Název: E-commerce
Překlad názvu: E-commerce
Autoři: MAREŠOVÁ, Věra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C; důvěra; důvěryhodnost; e-business; e-commerce; e-shop; internet; nákupní chování; online nakupování; B2C; credibility; e-business; e-commerce; e-shop; internet; online shopping; shopping behavior; trust
Citace: MAREŠOVÁ, Věra. E-commerce. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35652

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173801


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-05, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet