zkoumá populaci ve věku od 18 do 25 let. Hypotézy jsou založeny na 4 hlavních aspektech nákupu: produkt, cena, radost a pohodlnost. Výzkum stanoví klíčové prvky chování spotřebitele při online nákupu módy. Dále určí, co by internetové obchody mohly udělat pro to, aby spotřebitelé byly ochotnější nakupovat online, což by vedlo k vyšší prosperitě těchto firem.
Uplatnění logistiky v internetovém obchodě
MELENOVÁ, Štěpánka
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech. V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb. V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy. Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.
Extensibility of open-source platforms for online shopping on Czech market
Mišenko, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza open source řešení pro elektronické obchodování na českém trhu a možnosti jejich rozšíření. Cílem práce je popsat open source řešení a zmapovat dostupné rozšíření jako jsou moduly pro dopravu a logistiku, přepojení s účetními systémy, platební metody, srovnávače cen a podobné moduly rozšiřující funkce elektronického obchodu. Dále je věnovaná instalaci PrestaShopu a jeho základními modulům, ke kterým je přidané porovnání se stejnými, ale placenými verzemi.
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu na internetu
Luňák, Adam ; Rod, Aleš (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Ve své práci se zabývám vysvětlením rozptylů mezi jednotlivými dny z pohledu denního počtu objednávek a jejich výše při nákupech na internetu. Pracuji z daty jak z České, tak Slovenské republiky. Z modelů vyplývá, nárůst mzdy o 1% vede k nárůstu počtu objednávek o 5,49 % v České republice a o 5,87 % ve Slovenské republice. Jednoznačně bylo také prokázáno, že častěji nakupují v e-obchodech muži a více také za jednotlivé objednávky utratí. Nejsilnějším dnem v komparaci denního počtu objednávek a jejich výše se jeví pondělí, a to na území obou zemí. Vlivy počasí jsou různé a nelze z nich určitě jasný trend.
Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Chorvátová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení českým a německým obchodníkům či obchodníkům zvažujícím expanzi na jeden z těchto trhů, jak by mohli lépe reagovat na přání svých zákazníků.
Propagace internetového obchodu
Veselý, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá propagací internetového obchodu. Pro tuto práci byl využit internetový obchod Evoshop.cz, který je prodejcem známé sportovní značky Nike. Cílem této práce je navrhnout na základě vyhodnocení stávajících a nových prvků propagace optimální model propagace pro daný e-shop. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola představuje teoretickou část a věnuje se možnostem komunikace na internetu. Druhá kapitola se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a jeho vývoji, problémům, konkurenci, dotazníky a Swot analýzou e-shopu. A poslední kapitola se zabývá jednotlivými možnostmi propagace e-shopu. Tato práce může sloužit jako podklad pro malé a středně velké internetové obchody, které nehodlají utrácet vysoké finanční částky za svoji propagaci a reklamu, ačkoli chtějí zůstat konkurenceschopnými ve svém oboru.
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Rychtová, Magdaléna ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu Stavební firmy JAVOS, s.r.o. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a náležitosti eshopu, propagace e-shopu a legislativa. Druhá část charakterizuje současný stav webových stránek firmy. Dále popisuje vše, co musí internetový obchod dle požadavků majitel splňovat. Nejvíce se zaměřuje na volbu vhodného technického řešení internetového obchodu. Konkrétně porovnává tři systémy umožňující pronájem obchodu za měsíční poplatek nebo zdarma.
E-commerce
MAREŠOVÁ, Věra
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.